Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak toto som neskušal. Skus to.

Ano vidim nahod to tam.

Já ho nemám, zatim si jen dělám jasno jaký mam shánět.

Spíš přemejšlim, že zkusim rozebrat to moje. Myslíš, že pude strhnout celej ten plechovej spodek, abych se dostal k tej elektrice pod tim? Nerad bych to znefuknčnil úplně. V tom nouzáku se dá jezdit vcelku normálně. 

Tak to čerpadlo je fakt a si jen jeden typ. Nainstaloval jsem etku a pro všechny ročníky mi to háže furt to samý TRW. Jen to jinak značí VW, jinak Škoda, jinak VAG, jinak TRW a proto je v tom takovej guláš. Nicméně by mělo být jen jedno, akorát od jistýho roku se tam nedával ten protihlukovej obal. A taky se to nechalo koupit buď včetně toho držáku (což bylo pod jiným číslem) a nebo bez něj. 

  • 4 týdny později...

Ahojte,

 

mam servo KOYO, na typu nezalezi, ikdyz pro uplnost to moje je 6Q0 423 155L. Bylo zalite, klasika netesnost, prozrane tesneni a voda uvnitr. Eletroniku jsem si uz opravil dokonce byl i zboreny software coz neni bezne (20 let praxe v oboru elektroniky obcas prinasi vysledky:-) servo se zas toci, ale problem je ten, ze mam zadrene lozisko rotoru. Huci to jak cert. Nemate nekdo na prodej nejake vadne KOYO, kde by byla loziska dobra??

Dnes jsem při klidně jízdě chtěl zatočit, ozval se kovový zvuk a auto zatáčet přestalo. Prý se mi utrhlo řízení od nápravnice kde je přidělaný. Jak je to možné když mi komplet řízení měnili zhruba před měsícem v servisu ? 

Řízení od nápravnice? Mrkni na objímy co drží servo. Možná jsou jen vypadlé šrouby.

Dnes jsem při klidně jízdě chtěl zatočit, ozval se kovový zvuk a auto zatáčet přestalo. Prý se mi utrhlo řízení od nápravnice kde je přidělaný. Jak je to možné když mi komplet řízení měnili zhruba před měsícem v servisu ? 

tak to bude mať dotyčný pekný prúser  :kol-29:  .... ešte šťastie,že sa nič horšie nestalo  :kol-33:

Neváhej a odvez to do toho servisu jako reklamaci opravy. Máš na to půl roku ze zákona záruku jako na každou jinou opravu, tak na nic nečekej a mazej to tam někomu pořádně omlátit o hubu.

No jestli ti nedavno dělali řízení v servisu a teď ti upadlo, tak to neni možný, ale naprosto jasný! Jeď tam. 

Ahoj mam dotaz, na palubce mi 3 roky sem tam obcas blikla zluta
kontrolka serva (volantik). Svazek pred 3 lety kontrolovan, hladina
servo oleje taky, stejne bliklo. Cekal sem az servo "vypne" a koupim
novy snimac uhlu. Stalo se koupil sem novy snimac uhlu na TRW. Bohuzel
volantik blika dal. Nova kontrola svazku, vse ok. Hladina servo oleje
ok. Pred vymenou vag hlasil snimac, po tom co to vypadlo hlasil proud na
30 (stale plus) po vymene a smazani chyb a poradnem dotazeni baterky
nehlasi zadne chyby, jen obcas blikne... ;)(F1, 2000, sdi)

Upraveno od eMBecko

Musíš přečíst chyby až ti to blikne. Jestli to hlásí chybu 0129 referenční napětí, tak to může bejt přerušený (vyhnilý) až uvnitř čerpadla a proto to výměna snímače nevyřeší. Podle mě mám stejnej problém.

SpeederBB ma pravdu, snad nejcastejsi vada, ze do elektroniky serva natece bud pres konektor, nebo je podezrane tesneni okolo konektoru. Kdyz ti to padne uplne tak napis pomuzu, uz jsem jich nekolik opravil, delam elektroniku uz pres 20 let.

Pod tou destičkou s konektorama to neni dobře utěsněný. Nacucá se to vodou. Mě to začlo taky sporadickým blikáním a teď už to svítí furt a mam to v nouzáku. Píše to chybu snímače, ale snímač to neni. Juniore, dá se ta elektrika v čerpadle nějak otevřít?

Pod tou destičkou s konektorama to neni dobře utěsněný. Nacucá se to vodou. Mě to začlo taky sporadickým blikáním a teď už to svítí furt a mam to v nouzáku. Píše to chybu snímače, ale snímač to neni. Juniore, dá se ta elektrika v čerpadle nějak otevřít?

No jasne ze da, ale je to masakr, jestli si troufnes tak schuti do toho. Musis odrezat silikon toho hlinikoveho kbeliku co chrani rotor. pak odpajet par spoju na desce a rozpojit nabodovane kontakty pripojovacich konektoru. Ale davej pozor, zadne nasili. Kdyby jsi mel Koyo, tam tam je to lepsi ikdyz pokud jsou zahnile srouby tak je to taky chutovka:-) Anebo to posli a dam to do poradku.

Poslat to nemůžu, potřebuju jezdit. Chtěl bych to poladit maximálně ve dvou dnech. Zkusim to. Přecijen jsem autoelektrikář, tak to nechci lacino vzdát a kupovat hned nový čerpadlo.  

Jak jsem tu psal, že se mi utrhlo řízení tak v servise mi sami řekli, že použili starý šrouby šikulové :D Teď mám ale jinej problém. Po opravě auto zatáčí na jednu stranu hůř než na druhou a když třeba projíždim táhlou zatáčku, kdy je volant "ztuhlej" tak po chvilce naopak změkne. Je to docela nepříjemný hlavně ve vyšších rychlostech ... 

Nazdar borci, tak ako som pisal v teme s kablovym zvazkom aj mne blbne servo. Blikanie pristrojovky prestalo po tom co sme preletovali takmer vsetky kable zo zvazku, no servo nadalej zopina a vypina. V servise mi povedali ze je to na beton servo. Za nove chcu s pracou 400€. Pytal som sa ich na cidlo natocenia kolies ale povedali ze to nemoze byt, ze je to urcite servo. Viete mi poradit ako by som si sam vedel zdiagnostikovat to cidlo? Mam pocit ze v servise chcu len zarobit tak hned hadzu tu nakladnejsiu opravu. Kupili by ste nove servo alebo to mozem risknut s repasom?

To je jednoduchý, napiš co ti to háže za chybu na vagu a já ti řeknu co to asi bude. Servo kupovat až jako poslední variantu. 

 

No a přímo snímač si vyzkoušíš měřením hodnot. Připojíš se na servořízení - 44, dáš blok naměřených hodnot, kanál 002 a tam je v prvním poli úhlová rychlost na snímači. Otáčíš volantem a koukáš jestli to háže čísla. 

Upraveno od SpeederBB

Dnes to nestihnem ale zajtra vecer to sem nahodim. Ak to bude hadzat hodnoty tak je to ok? Alebo ake hodnoty by to malo hadzat? Servo funguje striedavo, raz je tuhe inokedy preposilovane...Na dnes som ho odpojil aby sa zbytocne netrapilo...

a rozsvicuje se ti někdy kontrolka řízení? Jestli ne, možná to nebude vyhazovat žádnou chybu. Začínalo mi to taky tim, že se to objevovalo sporadicky a vždycky po dalším nastartování to bylo OK, ale teď už to mám trvalý. Ta naměřená hodnota by ti tam prostě měla nějaká skákat. Kdyby senzor nefungoval, bude tam pořád 0. 

Kontrolka sa obcas rozvieti ale ked zastanem vypnem motor a znova nastartujem tak ide ok. Niekedy ide servo v pohode niekolko km inokedy staci ze chcem prejst par stoviek metrov a blbne celu cestu...az kym ho nevyrazi...potom stvrdne volant a ostava svietit kontrolka riadenia...mal to kamarat, povedal ze precistil kontakty na tom konektore a poriadne ho zatlacil a pre istotu aj stiahol paskou aby drzal, no po tyzdni to zacalo robit zase...

Je tezke to dat merat na VAG kedze to neblbne stale rovnako...:-( ale skusim to zajtra ku veceru a uvidim

Jo pokud se ti ta kontrolka rozsvicuje, tak nějakou dobu by tam ta závada měla zůstat. Napiš pak přesný znění i s číslem. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.