Přejít na obsah

Šušká se - úprava cen škodovek


Jir-ka

Doporučené příspěvky

Tak nevim kde si vzal že je Novej Focus o tolik levnější než OII,ted jsem si stáhnul komplet ceníky Ford vs.Oct.II,tak když jsme u toho tak zde je srovnání ze stejně srovnatelnim motorem.

Ford Focus 5.dv 2.0TDCI(136k):

Ambiente: 461.990,-

Trend: 568.990,-

Ghia: 670.990,-

Titanium: 752.990,-

Oct.II 2.0TDI-PD(140k)

Classic:2.0TDI se nedělá

Ambiente: 609.900,-

Elegance: 649.900,-

L+K: 784.900,-

Takže v takové srovnatelné výbavě jako je Ghia vs.Elegance je třeba OII o více jak 20.000kč levnější a +pro Škodovku(kufr,interiér,praktičnost a zůstatková cena)a ještě to že u prodejce dalších min.50.000kč slevu dostaneš,nehledě ještě to že OII mi přijde třídově výše....Focuse bych přiřadil tak k OI.

Nedavno soused zvazoval zda koupit Focuse nebo OII oboje v 2,0Tdi ve stredni vybave Trend / Ambiente - Skoda co sjezdil vsechny prdojce v kraji vzdy mu nabidli Focuse radove o 100litru niz...musim brat v potaz je Tred je mnohem bohatsi na vybavu jak Ambientka v OII..

...ale tohle je vse OT,...

Vseobecne se vi, ze skodovka je v CR nehorazne predrazena vzhledem k jinejm zemim ( pominu li zeme platove uplne jinde DE/UK..) Jinak k tomu co si psal o zdrazovani, rekl bych to spis naopak pamatuju kdyz deda kupoval stary Toledo v 66Tdi za cirka skoro 700t,- dnes je za to OII s 2,0TDi v Eleg a jeste ti zbyde..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono zas to má ale v něčem výhodu,aspoň tak ty ceny těch ojet.škodovek nejdou tak dolu když pak prodáváš auto.

Táta ted uvažoval po 3.letech že by prodal Mazdu 6 a pořídil něco jiného s když zjistil kolik mu za to nabízej tak řekl že s tim bude radši jezdit do smrti.

Za 3.roky starou Mazdu 6 2.0CD 103kw v dost slušný výbavě která ho před 3.lety stála se slevou 750.000kč mu nabízej protiúčtem 295.000kč a v bazarech výkupem za hotovku dokonce 270.000kč.....a brácha prodal tehdy OI TDI66kw v Eleganci 3.roky starou(s pořiz.cenou do 560.000kč) bez problému za 300.000kč a měla i víc najeto......to pak je k nasrání prodávat u nás cizinu a japončíka obvzláště.

Ze škodovky se pak dá ještě aspoň něco vytlouct.

Jak tak koukám tak máš taky OI......tak zkus přejít na pár let třeba do VW nebo jiné automobilky a budeš mluvit pak úplně jinak...já to mám vyzkoušeno a jsem Škodovkou celkem i nadšen.

Tak jak mám vybavený všechny OII (se slevou kolem 100.000kč/1ks- průměr kolem 700.000kč)bych to samé třeba u VW Passat pod mega na 100% nepořídil a měl bych prakticky totožné auto.....takže nevidim důvod proč tak na škodovku nadávat.

Jó u sousedů jsou levnější to já sám moc dobře vím,jezdim do německa apod.min.3.týdně....tak je to jednoduchý,nelíběj se ti tu ceny,stačí vzít prachy,vyrazit a koupit u sousedů...dnes to už jednoduší být nemůže a nemusíme se to dohadovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano u KIA záruka 7let ale nebo 100.000km což u mě by znamenalo záruku na 10-11.měsíců,za tolik totiž mé auta těch 100.000km najezděj.

Známej taky u Hondy Accorda machroval ze zárukou 3.roky a pak mu došlo že to má limitované km taky do 100.000km a smích ho přešel když po roce mu končila záruka,protože on taky najede hodně km ročně.

Nezlob se na mě,bez urážky,ale kdo řekne že interiér KieCeed Combi je lepší,hezčí než u OII,tak je u mě buďto zakomplexovanej proti škodovkám a koncernu vůbec nebo nemá naprosto žádnej vkus protože ten interiér mi v tí KIA přišel dost levnej až hnusnej.Jediné co jsem koukal do jejich katalogu je že nemaj špatné zákl.výbavy,ale to je opravdu celé.......

No Ceed ma 7 let a 150.000km ne 100tis. Samozrejme pokud Ti to auta najedou za rok tak pak neni o cem debatovat. U nas je to tak na 4-5 let coz se tak nejak pocita i zivotnost toho auta na firme, takze treba pro nase potreby naprosto dostacujici a idealni !

Edit : aha koukam zes hned o prispevek dal tech 100tis opravil ;)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Ceedu kolíše kvalita servisov a čo je smutné, aj kvalita náhradných dielov. Poznám niekoľko ľudí priamo z fabriky v Žiline a pri posedení pri pive sa toho človek dozvie fakt hodne. Ceny ND by mali zaujímať každého, pretože záruka 7 rokov sa super vyníma na bilboarde, ale v reáli je to trocha inak. Len pre zaujímavosť, čelné sklo na Ceed stojí 17tisíc Sk. Predný znak na Focus stojí 1400 Sk, normohodina je 900 Sk.

No nevim, mame na nem najeto cca 50tis a zatim nebyl jedinej problem. Cena nahradnich dilu ? Nezajima auto je v zaruce a pak pujde stejne do sveta. Ze celni sklo stoji 17tis ? Koho to zajima, auta sou stejne pojisteny a kdo si nepripojisti celni sklo za 500 na rok, tak neni normalni ;) Suma sumarum pokud nenajezdis hromadu km jako treba karlos, je ceed proste dobra volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, mame na nem najeto cca 50tis a zatim nebyl jedinej problem. Cena nahradnich dilu ? Nezajima auto je v zaruce a pak pujde stejne do sveta. Ze celni sklo stoji 17tis ? Koho to zajima, auta sou stejne pojisteny a kdo si nepripojisti celni sklo za 500 na rok, tak neni normalni ;) Suma sumarum pokud nenajezdis hromadu km jako treba karlos, je ceed proste dobra volba.

S tou zárukou treba dať bacha, písal som, že v reklame tých 7 rokov je super, no realita je bohužiaľ iná.

Čelné sklo u nás nepripoistí ani normálny človek, pretože nie je poisťovňa, ktorá to ponúka! Môžeš si poistiť buď len čelné sklo, alebo dať celkové havarijné poistenie, obe so spoluúčasťou 5000 Sk alebo 5%. Zisťoval som to, keď som vyberal poisťovňu teraz vo ferbruári...

Ale celkvo súhlasím s tým, že Ceed je dobrá voľba - ale zasa nerobme z neho kauf storočia. Škoda, že na Ceed fóre majú sekciu problémov a ci riešení prístupnú len pre majiteľov s dosť vysokým počtom príspevkov... Rád by som si o tom aute prečítal viac a či naozaj tie problémy niektorých jedincov sú väčšieho rozsahu, alebo len záležitosťou konkrétnych kusov vozov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se doslechl, že vzhledem ke stále silnější a často i levnější konkurenci (vzledem ke kurzu Eura) na českém trhu se Škoda konečně rozhoduje k úpravě cen směrem dolů, aby si zachránila alespoň těch 30% trhu. Není tajemstvím, že srovnatelné modely jsou jinde v Evropě podstatně levnější. Např. Roomster ve výbavě Style u nás za cca 400 tis. je např. v Dánsku nebo Maďarsku o 130 až 140 tis. levnější. V přepočtu na naši DPH, když si ho někdo doveze bez daně a zde ji zaplatí. Vzhledem k tomu, že Škoda u nás se zlevněním hodně váhala a tak trochu jí ujel vlak, šušká se o snížení cen letos na jaře o zhruba 20 - 25%.

Jen pro informaci o cenove politice Skodovky, tak ve Svycarsku se da poridit Octavia s 2.0 TDI a DSG ve vybave L&K za

cca 640 000 CZK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro informaci o cenove politice Skodovky, tak ve Svycarsku se da poridit Octavia s 2.0 TDI a DSG ve vybave L&K za

cca 640 000 CZK

švýcarská ekonomika se potácí nad propastí a je potřeba využít všech možností, jak ji zachránit. Tohle je jedna z nich. (To by mi prask.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale celkvo súhlasím s tým, že Ceed je dobrá voľba - ale zasa nerobme z neho kauf storočia. Škoda, že na Ceed fóre majú sekciu problémov a ci riešení prístupnú len pre majiteľov s dosť vysokým počtom príspevkov... Rád by som si o tom aute prečítal viac a či naozaj tie problémy niektorých jedincov sú väčšieho rozsahu, alebo len záležitosťou konkrétnych kusov vozov.

Igor ktore ceed forum mas na mysli ? (hod prosim ta link) ja by som sa tiez rad dozvedel o tom ako su ludia so ceedom spokojni ... dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to zlevňování mi příjde jako pěkná blbost, když si přečtěte články, kolik má škodovka (ne prodejci Škoda) zisk na jednom autě tak to je směšný... navíc vyšlo i několik on-line chatů s členy představenstva kde se jich lidi na tohle ptali, proč nedělat levnější auta a docela jasně se vyjádřili, takže mi to příjde jako pěkná kachna a blbost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže jaké je v CH DPH?

Ceník OII Swiss

Při dovozu ze Švýcarska se o DPH nikdo nestará, ta povinnost to tady případně dokládat platí pouze pro vozidla za určitých podmínek pořízená v zemích EU. Švýcarsko není v EU, proto tam přibývá povinnost vozidlo proclít..kdekoliv v EU. A to je taky potřeba připočítat, předpokládám, že to taky nebude pakatel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si myslím, že pokud škodovka nějakej model v ČR zlevní, tak metodou zvýšení seriové výbavy u jednotlivých modelů jak to bylo i v minulosti.

Na změnu ceníku k nižším cenám bych nespoléhal, možná budou modely podporovat vyšší možnou slevou, ale ceník zůstane nejspíš stejný.

Holt nám nezbude, než si jezdit pro lépe vybavené auta na západ od našich hranic lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsem si schválně zkusil nakonfigurovat na Skoda.de stejnou OII co jsem ted nedavno objednával u nás u AutoJarov....tak na chlup stejné auto mě v Německu vyšlo v přepočtu(dle dnešního kurzu) o 12.300kč méně..podotýkám bez jakých-koliv slev u prodejce,ale normál.za katalogovou cenu. .....tak to teda zas neni bůh ví co.

Když vemu jaký slevy dávaj prodejci u nás a určitě i teda v Německu tak to bude +- na stejno...a bych řešil dle katalogu blbých 12.300kč a ještě se tam s nima v německu dorozumíval hatmatilkou tak to teda scela určitě ne...toto radši objednám tady 20km od svýho baráku a mám klid bez starostí a auto vyzvednu přihlášení,pojištění apod.

Ono když nebudu počítat to že mi dáva Autojarov na auto slevu min.100.000kč protože od nich beru vždy min.dvě auta najednou a v téměř plných výbavách a už jsem jich tam navíc několik vzal v minulosti ....a byl bych normální zakazník co chce třeba RS nebo L+K tak když budu denně zevlovat na netu a obhlížet to tak tady u nás taky seženu RS nebo L+K kolem 650.000kč na to dám krk...už jsem jich pár takových viděl....né že by to bylo běžné,ale sehnat se dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak zde http://new.skoda-auto.com/CZE/news/info/ne...s/NewsList.aspx si proctete tyto dva clanky:

Prodeje Škoda Auto vzrostly v únoru o pětinu!

14.3.2008

V únoru 2008 prodala společnost Škoda Auto celkem 52 916 vozů a udržela si tak stabilní pozici na všech významných světových trzích.

Strategie růstu vede k rekordním výsledkům

13.3.2008

Hospodářské výsledky skupiny Škoda Auto podle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS byly dnes zveřejněny na výroční tiskové konferenci v Mladé Boleslavi.

nemyslim si ze slevni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsem si schválně zkusil nakonfigurovat na Skoda.de stejnou OII co jsem ted nedavno objednával u nás u AutoJarov....tak na chlup stejné auto mě v Německu vyšlo v přepočtu(dle dnešního kurzu) o 12.300kč méně..podotýkám bez jakých-koliv slev u prodejce,ale normál.za katalogovou cenu. .....tak to teda zas neni bůh ví co.

Když vemu jaký slevy dávaj prodejci u nás a určitě i teda v Německu tak to bude +- na stejno...a bych řešil dle katalogu blbých 12.300kč a ještě se tam s nima v německu dorozumíval hatmatilkou tak to teda scela určitě ne...toto radši objednám tady 20km od svýho baráku a mám klid bez starostí a auto vyzvednu přihlášení,pojištění apod.

Ono když nebudu počítat to že mi dáva Autojarov na auto slevu min.100.000kč protože od nich beru vždy min.dvě auta najednou a v téměř plných výbavách a už jsem jich tam navíc několik vzal v minulosti ....a byl bych normální zakazník co chce třeba RS nebo L+K tak když budu denně zevlovat na netu a obhlížet to tak tady u nás taky seženu RS nebo L+K kolem 650.000kč na to dám krk...už jsem jich pár takových viděl....né že by to bylo běžné,ale sehnat se dá.

pošli poptávku přímo nějakému prodejci v Německu a uvidíš ten rozdíl, na podzim náš interní spolupracovník přivezl takto Forestra s cenou -180.000 proti CZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K přidání tohoto vlákna mne vyprovokovala spíše situace v cenách Roomstru, jak jsem psal na začátku. Stejný model u nás 400 tis. a např. v Maďarsku 270 tis., v Dánsku 260 tis. Při nákupu tam bez daně a s doplacením u nás. To by tak byla odpovídající cena i vzhledem ke společnému vývoji celého předku a velké části interieru. Další věc je prodej Octavie Tour. Výrobce si neustále tahá triko jak je úspěšná, ale zkuste se zeptat u našich dealerů. Každý přizná tak pár kousků za rok. V základní ceně naprosto předražená chudobka, vyráběná z už dávno zaplacených nástrojů. Nebo-li, obrovský zisk z jednoho kusu. Čechům je výrobce nedopřeje, ale na východ je valí za babku jeden kamion za druhým.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pošli poptávku přímo nějakému prodejci v Německu a uvidíš ten rozdíl, na podzim náš interní spolupracovník přivezl takto Forestra s cenou -180.000 proti CZ

Jj,to já vim že ceny v německu(když neberu ty katalogový) jsou daleko menší než u nás.

Známej si taky nedavno přivezl z německa Audi A6-Avant 2.7TDi v nadstandart.výbavě (předváděčka z necel.6000km-prakticky nové auto!!!) a pořídil jí tam o více jak 400.000kč méně než co měl zjištění u nás ty ceny předváděček a takovou A6 tam pořídil za cenu za co by u nás měl OII Combi L+K 2.0TDI

Taky přemýšlim že bych v létě místo toho novýho Superba co chci koupit,radši přivezl takovou A6 2.7TDi(nechci zas Quattro a ty 3.0TDi jsou jen v Quattru)........nejde mi vůbec o to že to bude Audi..ten novej Superb se jí myslim už vyrovná,ale o pořádnej V6TDi motor kterej v SII určitě nebude a to mě sere.

Když jsem se naposledy svezl právě s takovym 2.7TDi(nebo i u druhého známého z 3.0TDi) tak jsem byl pak akorát nasranej z těch všech čtyřválců co jsem kdy měl.

Ten známej co si přivezl tu A6 Avant 2.7TDi mi řekl že kdybych chtěl A6 limuzínku(na combiky nejsem) z 2.7TDi z hodně nadstandart.výbavou tak funglovku tam pořídim pod mega scela určitě a to už bude libová.....prý když to tam kupoval on u Audi dealera tak tam zrovna měli na salóně takovou A6 lim.2.7TDi man.6.kvalt(funglovou) z fakt libovou výbavou(sport.sedadla+kůže,dřevo,Navi,park.asistenty,Xena,18"kola a další hromada blbostí který bych ani nepotřeboval)a byla ze slevou za 36.000,-euro,to když beru dle dnešního kurzu tak je to +- 909.000kč,což u nás když jsem se ptal na Jarově na nějakou takovou tak funglová pod 1,1mil.nejsou a to je v základ.výbavě a když jsem tomu prodejci tehdy odhadem řekl tu výbavu co měla ta podle toho známého z toho německa co jí tam viděl na salóně za těch 36.000,-euro tak mi řekl ten prodejce řekl že u nich ze slevou at nepočítám pod 1,3mil. .....takže opět rozdíl min.400.000kč.

Tehdy na tom Jarově měli venku stát novou A6 2.0TDi limuz...asi v nějakym základu protože neměla ani chrom.lišty kolem bočních oken a vevnitř jsem jen zahlídl ten obyč.volant,světlou hnusnou látku apod. a byla podotýkám už v akci za 889.900kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...