Přejít na obsah

Sportovní podvozek


Arts

Doporučené příspěvky

Položka "športový podvozok", kód výbavy PSP, sú tvrdšie tlmiče a pružiny, pričom svetlá výška auta je znížená o 15 mm. Môže to byť celkom zaujímavé, mohlo by to opticky znížiť výšku auta.

Čo sa týka jazdných vlastností, myslím že 16"ky kolesá sú dostačujúce na tých 77kw, kombináciu 16"+športový podvozok pri takomto maximálnom výkone motora hádam ani nie je možné naplno využiť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Asi pred pol hodinou som ti na otázku odpovedal tam :)

Športový podvozok je od 32KT/08 pre hatchback, 01KT/09 pre combi - info z júna 2008, odvtedy v tejto veci nebola žiadna aktualizácia. Oproti štandardnému podvozku má športový o 15 mm zníženú svetlú výšku a podľa mňa v kombinácii s 17"kami to už bude moc tvrdé a diskomfortné :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja nevim, asi bych doporucil se nejdriv projet - samo pokud je to u nejakeho obchodnika mozne, asi jich to k dispozici moc mit nebude.

Ja osobne jsem byl prekvapenej, jak je FII na 17" z Roomstera Scout komfortni. Subjektivne to hodnotim jako komfortnejsi kombinaci nez 16" u FI.

Proto si nemyslim, ze by celkovej vysledek kombinace FIIC, 17" alu a sportovni podvozek musel byt nejak prehnane nekomfortni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: problem je, ze vestinou maji jen kratka auta a to navic 1,2 takze je sportovni podvozek se bude asi tezko hledat... Mel jsem obrovsky problem najit predvadecku v 1,6 s automatem. Nakonec jsem ji tedy za pomoci Skody auto nasel v Pardubicich jako jedinou v CZ.

Jde o to, ze jezdim 40% dalnice / 40% silnice 1.tridy / 20% mesto a nevim jestli si na tech 17 nevymlatim zuby :) a dost nerad bych aby po 3 mesicich cele auto rezonovalo jen diky tomu ze je tvrdsi ...

Igor: diky za info - 15 mm to neni zas tak moc, cekal jsem to horsi... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

17tek bych se nebál na sezónu do nich jdu taky :) tenhle celý rok jsem jezdil na 16 a můžu Ti říct perfiš a rozdíl s 17kama není zas takovej v tvrdosti jen se auto víc naklání takže by to chtělo snížit. A proto se ptám má někdo zkušenost s kratšími pružinami třeba EIBACH nebo WEITEC?? Mám v plánu je na auto dát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Crake: Je mi naprosto jasny, co tim myslis, ja osobne bych volil sportovni podvozek v kombinaci s 16" koly, myslim, ze je to idelani kombinace u FII z hlediska vzhledu, jizdnich vlastnosti a komfortu.

Navic ze zkusenosti s Roomsterem Scout na 17" Kentaur vim, ze kola jsou na nasich tankodromech dost nachylna k poskozeni, a to jak disk tak pneu. 205/40 R17 uz je prece jen hodne nizkej profil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vracim se k tomuto tematu - pokud byste meli moznost volby objednali byste sportovni podvozek na FIIC +17" kola nebo zustali u standardniho podvozku +16"???

Editováno: , autor: Blacky
Odpoved Maverika je diky slouceny dvou stejnych vlaken o jeden prispevek zpet. :o)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ja si myslím že sportovní podvozek ze 17 - kama bude nebude moc komfortní, na dobré silnici si myslím ok, ale jak vypadají naše silnice že...... :kuk: to bych byl raději pro 17, ale bez sportovního podvozku, nebo 16 ale se sportovním podvozekem. Problém je ale v tom, že jsem ještě nikde neviděl fabku s 16 ctkama a se s níženým podvozkem.......ani na žádnem fotu. docela rád bych to viděl jak to vypadá..,,

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak mám na Vás otázku. Chci si koupit zkrácené pružiny a řeším dilema od jakého výrtbce je vzít. Mám vybrané Weitec a Eibach. Máte někdo s nějakýma pružinama zkušenosti?? Zkušenosti nemusejí být s FII, ale musí je výrobce na FII vyrábět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím. Mám na autě 16" a přijde mi to dost tvrdý. Trpím při každý pitomý díře na českých zku*vených silnicích. Nedovedu si představit, že bych měl sportovní podvozek, to už bych se zbláznil definitivně.

Jel jsem v BMW 1, který má podle mě ještě tvrdší podvozek než FII a po městě už to bylo u zuby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvam se za citaci nejak jsem se pretukl na mobilu:-(

Ohledne kol na O2 to je neco jineho. Uplne jina guma. Profil 55 oproti 45 to se neda srovnat. Ale jsem na to zvedavej jaky to bude. Taky jsem jel kousek na 17 v F2 a bez pruzin a byla to dobra centrifuga:-D a rany na tom kousku co jsem jel tak byli stejne jako na mych 16kach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tyjo nevim, psal jsem to už tu někde jinde, ale F2 má stejnej podvozek s F1 a stim už nějaký ty zkušenosti mám, měl jsem F2 sníženou o cca 90mm a kola 9x16(s 215/40) a i 7x17(s 205/40) a i samo jiný menší rozměry a prostě vpoho

mrkněte do sekce podvozek F1 a najdete rady podvozky jsou stejný tak i zkušenosti jsou stejný ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...