Publikováno Únor 17, 200817 r Nevite prosim nekdo, jak je to s provozovanim techto zavodnich aut na normalni silnici? Vim, ze na zavody je prevazeji v dodavkach, ale neni mi jasny, proc to ma normalni SPZ? Jsou to krasny kousky Kousek c.1 a Kousek c.2
Únor 17, 200817 r To převážení na závody v dodávkách je podle mého názoru spíš o opotřebení a ochraně vozu. Jinak na přejezdech mezy rychlostníma zkouuškama na ně platí ty samý pravidla jako na tebe.
Únor 17, 200817 r co je na ní normálního? je to sk A, takže je tam hodně úprav a moc by sis s ním v běžném provozu nezajezdil.
Únor 19, 200817 r Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail
Únor 19, 200817 r http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail amerika Najeto: 13 200 Km Výkon: 269 kW
Únor 19, 200817 r JJ amerika! nový Camaro tam bude stát necelejch 600 000:-) Tady si za 600 koupíš rsko a tam naloženou HEMIsféru lol
Únor 19, 200817 r Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhlehttp://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail To bych se bál kdekoliv zaparkovat Do 10minut by bylo jetý klíčem......možná i celý pryč
Únor 19, 200817 r Ale za dost dobrý ceny.. Ono bát se můžeš zaparkovat i O II RS, to spousta lidí taky nepřenese přes srdce a objede ti to klíčem... To ho pak u toho musíš chytit a pořádně mu Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování..
Únor 19, 200817 r Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnouZa ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc
Únor 19, 200817 r Tak to fakt. Uzivit takeho vola da trochu prace nadcas To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS aušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc
Únor 19, 200817 r Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. S tím tankováním to nebude až tak horké, někde jsem viděl test Chrysler 300C HEMI 5.7l a kombinovaná spotřeba byla okolo 8,3 litru Ten motor je sice V8, ale ve verzi HEMI se při nízkém zatížení motoru odpojují 4 válce Upraveno Únor 19, 200817 r od Dundee
Únor 23, 200817 r Technická specifikace vozu: FABIA Základní verze: EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW. Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit. Technické údaje: zdvihový objem 1397 ccm vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm max. výkon 95 kW/7200 ot/min. max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min. Technický popis: karosérie s vevařeným rámem CrMo, odlehčená v souladu s přílohou „J“ podvozek tzv. 15“ brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P zavěšení vyztužení sériových ramen ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem motor – proveden dle specifikace Mini-Kit převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2 pneumatiky Matador vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1 To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.