Přejít na obsah

Kolísání otáček


vit brazda

Doporučené příspěvky

Tak dneska mi volali ze servisu, že jim ve škodovce řekli, že je to výrobní vada a že se na tom pracuje. Prý mám počkat, než to vyřeší. Prý se snaži vyvinout nový software do počítače, který to srovná... Snad to nebude dlouho trvat...

Posílal jseo e-mail i do škodovky, abych se ujistil, jestli mi v servisu říkají pravdu, ale ještě mi nepřišla odpověď.

Prý nejsem jediný, kdo má tento problém. ( říkají ve škodovce )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi volali ze servisu, že jim ve škodovce řekli, že je to výrobní vada a že se na tom pracuje. Prý mám počkat, než to vyřeší. Prý se snaži vyvinout nový software do počítače, který to srovná... Snad to nebude dlouho trvat...

Posílal jseo e-mail i do škodovky, abych se ujistil, jestli mi v servisu říkají pravdu, ale ještě mi nepřišla odpověď.

Prý nejsem jediný, kdo má tento problém. ( říkají ve škodovce )

Aby ses dočkal :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Taky mi to dělá, mám 51kW verzi. Po nastartování se studeným motorem kolísaj otáčky...

Chlapi dočkáte se,začátkem srpna bude nový soft pro obě verze 1,2 jak pro Fábii1 i 2 a Roomstera tak vás servisy uspokojej ........ vymyšlený už to je ale ještě se to zkouší ;-)))

Ten nepravidelnej volnoběh má na svědomí chudá směs při studeným startu nad 20°C

Tak nazdááár škodováci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi dočkáte se,začátkem srpna bude nový soft pro obě verze 1,2 jak pro Fábii1 i 2 a Roomstera tak vás servisy uspokojej ........ vymyšlený už to je ale ještě se to zkouší ;-)))

Ten nepravidelnej volnoběh má na svědomí chudá směs při studeným startu nad 20°C

Tak nazdááár škodováci

Nazdar :). Mohu jen potvrdit. Dnes jsme byl kvůli této závadě v servisu a sdělili mi, že první týden v srpnu, by nový SW měl být hotov, ale zřejmě neproběhne žádná svolávací akce, takže v srpnu všichni hrr na ně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsem se o tom zminoval dneska pri chipovani u Cimbu. Tak rikal, ze jsou to ... (hw chybu resi zmenou sw). Ze za to muze jen skrtici klapka. A ze jen upravi koeficienty aby to dele bralo ty snizene hodnoty. takze to pomuze na mozna 2-5 tis. km. Jo a kazdopadne ti kteri maji chipnute softy, to zrusi nastaveni od Mr. Cimbu. Takze pry nemame to flashovani chtit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlasim navrat a zadne kolisani sme nepozoroval. Zkousel sem vsechno mozny a prisje mi to jako ze to bezi jak ma. Jedina vec, o ktere sme uz psal sje to, ze se mizda, ze pri neutralu, nebo vyslapnute spojce omylem dupnu na plyn, tak se motor vraci do volnobeznych otacek pomaleji nez sem byl zvyklej u 4 hrnku, takze si myslim, ze je to tim.

Btw: spotreba tam 104km prumerka 58km/h spotreba 6l, zpet sem to hnat, tak to bylo 65km/h a spotreba 6,7.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě se stává to, že při rozjezdu dám jedničku, potom dvojku a plný plyn. Když se motor vytočí tak na 2000- 2500 ot/min a já vyšlápnu spojku, tak mi otáčky klesnou na 500 ot! Potom se to srovná. Nebo, když zapnu klimu, tak se otáčky rozhodí a padají mi hrozně rychle a zaseknou se nad 500 ot. Jako by ten motor nevěděl, kde je má držet! Už jsem z toho hotovej...nový auto a takový problémy! Už jsem to reklamoval asi 5x a nic!!! Ještě mi začalo něco klepat v přístrojovce u spolujezdce. Takový dutý rány. A taky na to nemůžou přijít! To jsou servisy to bych se pos...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak Ti může změknout brzdový pedál. To bys musel mít problém s posilovačem. Jak se v něm jednou vytvoří podtlak, tak můžeš i vypnout motor a nic se nestane...

Jinak to kolísání dělá i kámošovi na Polu 1.2 44kW funglovka.

Začalo mu to dnes při studeným staru. Přes noc ho měl venku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám malý problém s otáčkami motoru. Když je auto studený, venku okolo 20 stupňů, tak po nastartování mi vyskočí otáčky na 1200 ot/min. Potom si motor ubere a začne se hádat a už mi i chcípl. Po zahřátí je vše ok. Potom mi ještě dělá, když dám plný plyn, vytočím motor na 2000-2500 ot. a vyšlápnu spojku, tak mi otáčky padají na +-500ot a hned se srovnají. V servisu měnily lamdu, čidlo teploty, čidlo tlaku v sání, nový software v počítači a vůbec nic!!!

Mám fábii II 1,2 51 kw najet 2700 km! Já vím, že se to tady řešilo mnohokrát, ale nikde jsem nenašel, jestli to někdo vyřešil... Jestli jste to někdo odstranil, tak prosím napište a poraďte. Dík...

Přesně tento problém mám já.Dneska jsem byl v servise,napíchli to a nic nenašli.Všechno v pořádku. Poradili mi,abych jim to tam nechal přes noc až motor vystydne a ráno to zkusí napíchnout se studeným motorem,ale to se mi moc nechce nechávat moji fabušku v servise bez dozoru,kdoví co by ještě vyměnili nebo zaměnili!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

"Chlapi dočkáte se,začátkem srpna bude nový soft pro obě verze 1,2 jak pro Fábii1 i 2 a Roomstera tak vás servisy uspokojej ........ vymyšlený už to je ale ještě se to zkouší ;-)))

Ten nepravidelnej volnoběh má na svědomí chudá směs při studeným startu nad 20°C

Tak nazdááár škodováci"

No ja som dufal, že už niečo spravili :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...