Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevite prosim nekdo, jak je to s provozovanim techto zavodnich aut na normalni silnici? Vim, ze na zavody je prevazeji v dodavkach, ale neni mi jasny, proc to ma normalni SPZ? Jsou to krasny kousky kol5

Kousek c.1 a Kousek c.2

1.jpg

To převážení na závody v dodávkách je podle mého názoru spíš o opotřebení a ochraně vozu. Jinak na přejezdech mezy rychlostníma zkouuškama na ně platí ty samý pravidla jako na tebe.

A jinak tahle je úplně normální upravená, ale ne žádný WRC..

co je na ní normálního? je to sk A, takže je tam hodně úprav a moc by sis s ním v běžném provozu nezajezdil.

Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou

Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail

JJ amerika! nový Camaro tam bude stát necelejch 600 000:-) Tady si za 600 koupíš rsko a tam naloženou HEMIsféru lol lol

Ale za dost dobrý ceny..

Ono bát se můžeš zaparkovat i O II RS, to spousta lidí taky nepřenese přes srdce a objede ti to klíčem... To ho pak u toho musíš chytit a pořádně mu :aggressive::aggressive::aggressive:

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou

Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail

To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a

ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc :smich:

Tak to fakt. Uzivit takeho vola da trochu prace nadcas :)

To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a

ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc :smich:

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

S tím tankováním to nebude až tak horké, někde jsem viděl test Chrysler 300C HEMI 5.7l a kombinovaná spotřeba byla okolo 8,3 litru

Ten motor je sice V8, ale ve verzi HEMI se při nízkém zatížení motoru odpojují 4 válce :palec2:

Upraveno od Dundee

my odpojit 4 válce tak to tlačíme :D

Technická specifikace vozu: FABIA

Základní verze:

EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW.

Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit.

Technické údaje:

zdvihový objem 1397 ccm

vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm

max. výkon 95 kW/7200 ot/min.

max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min.

Technický popis:

karosérie s vevařeným rámem CrMo,

odlehčená v souladu s přílohou „J“

podvozek tzv. 15“

brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm

tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P

zavěšení vyztužení sériových ramen

ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem

motor – proveden dle specifikace Mini-Kit

převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace

kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2

pneumatiky Matador

vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP

systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou

elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1

To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.