Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím o radu. Po sešlápnutí pedálu a jeho rychlém puštění dojde k zacukání, místo pozvolného plynulého zpomalení. Totéž dělá při rychém přidání plynu. Cuká to, skoro jako když se rozjíždí autoškola. Děje se to většinou až po ohřátí motoru, mám Octavii 1,6, 74 kW. Byl měněn palivový filtr, svíčky, čidlo teploty vody, čištěna a nastavena Vagem škrtící klapka. Může to být palivovým čerpadlem, má nějaký filtr?

Vloženo (editace)
juknul bych na zapalovací modul a hadice

Jaký máš hadice na mysli? Hadici sání vzduchu mám novou, byla děravá.

Editováno: , autor: stanly
Vloženo
Zkusil bych se podívat, jestli nebudou opotřebovaný silenbloky co drží motor...

Na silentbloky jsem před časem díval, vypadají dobře, dívali se na ně v servisu. Vypadá to, jako když po puštění pedálu hned dojde palivo. Asi to budu muset někam dát, ale rozhodně ne do Škoda servisu.

Vloženo (editace)
hadičky odvětrávání,.. resp.všechny kde je médium vzduch

Tyhle hadice by snad měly být v pořádku, na 1 z nich jsem dal sponku i když tam původně nebyla. Jak zjistím, jestli je zapalovací modul v pořádku?

Editováno: , autor: stanly
Vloženo
nenatankoval jsi třeba u Tescca nebo podobné super spol. ??

To nee, u obchoďáků neberu. Ať vezmu benzín kdekoli, závada je stejná. Ten pes bude zakopanej jinde.

Vloženo
Tyhle hadice by snad měly být v pořádku, na 1 z nich jsem dal sponku i když tam původně nebyla. Jak zjistím, jestli je zapalovací modul v pořádku?

hadice bude oslintaná/zaprasená oproti ostatním, které budou suché a relativně čisté, je potřeba pořádně zkontrolovat, nedavno jsem našel jednu miniprasklinu, která nebyla skoro vidět,

špatný modul ti ukáže diagnostika a napíše na kterém válci, já např. mám už vyměněny 3 moduly r.v.2006 a 1 modul ještě origo původní r.v.2002 (ale problémy s autem nejsou, takže je OK)

Vloženo (editace)
hadice bude oslintaná/zaprasená oproti ostatním, které budou suché a relativně čisté, je potřeba pořádně zkontrolovat, nedavno jsem našel jednu miniprasklinu, která nebyla skoro vidět,

špatný modul ti ukáže diagnostika a napíše na kterém válci, já např. mám už vyměněny 3 moduly r.v.2006 a 1 modul ještě origo původní r.v.2002 (ale problémy s autem nejsou, takže je OK)

Honzo díky za radu, na hadice se mrknu sám. Když nic nenajdu, dám to někomu na diagnostiku. Dofám jen, že to nebude modulem, protože jsem koukal do ETKY že stojí přes 5 tis. Kč.

Editováno: , autor: stanly
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Honzo díky za radu, na hadice se mrknu sám. Když nic nenajdu, dám to někomu na diagnostiku. Dofám jen, že to nebude modulem, protože jsem koukal do ETKY že stojí přes 5 tis. Kč.

Tak jsem udělal všechno co jste mi poradili. Bohužel zatím nic nepomohlo. Už fakt nevím, čím to je.

Vloženo
stanly našel jsi prosímtě příčinu toho cukání? Mám něco podobného.

Bohužel nezjistil, dělá to pořád, vyměnil jsem hadice, vyčistil a nastavil klapku. Na diagnostice nic nezjistili. Už fakt nevím co s tím.

Vloženo

Já měl podobný problém. Mám motor 1,8 20V a cukalo to jako blázen při studeným motoru. Po zahřátí to při ustálené rychlosti ztratilo najednou výkon a po puštění a znovu přidání plynu to bylo zase na chvilku dobrý. Vag taky nic neukázal. Na křižovatkách při rozjezdu to bylo nejhorší. Když jsem se chtěl rozjet tak auto nemělo vůbec výkon. Nakonec to celé dělala váha vzduchu.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
[AHOJ CHLAPÁCI PŘIŠLI JSTE NA TO? mÁM STEJNÝ PROBLÉM..PORADTE..PROSÍM....

Tak jsem vyměnil váhu vzduchu a nepomohlo to. Vypadá to na škrtící klapku. Jinak už fakt nevím. Teď ještě sehnat nějakou za rozumnou cenu.

Vloženo

zkus mrknout na svíčky jestli máš ty správné co tam patří!!! kamoš měl pobdobný problém a začalo mu to dělat až po výměně svíček .... byl v domění že mu prodavač dal ty správné o které si řekl a dostal jiné než chtěl nezkontoroloval si je a dal je do auta a pak mu to začalo blbnout tak měnil všechno co se dalo a pak zjistil v zoufalství že to jsou jen svíčky. nedám za to krk ale za zkoušku nic nedáš

Vloženo
zkus mrknout na svíčky jestli máš ty správné co tam patří!!! kamoš měl pobdobný problém a začalo mu to dělat až po výměně svíček .... byl v domění že mu prodavač dal ty správné o které si řekl a dostal jiné než chtěl nezkontoroloval si je a dal je do auta a pak mu to začalo blbnout tak měnil všechno co se dalo a pak zjistil v zoufalství že to jsou jen svíčky. nedám za to krk ale za zkoušku nic nedáš

Už jsi tak nejsem jistej, ale myslím že to dělalo před výměnou svíček. Mám tam teď DENSO Iridium, měly by být na Octávku. Nevím třeba Octavii neseděj. Mohl bych zkusit tam dát zpátky Bosche. Spíš to ale vypadá na klapku, protože po nastartování ji chvíli trvá, než se otáčky ustálí.

Vloženo

Ja som tiež mala problém s cukaním, nevedeli nič diagnostikovať, ale snád 2 roky.

Pred týždňom sa mi na to pozrel jeden môj známy - automechanik - dal dolu škrtiacu klapku, je tam jeden umelý vrchnák, ktorý je uchtený 7-8 šróbikmi, a pod tým je elektronika, na ktorú hrubo nastriekal sprej na čistenie kontaktov. Elektronika uschla, dal naspať ten vrchnák a odvtedy fungje, necuká- konečne ;)

(Prepáčte mi tú neodbornosť, ale takto mi to vysvetlili, aby som pochopila)

Vloženo
Ja som tiež mala problém s cukaním, nevedeli nič diagnostikovať, ale snád 2 roky.

Pred týždňom sa mi na to pozrel jeden môj známy - automechanik - dal dolu škrtiacu klapku, je tam jeden umelý vrchnák, ktorý je uchtený 7-8 šróbikmi, a pod tým je elektronika, na ktorú hrubo nastriekal sprej na čistenie kontaktov. Elektronika uschla, dal naspať ten vrchnák a odvtedy fungje, necuká- konečne ;)

(Prepáčte mi tú neodbornosť, ale takto mi to vysvetlili, aby som pochopila)

Díky za radu, sprej jsem koupil, tak to o víkendu zkusím. Mě už to taky dělá cca 2 roky a nikdo na nic nepřišel. Ještě zkusím tohle, než půjdu do výměny škrtící klapky.

Vloženo
Díky za radu, sprej jsem koupil, tak to o víkendu zkusím. Mě už to taky dělá cca 2 roky a nikdo na nic nepřišel. Ještě zkusím tohle, než půjdu do výměny škrtící klapky.

Tak jsem to dnes zkusil tím sprejem a vypadá to, že se to nezlepšilo. Vypadá ta asi na novou klapku. Škoda. Přesto díky za radu.

Vloženo

Nechci sýčkovat, ale závada by nemusela být vůbec v motoru. Co takhle převodovka? U této motorizace vznikají vůle v převodovce - uvolňují se nýty dyferenciálu. To "cukání" může způsobovat právě vůle na těch nýtech.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...