Přejít na obsah

brzdový pedál (brždění)


Dandiel

Doporučené příspěvky

Ahojte, mám problém,už se to táhne dlouho, ted uz bohuzel nevim:-(

Má Octavia byla tak před 2 rokama na výměnu koroučů + destiček v origo servise. Auto potom přestalo brzdit, nebo brzdilo velmi malo, přehodili na reklamaci destičky, trochu to pomohlo,ale nic moc. Dneska mi dokončili výměnu brzd za 288mm brzdy z 1.8T, předtím jsem měl 256mm.Sliboval jsem si jak se to zlepší, že to mohlo dělat treba spatnyma destickama, ale opak je pravdou. Auto brzdí o něco lépe, ale pořád je to oničem, přijde mi jako by ten pedál šel uplně volně,bez nejakého tlaku, i když na nej prudce šlápnu,auto pomalu zastavuje, skoro se mi nebloknou kola. Už jsem docela smutný,protoze nevim co s tím.

Ted me napada moznost, bud brzdový válec,nebo posilovač řízení.

Na aukru jsem našel tenhle brzdový válec:

http://aukro.cz/item466193226_hlavni_brzdo...ec_octavia.html

Nevím jestli ale pasuje na vsechny,nebo jak to je.

Pokud by to byl posilovač,ten vyjde na kolik penez? Poradil by jste nekdo? jsem od Zlína

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty hadice chci zkontrolovat,ale sam nevim kde to poradne ani je, nejaky tip sem dostal,tak mrknu, ale nevim nevim. Mechanik rikal ze by to mohl byt regulator tlaku, pac se mi zda ze mi zadek nebrzdi vubec, jinak mam 1.6 SR r.v. 99. Tak dneska jsem zkousel a brzdi to o neco lepe, to jo,ale az u konce pedalu,ale kola se skoro nebloknou. Zavzdusneny system to nevim,dostal sem novou brzdovku a odvzdusnilo se to. Byl jsem za mechanikem a rikal ze je to na dlouho reseni,muze to byt to ,muze to byt ono. Ale rikal ze valec to nebude, ten byl delal to ,ze by pedal sel furt niz a niz a nic by skoro nedelal. Takze bud posilovac, regulator, nebo hadice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemam EDS...

No me to neudelalo pri vymene na 288 mm ale uz tenkrat v servise,kdy jen menili kotouce a desky, menili to v origo servise,ale uz tak pred 2 rokama, od te doby to brzdi stejne na h.... jako ted. Ted jsem dal vetsi brzdy a je to trosku lepsi,ale pedal se chova furt stejne...:-( urco dej vedet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, mám trochu jiný problém u octy 99 1.9 81kw píšete že máte gumový pedál a skoro to nebrzdí a nebloknou se, já na tom stojím vší silou jako kokot, ale pedál se asi v půlce zastaví a dál se nehne ani o kousek, je tvrdej, ale auto skoro nebrzdí. nevéte co stím? vpředu kotuče na 80% i s deskama a vzadu jsou nové a kotouč taky na 80%

Díky za radu, jsem docela bezradný, začalo to před 2 měsíci :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po výletě do Prostějova jsem o něco klidnější .Kluci to odvzdušnili a je to podstatně lepší ale pořad to není ono. Protože mám nové kotouče nové desky tak se to musí zajed .Ale v posilovači něco šramotí tak pro jistotu vymněním posilovač a gumičky v hlavním brzdovém válci.Vášo děkuju :palec2: předej poděkování i Lubošovi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dandiel: Tak se zkus domluvit s Vašou a zajeď za nim ať se na to kukne.Ze Zlína do Prostějova to není taková dálka a on určitě na něco příjde je to machr!!!Já si u něj nechával dělat tempomat a parkovací asistent a jsem na výsost spokojen, 100% odvedená práce. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vinklenc: vím vím, taky me to napadlo,ale v praci ted jezdim na skoleni atd a auto zatim vyuzivam hodne takze neni moc casu na opravu drbaat se s tim. Jinak vím že Vaša je co se táče aut borec, protoze kdyz potrebuju s necim poradit, at uz elektronika nebo cokoliv,pisu prvni jemu. Uvidim jak mi to vyjde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jdu do party :) Taky jsem dal brzdy 228,místo původních 280 a první odvzdušnění proběhlo bez vagu a to druhý s vagem a pořád je ten pedál takovej měkkej a pomalu se propadá,ale ne až na zem.Ddocela to brzdí a pedál má takovej měěkej chod.Vím že u brzd RS se musil měnit posilovač,a vzhedem k tomu že ten brzdič je stejnej jak u RS(akorát není alu)Tak bych hledal záhadu asi tady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není mi jasné proč mněnit posilovač,pokud je v pořádku- pístky v brzdičích jsou stejné,průměr pístku je 54mm a to i u brzd 280

Nj,máš pravdu,měnil se hl.brzdovej válec a abs,pač to byla přestavba z 1.8T na RS.tak to nějak nekomunikovalo.

Dneska jsem byl trochu lítat a brzdí to jak svin,oproti 280,akorát ten nástup je takovej pomalejší a musí se víc sešlápnout ten pedál jinak ok :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...