Přejít na obsah

Brždění na zledovatělém podkladu


KarlosTDi

Doporučené příspěvky

to Perníkář:

"Ono ani ty nejlepší pneu ti na ledovce nepomůžou... nejlepší jak tyhle podmínky zvládnou je dobrá práce s pedálem spojky v tomto případě je lepší brzdu raději nepoužívat, ale záleží zde na mnoha aspektech pokud chceš jízdu na ledu korigovat pomocí spojky"

Nezlob se na mě ale jak jsem si měl todle přečíst pořádně? bavím se tu o brzdění na ledu, píšeš že je lepší raději brzdu nepoužívat a dá se to zvládnout pomocí spojky. !?!

Pokud jsi tím myslel to co jsi dopsal, že je důležité jet optraně, při přeřazování pomaleji pouštět spojku ať kola stále zůstanou v kontaktu s tím nemám sebemenší problém. Takto jezdím a snažím se max předcházet tomu abych pak musel panikově brzdit.

Dřív než začneš zvedat prostředníčky tak se koukni co jsi napsal a v jakém kontextu. Ale hádat se tu rozhodně nechci !

Sorry, ale asi úplně nerozumíme.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

To je prave ABS

Zakladem jsou dobre zimni pneu ja jezdim kazdej rok na novych je to lepsi stare prodam s 5-6mm vzorku a mam zas 9mm auto se chova pak uplne jinak jezdim hodne cca 80tis rocne takze uz sem toho hodne zazil kazdopadne letos to byl mazec :( nejen ze se mi vsechno sra.. na jednu hromadu ale este jsem na ledovce v zatacce dostal smyk a i kdyz vim jak se v takove situaci chovat tak sem z autem skoro nic neudelal kdyz sem se dostal do smyku tak prvni co sem udelal ze sem vytocil kola naopak a pridal plyn a myslel sem ze se chytne ale auha auto jelo porad na dost vysoky patnik a smeroval primo na predni napravu nenapadlo me nic jineho nez zatahnout rucku zimz sem smyk zvetsil ale bouchnul sem zadni napravu ktera je levnejsi :) vysledek je KO naprava a znicenej litak a gumy jezdim casto jezdit s brachama na letiste nebo parkoviste a delame si skolu smyku je to fakt uzitecny.

Jezdim celkem jak hovado spoleham se na ridicske schopnosti a nove gumy takze me nedela problem jet na snehu treba 120 kdyz vim ze podnim neni led ale do te osudne zatacky sem jel tak 40km/h protoze sem vedel ze je ledovka.

Moje nejvetsi zkusenost je takova ze bzdit na ujezdenym snehu a ledu jedine motorem mam 1.9TDI 81kW a klidne tam lupnu treba dvojku at se toci na 3500 a dobrzdim daleko vic nez brzdama :)

preji hodne stastnych kilometru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo přesně tak taky doporučuju brzdění motorem je to nejlepší, a kdžy máte benzináka tak to skopněte na co nejmenší kvalt,,, A ABS mi funguje pekne kope to do pedálu al emusíš na to dupnout jak na psa! kola se hezky blokujou, taky mi to vydává odpornej zvuk, ale prje ej to normálni,, mám 1.6 55kw, ale v zimě je to nejlepší na snehu, když nevíš co stim tak strom tě zastaví :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klepání do brzd pedálu a vrčení je normální projev funkčního ABS u naprosto všech aut chce si na to jen zvyknout pokud ti to auto dělá je to známka toho že si někde na ledu a nemít ABS už se kloužeš nejlepší je najít si velký zasněžený parkoviště a tam si vyzkoušet co to dělá aby ses při běžným provozu nelek a nepusil brzdu (znám dost lidí co se lekli a nabourali kvuli tomu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...