Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak díky. Zítra vyzvednu auto ze servisu a zkusím to v úterý vyčistit :kol-63: . Doufám, že to nějak zvládnu kol104 a hlavně, že to pomůže. Nový je dost drahý  :disgust:

Držim palce,dej pak vědět.

Držim palce,dej pak vědět.

Jak ten ventil čistili????

Upraveno od svantner3

Celý den prohledávám net a přišel jsem na to, že ten ventil asi rozdělat nejde. Jedině ho sundat a nějak profouknout nebo něco podobnýho. Jinak jsem narazil na nějaký ruský škodovácký fórum a tam to asi taky řešili. Podle nich je to způsobený tím ventilem, který má souvislost s tlakem v nádrži. Ale co já vím, automechanik nejsem.

Upraveno od Capucino

Ten ventil jsem sundal a rozdělat nejde. Takže by me zajímalo jak se čistí? Zkoušel jsem do něj pořádně fouknout, z obou stran a nedá se profouknout. Takže zase nic :-(.

Rozebrat co jsem pochopil nejde. Ale jak jej presne cistili nevim,nechal jsem tam to auto a jel domu jinym. Kazdopadne mi to pomohlo. A jeste jak nekdo psal s tim,ze to ma cosik docineni s tlakem nadrze nebo tak neco,tak i to mi neco takoveho říkali. Ja jsem na tohle laik. Takze Vam to odborne nepopisu

Je to jednoduchý. Nádrže od nevímkdy nemají klasickou dírku na vyrovnání tlaku s vnějškem - aby z nich neutíkaly benzínový páry. Naopak jsou utěsněný co nejvíc to jde. Pokud v nich následkem roztahování paliva od zvýšení objemu ohřevem i částečným odparem naroste tlak, tak se výpary odvádějí právě přes tenhle ventil do nádobky s pár kouskama dřevěnýho uhlí z kokosovejch skořápek. Tam se zachytí v pórech uhlí, aby neutekly do okolí. Po nastartování motoru se elektromagnetem otevře druhá větev ventilu - z nádobky do sacího potrubí, kudy se podtlakem v sání ten usazenej benzín odtáhne z nádobky ven a spálí se normálně ve válcích. Zároveň je v tělese tohohle ventilku (někdy i jinde) podtlakovej ventil, kterej dovoluje vzduchu doplnit prázdnej objem nádrže nad hladinou paliva, pokud při odčerpání benzínu do motoru nad jeho hladinou klesne tlak - no a protože systém nádrže je jinak utěsněnej, tak pokud se tenhle ventilek ucpe, nádrž se nemůže ZAVZDUŠŇOVAT a do motoru přestává jít palivo. Pozná se to tak, že když při jízdě začne motor vynechávat a odšroubuje se víčko nádrže, zasyčí to a motor pak najednou chvíli krásně jede - aby po pár kilometrech začal cukat znovu...

Já to zatím řeším , že před každým startnutím motoru otevřu víčko nádrže a odpustím tlak . Zatím takto startuje bez problému , takže odvětravání nádrže bude v háji ...

Zkoušel jsem tu nádrž, ale podtlak tam nebyl a nepomohlo to. V servisu zkoušeli vyměnit palivový čerpadlo a vypadá to na něj. Zítra dám vědět.

Upraveno od Capucino

to bude společný problém s 1.4 16V.. ventil N80

Dej pak vědět,zda třeba tobě pomohla výměna palivoveho čerpadla. Pokud to pomůže, jde vidět, ze starty ovlivňuje asi více věcí.

Takže pánové, v pátek v servisu objednali nový palivový čerpadlo, v pondělí namontovali a do dneška zkoušeli, bez problému. Odpoledne jsem si převzal auto a pro jistotu budu zkoušet. Má být kolem 20°C  a když to bude na sluníčku, tak by se mělo ukázat, jestli to bylo to čerpadlo. Zítra ho dám ještě na noc do garáže a uvidíme. Přes víkend se ozvu, jak to dopadlo.

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

Upraveno od Capucino

A vie mi niekto na toto rozumne odpovedať? Tiež mám htp BZG 51kW a tiež okolo 20-21°C mi to zle naštartuje, nieje to pravidlo, ale v 80% áno. A to ako vie čerpadlo, že je 20°C :D alebo nerozumiem tomu, inak auto ide jak hodinky ... aj tak jazdim na plýn :p ... koľko stálo to čerpadlo?

Upraveno od mirci10

Cena byla 4800 Kč, ale původně to bylo přes 10000 Kč (práce, palivový filtr a palivové čerpadlo). Jestli jsem to dobře pochopil, tak čerpadlo po vypnutí nedrželo tlak paliva a po nastartování při teplotě 20C a víc, si to zvedá otáčky, tím pádem potřebuje víc paliva a to nebylo, dokud čerpadlo neudělalo znovu tlak.

Upraveno od Capucino

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

počkej v květnu :-D

 

taky mi vyměnili čerpadlo, přehráli software, vyčistili klapku,,, a v pohodě... no a na jaře zase znovu :)

  • 3 týdny později...

teď dost dobře nerozumím dotazu, o co vlastně jde, jestli se rozmýšlíš zda celou lištu i se vstřiky za 3600,- nebo jen samotné vstřky za 3396,- ?

To je cena jednoho ventilu, takže buď 3600kč za jeden nebo 1132 za jeden, na to že je to prakticky do stejného motoru je to velký rozdíl v ceně, jde jen o to že ten drahý je ve starší verzi a ten levnější v novější, no a já mám bohužel tu starší :wallbash:

TomíkuBobíku, já BYCH NEŘEK že ten první odkaz je cena za 1 jedinej vstřikovač - ale spíš za celou trojici, protože v odkazu píšou, že: "...MOŽNO I DODAT I Z ROZDĚLOVAČEM PALIVA 03D 133 329B..." - což je celý to spojovací potrubí mezi vstřikovačema... Hele, já bych tam zavolal - a optal bych se, jestli ta cena je za jeden vstřikovač, nebo za trojici - a myslím si že tě překvapí...

no jsem též zvědav, bo já to pochopil jako celou lištu

:kol-48: bomba že? Nechápu v čem může být tak zásadní rozdíl že jeden vyjde na třikrát tolik, a kde vidíš slevu 74%???, to už by bylo slušný...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.