Publikováno Duben 20, 200817 r Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.
Duben 20, 200817 r Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda. Mě to jde na 3 válce pořád a nestěžuji si.
Duben 20, 200817 r díky za radu, ale s takovými kecy jdi někam. Tak promiň měl to být vtip ale tobě asi do smíchu moc není.
Duben 20, 200817 r kua naposledy strielat s vyfuku som videl u skody 120 a raz u favorita ale u novych skodoviek nie, to jew mi nejaka zahada inak by ani strielat nemalo kvoli poskodeniu katalyzatoru.
Duben 20, 200817 r No kazdopadne bych jim klekl na krk, at to odstranej, aby ti pak nerekli, ze jsi s tim vedome jezdil a ze si tu opravu zaplatis
Duben 20, 200817 r no to kazdopadne. u 1,2 3 valce pisou, ze muze jit z pocatku trochu nepravidelne, ale zadny strileni do vejfuku. u 1,4, tedy 4 hrnku je to nemyslitelny. dokazes poznat, jestli to ma pokazde stejny zvuk, otresy, pripadne dalsi znaky, ktery by ukazovali, ze blbne porad stejnej valec? Zda se, ze by to mohlo byt v elektrice, coz ale v servise asi budou zkoumat prvni. A rikal si ze nanic neprisli? mnno., asi bych zkusil jinej servis.
Duben 20, 200817 r Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda. kedy ti to robi? mne to robilo minuly rok ale len ak bolo vonku medzi 12 a 16 stupnov .. najma teda rano ak bola vonkajsia teplota v tom rozmedzi ... pokial som hned po starte nepridal plyn tak to robilo presne to co pises .. auto som napichol na VAG ale ziadnu zavadu som nenasiel . paradoxne je ze pokial je vonkajsia teplota pod alebo nad uvedene rozmedzie ... startuje auto uplne v pohode .. .. mienim to teraz na garancke reklamovat ... uvidim co majstri vykoumaju ... po precitani tvojho prispevku sa vsak obavam ze nic .. Upraveno Duben 20, 200817 r od LUKY-007
Duben 20, 200817 r reklamujte borci to je trapne ked u noveho auta odchadzas na sidlisku a stiela s vyfuku to je smiesne, to by som neprezil. ja som kedysi tvrdil ze u noveho by to nemalo ani nikdy urobit. sam ma 1,4 16V a nikdy nic ani naznak a teplota mohla byt od -20 po +39. jednoducho reklamovat trvat na naprave toto je vysmech aby robilo auto.
Duben 20, 200817 r houmr to je jasne ze reklamovat . len je to tazko dokazt napr. v mojom pripade ... kedze je to len za specifickej teplote a na VAGu mesu ziadne chyby .. mne to pripada jak nejaky snimac teploty motora keby blbol alebo co . no je to dost nelogicke .. ako som pisal v zime startuje uplne bez problemov . aj ked bolo -10 a ked je horuco detto ..
Červenec 22, 200817 r Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda. Kamarad mel F1 combi 1.4 16V 55kw a mel stejny problem (najeto cca 70tis.) diagnostika neukazovala zadnou zavadu a delalo to jen pri studenem startu. Ze servisu odesilali dotaz do Bolky, bohuzel nedokazali pomoci. V soucasnosti ji prodal a vozi se v KIA Cee´d. BTW: potesil me tim, ze mu ta 1,4 v KIE prijde linejsi nez ta puvodni 1,4 ve skodovce
Červenec 24, 200817 r Kamarad mel F1 combi 1.4 16V 55kw a mel stejny problem (najeto cca 70tis.) diagnostika neukazovala zadnou zavadu a delalo to jen pri studenem startu. Ze servisu odesilali dotaz do Bolky, bohuzel nedokazali pomoci. V soucasnosti ji prodal a vozi se v KIA Cee´d. BTW: potesil me tim, ze mu ta 1,4 v KIE prijde linejsi nez ta puvodni 1,4 ve skodovce To snad ani není možné. Kolega konstatoval, že jeho 1,2 je živější, než jeho firemní 1,4 a já po svezení v té 1,4 55kW nemám důvod pochybovat. K tématu. Dělá mi to na 1,6 taky a už jsem to zažil na feldě i OI. Řekl bych, že to má co dělat s kondenzací vody někde v motoru (s ohledem na to, že se to děje jen za určitých teplot). Jak se to prošťouchne prošlápnutím plynu na volno, tak je okamžitě klid.
Červenec 25, 200817 r o zivosti 1,2 to je fakt. Taky ale zalezi na zajeti auta. A u sluzebnich to obvykle nebyva moc slavne.
Červenec 25, 200817 r Kolega konstatoval, že jeho 1,2 je živější, než jeho firemní 1,4. Tuhle zkušenost mi říkali kolegové v práci taky, takže na tom něco bude. jinak já mám R 1.6, najeto cca 32 000 (parkuji venku) a nemám žádné potíže se startem, resp. s vlhkostí asi je to kus od kusu.
Červenec 25, 200817 r Mě to samé dělala felicie ve výše uvedených teplotách a vlhkosti né když pršelo.Měl jsem to tenkrát asi 5x autorozivaném servisu nikdy na nic nepřišly ale vyměnili půl auta vůbec ti to nezávidím.
Červenec 26, 200817 r Davis: no neviem a tu kiu posudzuje este nezabehnutu ? lebo ja som pocul pravy opak co sa tyka toho motoru ma to 77kW a 137Nm a vraj proti fabiackej 1,4 je to raketa, ze krasne sa vytaca.
Červenec 30, 200817 r Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda. lambda - spinava lambda, dej tomu couda na dalnici at se vypali a bude to OK
Červenec 30, 200817 r lambda - spinava lambda, dej tomu couda na dalnici at se vypali a bude to OK Přesně tak soused měl stejný problém a v servisu mu doporučili ať to pořádně protáhne.
Srpen 18, 200817 r Autor Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda. tak byl to vadnej vstřik třetího válce.... ale přijít na to..
Srpen 22, 200817 r Davis: no neviem a tu kiu posudzuje este nezabehnutu ? lebo ja som pocul pravy opak co sa tyka toho motoru ma to 77kW a 137Nm a vraj proti fabiackej 1,4 je to raketa, ze krasne sa vytaca. Ještě nezajetý, ale ten výkon je taky hodně vysoko položenej a řekl bych, že KIA je těžší než F1 ale nevím
Září 16, 200816 r Musim bohuzel konstatovat ze jsem mel podobny problem, start na 3 valce, pry je problem s elektronikou a vstřikama
Leden 22, 201015 r Taky jsem měl ten samý problém ale jen při určité teplotě-tak kolem 15st.Diagnostika bez závad.Na 1.6 je přehrání SW řídící jednotky motoru,a vše O.K.
Leden 27, 201015 r Mám 1,4 63kW najeto cca 2 000 km. V pondělí start při -20 st., vše OK. Dneska start při -18st. Nejdříve to naskočilo v pohodě a potom to chvilku jelo jakoby na 3 valce a prdělo to do výfuku a měl jakoby tendeci chcípnout. Říkal jsem si, nechám to tak a uvidím, jestli to zhasne a ne, pak se spravil. Neřekl bych, že to střílelo do výfuku, ale nepravidelný chod to mělo. Zatím uvidím, pokud se to bude opakovat,zajedu s tím do servisu. Do teď se mi to ještě nestalo. Ovšem pravdou je, že auto stojí pořád venku a navíc jezdím pouze městské, krátké vzdálenosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.