Přejít na obsah

Asi vadná lambda?


dann

Doporučené příspěvky

Ak myslíš LS/ lambdu sondu/ pred katalyzátorom, tak mne sa to prejavovalo že pri rozjazde normálne na rovine mi auto pridusilo......Trebars v križovatke som zastal, normálne som zaradil jednotku.....auto sa najprv rozbehlo a hned nato ho pridusilo, tak že som musel rýchlo stisnuť spojku aby sa rozbehol motor a znovu ho rozbehnut...dosť blbé..hlavne pre vodičov za mnou. Na Vagu mi to nič neukazovalo, absolutne nič. Možno to može byt aj tým, že hodnoty by bolo treba merať pri rôznych okolnostiach.

Editováno: , autor: Standis
je zakázáno citovat poslední příspěvky viz pravidla bod 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám ještě jednu otázku ohledně lambdy: Když se občas rozjíždím z nízkých otáček (+-volnoběžných) auto napřed jakoby moc "přidusí"(netřepe se, motor nevynechává) a pak se rozjede... prostě obač nemá takový švih...

Když se rozjíždím se zaplou klimou, tak je znát citelný pokles výkonu v celém spektru otáček, hlavně ale do 2tis./ot.

Mezi 2t/ot. až 3t/ot. je při zátěži v tahu cítit "skokovité" (jakoby mapa (graf) v ŘJ měla jen několik bodů pro dávkování paliva - laicky vysvětleno ;) ) přidávání.

V ŘJ žádné chyby nejsou. Svíčky nové, filtr nový.

Nemohla by to dělat "pomalá lambda"? Při volnoběhu (na plyn sem nešlapal) se ve VAGu hodnoty lambdy moc neměnili a když, tak cca po 1 -1,5 vteřině. Jestli je vůbec takovýto stav možný... Případně dá se vyndat a nějak třeba vyčistit (vypálit)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kedysi som tiež myslel že sa to dá vypáliť, ale podla mna je to blbosť. Asi s tým nič nedosiahneš. Jednoducho j u skús vymeniť. Nekupuj originalku, ale stačí v predajni Peterson firma Boss/ 3500 SK/. Tam to maju za polovičnu cenu a je to presne to isté. ...Eše ma napadlo....Tiež som s tým váhal možno aj rok, ale nakoniec som to vymenil a je to Ok. LS/ lambda sonda/ jednoducho zostárne, tvrdia - životnosť tak 60 - 100 000, tak skôr alebo neskôr to treba vymeniť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zatím nic ŘJ nediktuje, takže asi vadná není... Ale někdy prý lambda "zestárne" - asi se zpomalí a ŘJ chybu nemusí hlásit... Takže nevím jak poznat, že přišel její čas...

Napadlo mě to při čuchání k výfuku po startu - smrad benzínu, ale možná je to za studena normální...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě při teplém motoru začala fábka při každém vyřazení na volnoběh chcípat. Včera jsem koupil a vyměnil lambdu před katal. a problém jsem vyřešil tak na půl. Po zkušební jízdě mě zatím nechcípla, ale problém bude ještě i někde jinde. Když vyřadím, tak začnou někdy dost kolísat otáčky (klesnou na cca 400 pak vyskočí na 1500 a opakuje se to dokola). VAG mlčí. Před lambdou jsem už povyměňoval dost věcí (svíčky, zapal. cívky, filtry, ...). Tak ti nevím Bohůšu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak špatně, při vícero jízdách jsem zjistil, že to dělá i při studeném motoru. Čidlo bych řekl, že je asi v poho. Při delším pozorování jsem vyzjistil, že to dělá, když brzdím motorem z kopce a potom vyřadím. Spadnou otáčky, skoro se to zadusí, ale většinou (občas ano) to nechcípne. Ale to musím do jiného vlákna. Leda že by na to měla vliv i lambda za katalizátorem!? Tu jsem neměnil. Nerad bych něco měnil zbytečně, už mě to stojí celkem dost financí ...

Editováno: , autor: Standis
je zakázáno citovat poslední příspěvky viz pravidla bod 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano ja som vymenil aj tu druhu, robilo mi to tiež...napríklad ked som siel do kopca trochu som dal zahul motoru a potom z kopca som vzradil.....motor zdochol...a takisto aj pri chladnom motore.Vymenil som obe LS a už to nerobí. Ale u Teba to nemusí byť LS.Ak budeš meniť zadnu LS kup si univerzalnu , Tá je 4 vývodova a stoji cca 2000Sk.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Tak už jste vyřešily problém? Mám něco podobnýho. Někdy když jedu a trochu víc to protáhnu a pak třeba vyřadím, tak to začne škubat div to nechcípne a musim tomu dát plyn aby se to uklidnilo. Za čtvrt minuty je klid... Dřív to dělalo častěji a teď už třeba jen 1 za půl roku... A pak druhá vada, která je permanentní. Když vyjedu z parkoviště, tak jedu až na semafor, tak na 3 cca 30,40 km/h. Za křižovatkou to chci rozjet a úplně 100% pokaždý, když tam dam 2 a chci jí trochu vytočit, tak někde mezi 2000ot a 3000ot to najednou přestane táhnout, jako bych sundal nohu z plynu a tak za 1,2 vteřiny zas začne a pak už je pořád klid. Vždycky jen když je to studený...

Jinak je to 1.4MPI 2001, fitry měněný všechny a svíčky taky (ten první případ se objevil myslím někdy asi měsíc po výměně origo svíček, tak mám podezření na ně, ale zase teď už to třeba za půl roku udělalo jen jednou, dřív tak 2x do měsíce...)

Editováno: , autor: Plecháč Tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...