Leden 8, 201411 r ani v tom oleji bych neviděl toho zakopaného psa, dávám 5W40 Mogul (ten modrý, nee Extreme), měním po 15t km a aktuálně 272 100 km a také jezdím
Leden 9, 201411 r Malta: Ty si ale špeciálny prípad Ako vieme, LPG sa správa k motoru oveľa šetrnejšie ako benzín ...
Leden 9, 201411 r to je také fakt, když jsem měl venku kdysi klapku po nějakých 200t km, tak nevypadala vůbec tragicky
Červenec 8, 201411 r Tak jak je to s tim bržděním motorem? Asi písnu pawoukovi, jestli mi schválí nové vlákno-anketu: "BRZDÍTE MOTOREM?"
Prosinec 15, 201410 r Ahojte, resil tu nekdo uplny vykuchani katalizatoru? Jestli to prekousne lambda, jednotka, emise, nebo je treba opravdu pri repasu hlavy vymemnit vzdy i kat? Mam natoceno 110tis. na Fabii I 40Kw 6V 2004 a brzo bych se na to mel asi mrknout. Motor se pri volnobehu dost vrti. Kontrolka zavady motoru zatim mlci, tak nevim. Upraveno Prosinec 15, 201410 r od milanosor
Prosinec 15, 201410 r Urob čim skor repas hlavy a možna zachraniš kat. Ak je neskoro tak po 200km sa bude rozvecovať zavada 16804 potom sa rozhodneš čo dalej.
Leden 2, 201510 r Zdravím. Dnes jsem otočil olejové víčko u fábie HTP á ná víčku z druhé strány bílá barva... co teď? motor k.o? nájeto 55 tiisic
Leden 2, 201510 r Zalezi od toho ake mnozstvo toho maglajzu tam mas... Ubyva ti voda? Meni sa mnozstvo oleja? Najskor asi len tesneni pod hlavou...
Leden 2, 201510 r Tesnenie pod hlavou neodchadza u HTP. čo som unik vody vide pod hl. bolo sposobene utrhnutim zavitu pri repase hlavy.
Leden 2, 201510 r přesně to jsem měl na jazyku a Pawouk mě předběhl, viděl bych to mnoho krátkých jízd "okolo komína"
Leden 5, 201510 r Zde je foto pánové. Denně jízda ráno 10km do práce, odpoledne zpátky a to samá rovinka,(okresní cesta) většinu jízdy jedu 60km/h na čtverku s tempomatem, prostě pohodová jízda. Sem tam cesta z vesnice do Ostravy, cca 25 km v jednu stranu..víc ne. Ročně 10tkm. Olej nežere, voda se neztrácí.. teda alespoň podle mě neubývá, kontrolka neblikala. Najeto 55tkm, vyrobeno 2008/11, koupeno 2009/01, motor BZG. Upraveno Leden 5, 201510 r od Richiis
Leden 5, 201510 r jen 10km, v tomto počasí? To se ani pořádně neohřeje, kor lechtáním po rovince. Prostě jezdíš okolo komína, takže no stres.
Leden 5, 201510 r jo kdyby jsi jel 50 km a bylo to tam, tak neřeknu, ale já v tuto zimu co teď zrovna je, tak se mi u Fábule po 4 km teprve zvedne ručka na první rysku... a po těch 10km teprve vyleze na kolmou polohu a když není moc velká zima tak zůstane, jinak stačí menší sešup dolů a padá. Jak je zima více jak -10, tak můžu říci, že ustálená stabilně je až tak po 18-20km. (Room BZG, bohužel ukazatel nemá, takže tam nemohu posoudit, ale bylo by to obdobné)
Leden 5, 201510 r 50Km v jednu cestu.. to si ani nevzpomínám kdy to bylo. Možná v létě. Bohužel. Každopádně se stím v lednu chystám do Brna na ukázku lidského těla. Což je odemě plus mínus 200km, ták snad se výlet uskuteční a motor se řádně prohřeje. .
Leden 6, 201510 r Nechci tím vůbec nic říct, ale mám doma 3xHTP (BMD,BZG,CGPA) jezdí v podstatě stejné trasy 10km do práce , potom zpět, po okreskách . Nedalo mi to a šel jsem se na ně podívat. Já to tam nemám a na žádném. Ale celé roky jsme před tím měly feldy 1,3 a tam to bylo v zimě naprosto běžné. Vyměnil bych olej, nebo to projel daleko ať se může voda odpařit.
Leden 6, 201510 r pojede na Bodies do Brna, tak se může mrknout jak to vypadá po té cestě z Ovy, ale jestli jede na tempomat v klidu 60, tak to se ten motor moc neprohřeje, natož olej.
Leden 6, 201510 r Tak to mám radost. Do Brna a zpět tomu budu šlapat. Alma : olej má najeto tisíc km.
Leden 6, 201510 r Takže jelikož máme servis ty zatrolené HPT tam máme tak 2-3 za měsíc s podpálenými ventily,tak bych to objasnil. Problém je s ucpáváním katu,zvýšenými teplotami a pak se podpalujou ventily. škodovka to řeší GO hlavy,novým katem.Lepší mechanici dávají kat níže,to dost pomůže. Já,když koupil sestřence HTP,která měla najeto 200.000 tak prvně co jsem udělal je,že jsem jej provrtal 20 vrtákem a vím,že bude navždy klid. A světe div se,i emisema prošla.Bodej´t by né,když polovina emisních stanic to ani neumí měřit nebo to mají nějaké zepsuté.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.