Hravec Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 nehledě na to že na rozdíl od Octavie, kde jsou Combi veze od prvopočátku nejhezčí a nevyváženější karosářské verze u Gofu je to bída a hnus.... šestka byla maxihnus, no tu sedmičku bych možná zkousl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 každý chápe,že se nedá srovnávat krátká verze G7 a OIII lift..jen jsem chtěl napsat že např. větší rozvor ještě nemusí znamenat výhodu většího vnitřího prostoru.. a o délce vozu nemluvě.. ale v tom právě nemáš pravdu a chtěl jsem ti to demonstroval na Yetim, O I long a mohl bych pokračovat s dalšími auty, ale buď jsi to nečetl nebo nepochopil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Mimochodem, Audi A6 long je prodloužená v rozvoru také jen o 76 mm !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 (editace) vzhled combi O nebo G je na každém znás aby posoudil co se komu líbí...mě se líbí,že i s menšíma číslama délek a tak, jde hodně dobře hospodařit v praktické fázi,udávaná data je jedna věc... Editováno: 20. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 ..a pak i cena ovlivňuje rozhodování,když se vrátíme k pořadníku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 ať tě ty menší čísla v noci nestraší... mindrák je sviňa... Pawouk by napsal: A DOST !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 (editace) A DOST? vždyť se tu píše o OIII ..k čemu větší čísla,když nemají ten správný efekt....promiň,mindrák je sviňa.. Editováno: 20. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Koukám že už tady manfroto pěkně dlouho řeší co si to vlastně koupí ale asi nic.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Pokud se nepletu, tak O3 Combi má objem kufru 610 litrů a G7 Variant 605 litrů. Ovšem netuším, jestli to berou s rezervou nebo bez ale asi bez, třeba F2 Combi taky píšou velikost kufru 505 litrů, ale bez rezervy. S rezervou to je pouhých 480 litrů. Co se týče rozvoru, ono když posuneš přední kola o 2 cm dozadu a zadní 3 cm dopředu, tak to změní rozvor, ale na prostoru auta se moc nezmění. Stačí dát kratší palubku, užší sedačky a prostoru může být víc nebo stejně nebo méně. Ale je to v rámci posouvání celého auta, takže ve finále to skoro člověk nepozná. O3 a G7 jsou dvojčata, společně s Leonem trojčata, takže nějaké výrazné velikostní rozměry tam nehledejte. Jde jen o to, jak moc nafoukli plasty v interiéru a kolik zabírají zbytečného místa, které by mohlo být využito jinak. Rozhodování mezi O3, G7 a Leonem není o prostoru, ale o vzhledu a poměru cena/výbava 5-10 litrů v kufru o takovém rozměru fakt nikdo řešit nebude. Jestli budu mít 595 litrů nebo 610 litrů už je fakt jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Se blozi vanoce tak mozna najde pod stromeckem neco od Abrexu 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 A něco jiného je LONG verze, když máš obyč O1 a přidáš jí na zadní sedačky 5 nebo 8 cm, tak to sakra poznáš. Ale ne, když jiné auto má jiný rozvor a vnitřek jinak překopaný, než druhé auto, které je jen podobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Co se týče rozvoru, ono když posuneš přední kola o 2 cm dozadu a zadní 3 cm dopředu, tak to změní rozvor, ale na prostoru auta se moc nezmění. Když jsme u koncernu VW, tak toto platforma MQB podle dostupných informací neumožňuje - je to jediný parametr (vzdálenost pedálové skupiny od přední nápravy), který je pevně daný pro všechny modely. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 mc2uba : souhlas...psané rozměry vždy neznamenají výhodu..a to ještě v OIII combi výška podlahy v kufru je tuším za příplatek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Pawouk: jasně, to jsem jenom tak plácnul. Myslel jsem tím, že když se nějaká náprava někam posune, neznamená to nutně, že je méně prostoru uvnitř auta. Že by se kvůli tomu, že se zadek posune o 5 cm dopředu museli třeba posouvat sedačky o 5 cm dopředu, jen se ty sedačky jinak vymodelují a napasují se úplně stejně, jako jsou v O3, akorát je prostě menší rozvor. Nemluvě o tom, že v O3 jsem seděl, měl jsem přední sedačku nastavenou na sebe, sedl jsem si dozadu a furt jsem tam měl cca 15 cm místa na kolena a mojí výšku znáš (skoro 2 metry), takže i kdyby G7 měl o 5 cm posunuté zadni sedačky dopředu, tak se tam pořád normální člověk vejde a místa bude mít až až na to, v jaké třídě je O3 nebo G7 zařazeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) s tím bych moc nesouhlasil, O III má hodně krátké zadní sedáky, které jsou navíc posunuty víc v kufru (s tím souvisí jejich relativně velká kolmost - to měla i O II).... podobně i kratší přední sedáky než G7, proto je v G7 jakoby méně místa a to při ještě o něco menším rozvoru náprav... naopak je v G7 vice místa na šířku protože G7 je širší než O III Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Seděl jsem jen v G7 GTI a tam jsou sedačky úplně něco jiného takže tohle nemohu porovnat, ale že by mi v O3 nějak vadily kratší sedáky to se říct nedá. Sedělo se mi tam dobře a byl jsem spokojený. S autem jsem najel nějakých 60-70 km po Praze. Spíš mi vadil tvrdý podvozek v kombinaci s 18" koly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 ono i na 17" v G7 to nebylo zrovna pohodlíčko,ale tak nějak jsem z toho všeho měl lepší pocit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) obrázek s délkou sedáků G7 se mi nepodařilo najít :-( jen (což se mi moc nezdá) viz výše k tvrdosti - ve všech testech je jako mínus uvedena tvrdost podvozku... Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) výhodou bude širší interiér..podle mého totiž delší nebudeme, ba naopak.. spíš se šířkou našeho těla občas bojujeme... takže vlastně hravec odpověděl.. Editováno: 21. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) no až tak úplně to nebude, octa má interiér delší a vzadu dokonce širší než G7 Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) takže u jinak menšího G7 je praktičnost rozměrů např. ineriér totožný s OIII..to je dobré vědět.. Editováno: 21. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) no nevim nevim... končím, protože jak už tu psal Pawouk, tobě se nedá argumentovat, protože ty si vždy najdeš ale nebo změníš zcela podstatu debaty... až si opravdu nějaké auto alespoň objednáš (o čemž tady pochybuje 80 % lidí - možná jen to u Abrexu) můžeme ve věcné debatě pokračovat,,, Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Hravče, jak vidíš, tak s tímto materiálem to nemá smysl. Citát v tvém podpisu je pro něj jak ušitý. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) třeba ve městě se hodí menší vnější rozměry,ne? při zachování totožného vnitřního prostoru..a komu se líbí obě praktické verze,rozhoduje už pak jen cena..třeba G7 věřím mají model od Abrexu v ceně.. jako pozornost,což se u jiných říct nedá.. Editováno: 21. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Co tak koukám na rozměry, tak mi připadá O3 Combi ve všech rozměrech buď stejná nebo větší než G7 Variant 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.