Prosinec 17, 201212 r rikam za 400 - 430 000 kcy si myslim by byl kazdej spokojenej ja bych treba pridal asi kozenej paket a neco dalsiho co by se mi libilo oproti RAPIKOVI si myslim ze cena je ohodne slusnejsi to mi da za pravdu doufam kazdej, pochopitelne,... pokud by ta cena byla opravdu oficialni
Prosinec 17, 201212 r Tak kazdy asi tezko, kazdy ma trochu jine naroky. Pro me auto, kde chybi polovina vybavy, co do nej jde koupit, neni plnohodnotne auto. Nicmene oproti Rapidu opravdu cena slusna, pokud je to teda pravda. Az se mi prave zda, ze to pravda nebude, kdyz to srovnam s tim co za tu cenu nabizi Rapid. Nepredpokladam, ze by se u Octavky Skodovka rozhodla pro takove usporne zvrhlosti jako u Rapidu, takze kdo by si pak ten Rapid vubec koupil. Upraveno Prosinec 17, 201212 r od mike_k
Prosinec 17, 201212 r no tak jasny,.. ja bych si tam taky nabouchal hory doly cernej les, ale jenom rikam ten zaklad kterej by byl pro me co se tyce ceny, to je taky druha otazka a zapomel sem napsat, kdo by si pak koupil zase rapida kdyz by si neco malo priplatil a mel by koktu
Prosinec 17, 201212 r Tak ono už tady padlo, že Rapák je vlastně náhrada za O-Tourku, aby se nevyráběl "už vyběhnutej typ", ale aby se prodávala novinka... Samozřejmě vývojově i výrobně lacinější, prodejně minimálně stejně drahá nebo dražší, ale určitě "víc navoněná a nafintěná". Kolikpak je to mohlo stát, připosrazit už vyvíjenou a designově vyřešenou kastli na OIII v přední části a našroubovat ji na podvozek už léta vyráběnýho Rooma? Rozhodně to nebyla taková pálka, co by stál vývoj do šroubku new auta, i kdyby se do něj použily koncernový skupiny. Já Rapida chápu jako vatu, výplň na místo, který doposud obsazovala Tourka = auto pro lidi, co jim je fábulije malá, ale na aktuální new octu namají dost financí. Jenže to už mám radši Rooma - sice to není novinka a voňavka, ale i tak...
Prosinec 17, 201212 r .. k čemu "dvoulitr" s 81kW, 105kW a 110kW ? 81kW verzi "dvoulitru" ještě dokážu pochopit, ačkoli ji stejně firmy nebudou kupovat a soukromník na ten motor buď má a je mu 77kW "jednašestky" málo, nebo na něj prostě nemá, popř. mu výkon vyhovuje a "dvoulitra" si nekoupí.. Proto mi také tato výkonová varianta vzhledem k "jednašestce" (kterou bych nejraději vyškrtl úplně) nedává smysl. Co však nechápu už vůbec je, proč teoreticky bude, aspoň dle výše uvedené tabulky, 105kW a 110kW verze "dvoulitru"? Vždyť v reálu těch 5kW rozdílu ani nepoznám Upraveno Prosinec 17, 201212 r od _Denis_
Prosinec 17, 201212 r DAVID SK: .................... :kol-47: :kol-47: :kol-47: :kol-47: akorad sem nepochopil proc maji dvoulitr a vykon se tam lesi v desitkach koni trochu ujety u skodovky ne ? Upraveno Prosinec 17, 201212 r od Lukason
Prosinec 17, 201212 r Jo a ještě tam chybí 1.8 TSI,dále 1.6 TDI 66 kW a 1.6 TDI 81 kW. Ať je v tom ještě větší hokej.
Prosinec 17, 201212 r To je z FILTER MANN, je možné, že ešte nie pre všetky motorizácie majú pripravené filtre, tak nemusia byť ešte v ich systéme.
Prosinec 18, 201212 r Nevypadá to úplně strašně klasická Škodovka v základní výbavě neoslní, ale ani neurazí
Prosinec 18, 201212 r 2,0 TDI 105/110 kW jedna z varianta (odhaduji 105kW) bude jen na určité trhy, kde existují restrikce v poměru objem motoru/výkon.
Prosinec 18, 201212 r Ta červená ze Světa motorů má ale větší kola,ne??Zdá se mi to i podle poklic na 16"
Prosinec 18, 201212 r O pár příspěvků dříve se psalo, že se to prej objevilo na slovenském konfigurátoru při konfiguraci Fabia 2 RS black edition, ale pořád mi tam nesedí ten přední nárazník. Ze předu je vidět, že tam má takové decentní lízátko a z boku je ten nárazník takovej placatej ale i kvalita fotky je dost špatná, tak může jít o zkoušku konfigurátoru v nějakém základním rozlišení, kde model ještě nemá plné hodnoty pro konfigurátor
Prosinec 18, 201212 r Já nevím ale jak tady padlo to křídlo k autu vůbec nejde... Tohle by měli soudruzi ještě napravit do premiéry
Prosinec 18, 201212 r nevím v čem ten autor jel, ale ta OIII mu docela slušně ujížděla, když řidič šlápl na plyn
Prosinec 18, 201212 r nenapravia, pretoze to kridlo sa uz vyraba... Uf,to jako vážně? V tom případě blééé...
Prosinec 18, 201212 r info dnes už přinesl i německý autobild http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-erlkoenig-3753041.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.