Přejít na obsah

Jiná přední náprava na FII 1,2


koro

Doporučené příspěvky

No snáď sa už Cyber ukludní keď vytriezvie, dal som mu varovanie mimochodom.

Sám nerozumiem čo to rieši? Skoro sa zabil kôli tomu že má kovové časti namiesto hliníkových? Asi.

A som rád že nemá aktuálnu ETKU....to by tu toho bolo keby videl zmeny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: bodaj by nie aby to nebolo lacnejsie, ved s cim novym prisla skodovka v modely F II oproti FI dohromady s nicim, konkurencia donutila, uz nemaju take postavenie na trhu ako kedysi. podla mna nova fabia FII oproti FI je asi taky skor ako favorit a felicia a to si dovolim tvrdit ze ta felda bola podstatne vacsi skok.

p.s.: u nas na svk este tak nedorazila situacia ako u vas v cr kde isli modely dole o viac ako 100t, u nas predajcovia znaciek moc nezlacnovali a momentalne sa oplati kupit auto u vas v cr ako u nas, ale neboj aj u nas na nich dojde a ceny pojdu dole a to kriza este len dorazi.

p.s.s.: si zobez ze pred 10 rokmi jednoznacne na trhu v sr a cr bola skoda a teraz v oboch krajinach tu tlaci konkurencia u vas hyundai a u nas psa a kia, a este len boj o zakaznika zacne, doteraz ich skodovka este nemusi nahanat ale ked bude musiet tak im zacnu krusne chvile.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A som rád že nemá aktuálnu ETKU....to by tu toho bolo keby videl zmeny...

no ked nevie co ani etka je :) a tiez vidim ako nezmysel tejto temy ..

Preco by to mali niekomu vravet ? Maju si dat do novin clanok alebo co?? . .sak to je uplne padle na hlavu. Aky material pouziju je ich vec a nemusia nikomu o tom vravet.. A Ak sa niekomu nepaci nech si kupi nieco ine .. predat/kupit mozes hocikedy . .

a mlci sa vsade nie len skoda , je to ich vec a obycajneho cloveka to nema co zaujimat .. no pokial cyber neni nejaky riaditel konstrukterov alebo tak ..

a mam pocit ze by cyber chcel aby sme sli hromadne do skody a opytali sa na to ze ako to je mozne. . :D

a pisali niekde o odpadavajucich tesneniach A stlpikov ? X ludi o tom ani nevie a to tesnenie tam teraz nema :D

a k tym vybavam cz/sk

v CZ je v Elegance Automaticka klimatizacia v zaklade ..

v SK je v Elegance Automaticka klimatizacia za priplatok .. cca 15000 . ..

takze asi tak . .

Editováno: , autor: Arts
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice konstrukter ze skodovky nejsem, ale delal jsem konstrukci zeleznicnich vozidel..

Hlinik versus zelezo: hlinik (aspon v zeleznicni technice) se nesmi pouzivat, vsude kde je velke namahani (coz naprava asi bude)

- vyhoda: relativne mala hmotnost (oproti zelezu, ale musi byt zase vice materialu)

- nevyhoda: hlinik neni vhodne zatezovat cyklickym namahanim

Suma sumarum:

Naprava je asi lepsi ze zeleza, ne vsechno co je stare reseni je spatne.. cena nizsi

Druha vec je korozni opatreni, tady zase vede hlinik, ale napr. zinkovanim jde dosahnout relativne dobre vlastnosti zeleza versus koroze... vse zalezi na typu oceli, ktera je zvolena..nektera ma lepsi antikorozni valstnosti, nektara je houzevnatejsi .. zase pomer cena

Hlinik je nekolikanasobne drazsi, i kdyz dnes (pri ekonomicke krizi) je to daleko mensi nez pred rokem.. opet cena

Hmotnost .. cca o 1/3 mensi hmotnost hlinikove konstrukce oproti shodne zelezne konstrukci (pri konstruovani zeleznicni skrine hlinik versus zelezo - vsude to bude cca shodne).

Ekologie, tady bude nejvic zakopany pes (dle meho) - problem emisnich limitu a tech picovin co melou zeleni .. hlinik odlevany - tzn. emise jako prase, problem svarovani - opet emise atd.. Zelezo problem odlevani take emise - ale pak se da lisovat a relativne dobre svarovani s daleko mensimi emisemi - tady je ale dalsi problem - svareny hlinik neeee - krehke oproti zelezu..

Ale zda zelezo nebo hlinik .. je to pomer: hmotnost, cena, vyrobni naklady celku a v dnesni dobe EKOLOGIE - tam bude zakopany pes, kdyz se EU zavazala plnit emisni limity a snizovani vytvareni emisi..

Muj nazor je, ze zakopany pes je v tom ze hlinik je hlinik aze zelezo je zelezo :smich: Kdyby mel ja do konstrukce co kecat, rekl bych, ze zelezo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, to chce klid a nohy v teple...

Ofiko stejne dostanete odpoved ve smyslu - uspory ve vyrobe apod... Tak proc to resit a rikat si, ze jste jednicky???

No o to jde - klid a nohy v teple ja mam.

To co uvadis ty, ja tady pisu uz od zacatku vlakna, jen cyber pozaduje neco vic ofiko a radne vysvetlujici duvody... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na cem? Nemam pocit, ze by me nejak Skoda sidila. S vyjimkou zdlouhave aktualizace sw, tam je to fakt pruser.

zhod ruzove okuliare, netvrdim ze ta priamo na aute okaslali ale na tom ze mohli ponuknut viac. si zober ich ponuku motorov to hovori o vsetkom ty co mas v roome podla nich hotovu bombu je u konkurencie zaklad alebo uz priemer teda podpriemer ale to je problem celeho koncernu, ten ich zazracny 1,4 TSI ktory je dobry tak to drzia do poslednej chvile a pustaju do modelov ale ved co zase cakaju kym to zostarne tak potom nasadia.

vsetci sa smejeme ze sikmaci aj tu na fore sa kladie doraz ze spracovanie teda dielenske prevedenie. ano toto je posledny krok co este maju horsie ale ked na tom zapracuju co je otazka chvile par rokov. sa pozrime ake motory ponukaju do modelov, nam sa moze o nich iba snivat a su este aj uspornejsie. ruku na srdce ze to tak nie je. nie som zastanca korejcov smial som sa s nich a podobne ae ked vidim co ponukaju a to som presadzoval ze jedine skoda tak ta spi na vavrinoch, ale skoda reci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen zírám, jak si tady Maverick honí triko, jak mě jako trumfne atd. Já jsem například vůbec nehanil ocelovou nápravu. A jestli to někdo četl od začátku, tak ví o čem to začalo a na co mi kdo odpovídal. A super je, že jsem dostal něký ty trestný body, varování, za to, že Maverick mluví z cesty a já ho kárám, že v mým foru se chci něco dozvědět a ne být jím napadán jak tomu nerozumím. Fakta jsou jasný, náprava je jiná, SA mlčí. Všem dík za odezvy, mějte se fajn, ať nám to všem jezdí OK a dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad houmr: ja nevim, ale co si budeme namlouvat, skodovka je paty kolo u celeho koncernu, tak se nediv ze neni hightech a na stejne urovni jako VW... Tam je chyba v nemeckym vedeni, to si nemuze dovolit aby nejaky mali cesi byli lepsi nez soudruzi v DE. Mam vlastni zkusenosti s DE firmou (SPATNE ZKUSENOSTI), vdyt sem nejaky patek delal v Siemensu v konstrukci.. vse co vymysli nejaky blby cesi je spatne! lol Jak to vezme do ruky skopcak, tak je to ehmm v riti... a proto uz tam nejsem - verstehen Sie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik_a: ja viem ze ten bolsevik rozhoduje v koncerne, uz chvala bohu ich ma porsche. ja viem ze skoda ma zviazane ruky, vw ju dostal na trh ale teraz je to mozno pre nich tiaz co ich brzdi v rozvoji. skodovka mala 1,6 100 HP motor davno pred vw lenze ........

p.s.: ja som skor myslel vw ze ani on nema pohvie co ponuknut a keby ich netahalo pokazde audi ze im spravi motor tak neviem, neviem. mali si davno rozdelit ulohy konstrukcie. napr. audi viem motory tak maju ich vyvoj a vw sa nebude do toho a takto si mali podelit veci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen zírám, jak si tady Maverick honí triko, jak mě jako trumfne atd. Já jsem například vůbec nehanil ocelovou nápravu. A jestli to někdo četl od začátku, tak ví o čem to začalo a na co mi kdo odpovídal. A super je, že jsem dostal něký ty trestný body, varování, za to, že Maverick mluví z cesty a já ho kárám, že v mým foru se chci něco dozvědět a ne být jím napadán jak tomu nerozumím. Fakta jsou jasný, náprava je jiná, SA mlčí. Všem dík za odezvy, mějte se fajn, ať nám to všem jezdí OK a dlouho.

:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen zírám, jak si tady Maverick honí triko, jak mě jako trumfne atd. Já jsem například vůbec nehanil ocelovou nápravu. A jestli to někdo četl od začátku, tak ví o čem to začalo a na co mi kdo odpovídal. A super je, že jsem dostal něký ty trestný body, varování, za to, že Maverick mluví z cesty a já ho kárám, že v mým foru se chci něco dozvědět a ne být jím napadán jak tomu nerozumím. Fakta jsou jasný, náprava je jiná, SA mlčí. Všem dík za odezvy, mějte se fajn, ať nám to všem jezdí OK a dlouho.

TAK Cybere mam toho akorat dost. :aggressive:

Jedinej kdo si tady honi triko jsi ty. Dozadujes se odpovedi, ktera proste neexistuje. SA si proste z nejakejch duvodu, ktere nam nikdy neuvede usmyslela, ze to udela jinak. I kdyby ses stavel na hlavu, tak to tak je. Opakovane porusujes pravidla a napadas ostatni. Jsi tu dost kratce, tak se na chvilku zastav, vydejchej se a zacni lidsky debatovat. Plac nad rozlitym mlikem neni k nicemu.

Budu te sledovat. Jednovarovani si uz dostal. A bylo to za opakovane citovani poslednich prispevku, ne za tvou debatu s Maverikem. Precti si pravidla Jestli budes takhle pokracovat, tak te cekaji dalsi. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zhod ruzove okuliare, netvrdim ze ta priamo na aute okaslali ale na tom ze mohli ponuknut viac. si zober ich ponuku motorov to hovori o vsetkom ty co mas v roome podla nich hotovu bombu je u konkurencie zaklad alebo uz priemer teda podpriemer ale to je problem celeho koncernu, ten ich zazracny 1,4 TSI ktory je dobry tak to drzia do poslednej chvile a pustaju do modelov ale ved co zase cakaju kym to zostarne tak potom nasadia.

vsetci sa smejeme ze sikmaci aj tu na fore sa kladie doraz ze spracovanie teda dielenske prevedenie. ano toto je posledny krok co este maju horsie ale ked na tom zapracuju co je otazka chvile par rokov. sa pozrime ake motory ponukaju do modelov, nam sa moze o nich iba snivat a su este aj uspornejsie. ruku na srdce ze to tak nie je. nie som zastanca korejcov smial som sa s nich a podobne ae ked vidim co ponukaju a to som presadzoval ze jedine skoda tak ta spi na vavrinoch, ale skoda reci.

Nemam pocit, ze by tvrdili o 1.4TSI, ze je to zazracnej motor. V benzinech zaostali a ted to vypada, ze se to zacina obracet k lepsimu. 1.8TSI vybornej motor, 1.4 podle ohlasu taky.

No a kdyz mluvis o ruzovy optice - Fabia I byla deset kilometru pred konkurenci. Kdyz se podivame na prodeje, lidi to ocividne neocenili, alespon ne ve vychodnim bloku. Podivej se, kolik z nich cpe do Ruma 1.2....

Tak jako tak, i pripadny pokles kvality (jakoze objektivne zacina) myslim nebude tak velky, jako je pokles ceny. Takze spokojeni byt muzeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: jasne 1,4 TSI je dobry motor, spravil ho zozali uspech a moc ho nepouzivali, 1,8 TSI je v podstate nahrada za 1,8 T oba motory boli dobre a pochadzali s dielne audi, cize da sa povedat ze audi im teraz zachranilo horiacu prdel lebo nemali co ponuknut v objeme 1,8. ked sme pri tom tak teraz koncern vw v objeme 1,6 nema nic noc ( staru 75kW v octe, alebo 16V 77kW ) co je uz ani nie priemer ale rozumna 1,6 neexistuje tak zacinaju pouzivat namiesto toho konecne 1,4 TSI ( neviem na co cakali ). u nafty uz konecne zaviedli common rail syste lenze kde iba v niektorych motoroch ale stare TDI-PD sa predava veselo dalej za nemale peniaze ako nejaky skvost. predpokladam ze system CR zavedu komplet u nafty ked sa bude pisat rok 2013, toto je to nahlavu posatvene, japonci co sa nehrabali a nemali zaujem o naftove motory vyrabat tak uz davno pouzivaju CR system a vw akoze priekopnik v TDI stale nic, podla mna oni zaspali dobu tak 5 spät proti konkurencii a teraz sa snazia nejako vytazit s dvoch, troch motorov a pokryt celu paletu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie celkom rozumiem Cyber, o čo ti ide... Môžeš byť úplne kľudný, takéto zmeny robia aj ostatní výrobcovia a tiež necítia potrebu o každej zmene informovať. Pre teba ako zákazníka môže byť úplne jedno, čo sa nachádza pod povrchom.

Nákres oboch prevedení náprav je na priložených obrázkoch. Zmena sa týka všetkých motorizácií.

post-140-1230999967_thumb.jpg

post-140-1230999974_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...