Červenec 31, 201411 r Zdar chlapi, dostali jsme se k tomu po delší době. Proběhlo kompletní odmotání kabel. svazku, dráty procinkaný - vše OK. Naměřené hodnoty za chodu motoru na svorce servočerpadla jsou: baterie + hlavní zdroj (prostřední svorkovnice) za chodu motoru 14,2V Can Svorkovnice (levá): kabel +12 černožlutý 14,2V Can-H oranž.černý 2,67V Can-L oranž. 2,35V Nevíte jestli jsou ty naměřené hodnoty Can kabelů OK. Chtěl bych vyloučit chybu v ŘJ motoru.
Srpen 13, 201411 r Tak mám taky problém s řízením KOYO a vag hlásí chybu 00817 tepelná ochrana servořízení. Nevíte někdo kde je ta ochrana.Děkuji za odpověď.
Srpen 21, 201411 r Snažil jsem se to tu pročíst celé, ale nenašel jsem zde odpověď na mou otázku, tak doufám že mě hned nebudete kamenovat... Mám Fabii r.v. 2004 a řízení Koyo u kterého dochází k úniku v místě viz. obrázek. Jinak bez problémů, žádné výrazné zasínání světel, nesvítí kontrolka, prostě jen mizí olej :-( A má otázka co s tím, respektive jaká varianta by byla nejlepší v poměru kvalita (výdrž)/cena? a ) přestavba na řízení TRW (má nějakou výhodu kromě toho že se stále prodává?) b )výměna za repasované Koyo c ) koupit z vrakáče d ) dá se nějak jednoduše opravit
Srpen 21, 201411 r Na TRW zapomen,přestavba je finančně náročná. Na bazaru a bazoši je řízení spousta a dobré ceny.
Září 5, 201410 r Zdarec, sháním nefunkční TRW na díly - prohnil mi ten spodní hliníkový plech. Nezbylo někomu?
Září 5, 201410 r Já to mám, ale je tam zalomenej jeden šroub od toho silentbloku. Taky to neni top stav, ale děravý to nebylo.
Září 6, 201410 r Zdravím, mám riadenie KOYO , diagnostika hlási: G85 snímač žiadna komunikácia v bloku hodnot zozačiatku dávalo nezmyselné čísla pri otáčaní volantom, teras uz len nulu ukazuje kontakty prečistené, snímač bol vonku a čistil sa od prípadnej vlhkosti dá sa ešte nejako premerať samotný snímač či je chyba v nom? ked som vybral snímač tak s tým plechovým krúžokom v riadení, ktorý je snímaný sa dalo točiť. Je to normálne alebo je odtrhnutý (riadenie je po havarke)
Září 12, 201410 r Já to mám, ale je tam zalomenej jeden šroub od toho silentbloku. Taky to neni top stav, ale děravý to nebylo. Jak to tedy vidíš?
Září 15, 201410 r Jsem nemocnej. Dam vedet, jestli nezapomenu. Dobrá, počkám... Právě, že to potřebuji vyřešit, než začne zima...
Září 16, 201410 r Ahoj rad bych zeptal na to servo. Mam Fabii I 1.4 50 kW 2001 rv. Kontrolka sice žádná nesvítí ani neproblikava, ale občas se stane že vynechal posilovač při prudcim zatáčení nebo při brzdění a zatáčení. Není to nic pravidelného. Prosím poraďte co může být za problém a jak nejlépe a nejlevněji řešit. Diky Upraveno Září 16, 201410 r od karelv
Září 16, 201410 r Jestli je myšleno motorovej olej tak ten je vymenen. Pak uz tam je pouze nadrzka na brzdovku, chladic a ostrikovace. Sorry nejsem sice mechanik ale nejsem slepej a videl bych ji snad nekde
Září 16, 201410 r No nádržka na servo olej vidět neni, proto si jí asi nenašel (je pod akumulátorem). Nechci, aby to vypadalo, že tě nějak zesměšňuju, to určitě ne, ale pokud si doteď nezjistil někde tady ve foru nebo někde jinde, kde se ta nádobka nachází, tak doporučuju práci na řízení nechat na servisu. PS: Já taky vůbec nevěděl, na jakým principu to servo funguje, dokud se mi neposralo. Ale hodně jsem toho načet na forech, dílenský příručky atp. Stojí to dost času, ale já jsem z oboru no. Upraveno Září 16, 201410 r od SpeederBB
Září 16, 201410 r tak nic, jsem ti chtěl napovědět,ale už se stalo. Ten olej dolít zvládneš a zbytek nemáš moc šancí. Zkontroluj manžety a potrubí jestli to někde neteče. Upraveno Září 16, 201410 r od Alma
Září 16, 201410 r Ok díky za radu je fakt že pod baterku jsem nikde nekoukal. Nenapadlo mě že by byla až tak schovaná, čekal jsem spíše že by byla někde na očích. Neco jsem tady načetl ale je tu tolik příspěvku že to fakt nestíhám a hlavně to začalo dělat ted poslední asi tři dny tak jsem se chtěl zeptat co nejrychleji. Mám ted před sebou cestu asi 500km tak řeším jestli to může být problém. bude k ní snadnější přístup přes baterku že ji vyndám a nebo kudy?? Ještě jednou díky za radu. Doufám že to bude jen ten olej.
Září 16, 201410 r Vyndáš airbox, vyndáš aku, vyndáš držák aku, pak uvidíš víčko nádržky. Na víčku je měrka. Nádržka je namontovaná na servomotoru (elektrickým), proto je to schovaný v levým podběhu.
Září 16, 201410 r Bude problem kdyz s tim ted odjedu tech 500-600km a poresim to jak se vratim nebo radeji hned?
Září 16, 201410 r No jet s tím můžeš. Jestli ti teda nepřipadá nebezpečné,že ti vypne servo zrovna v tu chvíli,kdy to budeš nejmíň čekat! A žádnou baterku ani nic podobného nemusíš vytahovat,abys zkontroloval hladinu oleje v nádržce. Upraveno Září 16, 201410 r od Mirek 835
Září 16, 201410 r Já jezdil rok v nouzáku, to se dá. Pokud ti to ale vypadává úplně, tak to už nebezpečný je, protože to fakt těžko urveš.
Září 16, 201410 r Ok prosím ještě jednou jak pro blba. Jak se dostanu k té nádržce. Vypadává to jen občas nic pravidelnýho a nikterak dlouho. Vždy jen na chviličku jako by chvilku trvalo než servo zareaguje asi 1 až 2 vteřiny. Ale žádná kontroka nesvítí ani nebliká.
Září 16, 201410 r Co nedokážeš pochopit??? Na levém podběhu,pod baterií máš víčko nádržky posilovače. odšroubuj a mrkni na měrku na hladinu oleje. Jestli tam je málo tak dolít a jestli dost tak se mrknout přes diagnostiku,jestli není zapsána nějaká chyba. Nic jiného s tím narychlo neuděláš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.