SUP1 Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 Ani nemusíš. Pojistka je stejná č.24 i pro ostřikovače skla Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 Jenom kontrolní otázka. Kontroloval si ostřikovače při rozsvícených světlech a alespoň 6x si ostříkl čelní sklo? Citovat
SUP1 Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 (editace) Pokud to bude úplně mertvé, ještě zkontroluj tato relé viz obrázek Ostrikovače jsou napojené na ně Ale spíš bych to viděl na motorek Zapojení je jednoduché (DP elektrická schemata MR04- kap.25/1) Editováno: 13. leden 2017, autor: SUP1 Citovat
Farock Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 před 11 hodinami, SUP1 napsal: Ani nemusíš. Pojistka je stejná č.24 i pro ostřikovače skla Aha já myslel co moturek to pojistka. Tak ta bude v pořádku jelikož ostřikovače skla jdou. Citovat
Farock Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 (editace) před 11 hodinami, Supermarine_Spitfire napsal: Jenom kontrolní otázka. Kontroloval si ostřikovače při rozsvícených světlech a alespoň 6x si ostříkl čelní sklo? Jj při rosvícených světlech jsem to zkoušel.Tak 6x jsem to nezkoušel, 4x možná 5x .Ještě to zkusím zítra no.Jak složité je vyndat ten podběh? nechce se mi to rozebírat dvakrát pokud to je moc složité. Editováno: 13. leden 2017, autor: Farock Citovat
SUP1 Vloženo 14. leden 2017 Vloženo 14. leden 2017 Složité to vůbec není, jen kolo dolů a pár šroubků torx Citovat
Farock Vloženo 14. leden 2017 Vloženo 14. leden 2017 Jj už jsem koukal na manuál 16 šroubků,ted ještě koupit vodní pumpu.Nejspíš bych dal originál.Snažím se řídit Batovou myšlenkou "nejsme tak bohatí aby jsme si kupovali levné věci".Vím že jich je spousta ale nerad bych to měnil za tři roky znova i když to můžu asi originál také. Citovat
SUP1 Vloženo 15. leden 2017 Vloženo 15. leden 2017 nejlepší je ale se přesvedčit, že motorek je opravdu špatný. Vymontuvat a zkusit přímo na zdroji 12V, nebo na akumulátoru Citovat
Miloslav Janda Vloženo 6. Únor 2017 Vloženo 6. Únor 2017 Ahoj po ránu, tak jsem v sobotu řešil jednu šlamastiku. Asi začnu historií: Když jsem auto koupil (lstopad 2016), zjistil jsem, že nefunguje motorek ostřikovačů světel. Změřil jsem napájení, napětí bylo, koupil jsem tedy tento nový motorek. Ostřikování fungovalo. Nyní, po nějaké době, se to chová tak, že motorek zavrčí, ostřikovače se vysunou, ale kapalina nevystříkne. Ok, takže jsem zkontroloval přípojná místa, nikde nic neteče, všechny spony ok, nic ucpaného není. Pokud vytáhnu jeden ostřikovač, třeba levý, a zafixuju tak, aby se nehnul, tak ostříkne a dokonce i druhý se vyune a ostříjne taky. Pokud fixnu druhý - pravý, stříkají taky oba. Nevím jestli je diametrální rozdíl, mezi náhradou a originálem - ten ještě, ač nefunkční, mám - 3B0 955 681 A. Tím myslím tlak, opotřebení, či jinou vlastnost. Ucpané to nikde není. Ano, je pravda, že jsem repasoval světlomety a ostřikovače jsem demontoval a pak montoval nazpět. Určitě jsem nezaměnil levý za pravý, protože jsem na nich nechával stříbrnou krytku. Nepamatuju si, že bych při montáži něco šruboval nakřivo nebo na silu. Ručně jdou ostřikovače vytáhnout, nikde nic nezavazí nebo nevadí. Takže: 1, náhradní motorek podléhl opotřebení a nedává takový tlak 2, že by bylo něco někde ucpaného se mi nezdá 3, pěna, bubliny nebo něco v kapalině - to se mi taky nezdá, protože v rámci pokusů sem vystříkal asi 20 litrů 4, ? Napdá někoho něco? Citovat
Wittmann Vloženo 6. Únor 2017 Vloženo 6. Únor 2017 * přimáčklá (částečně zalomená) hadička * přechodový odpor na svorkách motorku * v motorku zamrzla kapalina, což mu neudělalo dobře Citovat
Miloslav Janda Vloženo 6. Únor 2017 Vloženo 6. Únor 2017 Jak sundám nárazník, tak mrknu na hadice, odpor jasně, vyčistím. Nezrmzla - to vím jistě. Citovat
Miloslav Janda Vloženo 1. Březen 2017 Vloženo 1. Březen 2017 Takže, přátelé ... včera sem se do toho pustil. Sundal jsem nárazník - už v tom mám praxi, do dvou minut je dole, mít lepší podmínky v garáži (kdyby byla širší), vlezu se do desítek sekund A zkoušel následující věci: 1, kontrola nádobky - ok, nikde nic neteče, všechny 3 (čidlo, motorek ostřikovačů skla a světel) prostupy suché. 2, preventivní čištění kontaktů na motorkách a konektorech - kromě dobrého pocitu z údržby to nic nepřineslo 3, vypustil jsem komplet nádobku, dal obyčejnou vodu, měl jsem už i podezření, jestli ta zimní směs není nějaká řidší - no prostě když už člověk neví kam, zkouší voloviny. Taky nic. 4, hadice vol1. - přimáčknutá žádná není, měl jsem je i vymontované a prostříkával je do kanystrů od nemrzky, kterých mám dost, jak jsem na to tak koukal, tak sem si říkal, že ten tlak, který to předvádí, nestojí za moc. 5, hadice vol2.- sundal jsem hadice z auta a profoukl je, žádný citelný odpor, žádná nečistota uvnitř, krásně průchozí. 6, po kompletaci a ostřikovacícho aparátu a se sundaným nárazníkem - abych se přesvědčil, že to nemůže být skříplou hadicí, i když pokud člověk vyloženě nespěchá nebo není debil, tak ji nemá jak skřípnout, sem pozoroval jak moc (ne)výjiždějí ostřikovače ze světel - max do 3/4, ale ventil v "torpédu" (nevím jak to jinak nazvat, prostě v kulatém tělě ostřikovače) pustí kapalinu jen a pouze až při úplném vytažení. Takže, jak už sem psal minule, když oba ostřikovače ručně vytáhnu a zafixuju, ostřikují - to je důkaz, že kapalině v cestě nic nevadí - no ale že by to byl nějakej proud kapaliny, se říct nedá. 7, vymontoval sem motorek ostřikovačů (nalevo) a srovnal ho s původním (napravo). Na první pohled jde vidět trochu jiná konstrukce - hlavně vrtulky, ale zase kdo ví, co je uvnitř. No, resumé - malý tlak, koupil jsem tehdá nejlacinější nový 700,- a asi dobře mi tak. Holt laciný věci se kupují dvakrát. Koupím "lepší". Už si ani nepamatuju, kdy to přestalo ostřikovat, protože jsem ho měnil před 3mi měsíci a od té doby sem najel 15tkm, takže kdo ví, jestli to nemělo životnost jen na efekt na prvních pár km nebo na prodej. Hzeké ráno 2 Citovat
SUP1 Vloženo 1. Březen 2017 Vloženo 1. Březen 2017 Líbí se mi Tvoje postupy a humorný popis událostí Citovat
Miloslav Janda Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Chlapi, potřebuju poradit, koukám na původní motorek ostřikovačů světel: 3B0 955 681 A, viz foto. Pokud hledám náhradu, tak na mě z netu "vybafnou" všechny laciné motorky. Jak už víte, s jedním laciným jsem se spálil. Prosím tedy o radu, jaký kvalitní koupit? Klidně SZ, pokud tady nechcete dělat někomu reklamu. Dražší pro mě není problém, nechci na tom šetřit, chci aby to fungovalo. Díky! Citovat
manoto Vloženo 9. Březen 2017 Vloženo 9. Březen 2017 Tady máš prvovýrobu https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1t0955651-cerpadlo-ostrikovace-skel-de-11882.html Citovat
Miloslav Janda Vloženo 10. Březen 2017 Vloženo 10. Březen 2017 Ha, díky, jen je to na sklo, nicméně na světla je tento: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3b7955681-cerpadlo-ostrikovace-svetel-de-12972.html Tak to mi teď někdo řekněte, v čem je fígl. Německá prvovýroba do tisícovky, v Autokelly "originál" skoro za dvojku. Asi jen marže, co ... Citovat
SUP1 Vloženo 10. Březen 2017 Vloženo 10. Březen 2017 Sem tam vozím z EU (NL/PL) druhovýrobu do Kelly. Paradoxně např.Bosch se nevozí z D, ale z PL. Divné že?! NL se vozí spíše z přístavu, kam to přiveze loďka od někud, ale ze západu to nebude Povedlo se mi nahlédnout do papírů a kdo si myslí, že Kelly má marži 100%, je na omylu. Je to dvakrát až třikrát více Další fígl Kelly je pak následná obrovská sleva až 50% pro stálé odběratele. Ano, tam se pak Kellyna dostane na marži "jen" 100%. Konkurenčním odběratelem stejné druhovýroby (kromě shit Starline) je např. Cardo Most. Mají stejné díly o 50% levnější, tudíž serióznější podnik a Ti mají marži "pouze" max 100%. Takto se dělá byznys v ČR 1 Citovat
Miloslav Janda Vloženo 10. Březen 2017 Vloženo 10. Březen 2017 Jako nedělám si iluze. Takhle dneska funguje skoro veškerý byznys. Od elektroniky (čína) po hadry (bangaldéš). A třeba vyhřívací dečky v superbu jsou z Ukrainy Citovat
Krtek6 Vloženo 30. Duben 2017 Vloženo 30. Duben 2017 hm...tak jsem si to tu proštudoval a vidím, že se připojím do klubu "nestříkačů."...dneska jsem opravoval denní svícení a když jsem to kompletoval tak jsem zjistil, že mi nejdou stříky na světla...vzhledem k tomu, že to byla minule pojistka bylo to to první na co jsem se zaměřil...ta to tentokrát nebyla..hadičky mi netečou a trysky ani nevyjedou...faktem je, že jsem také měl nastartované, ale neměl jsem zaplé světla..jen denní...takže pokud to nebude tím, že nemám zaplé xenony...zaměřím se na motorek Citovat
SUP1 Vloženo 30. Duben 2017 Vloženo 30. Duben 2017 Ostřikovače fungují jen při zapnutých světlech Citovat
Krtek6 Vloženo 1. Květen 2017 Vloženo 1. Květen 2017 (editace) no však to jsem se dozvěděl až tady... ale je to blbost jak sviňa ...nevím proč bych měl svítit když chci ostříknout něco..buď je to pod proudem a funguje to..nebo to není pod proudem a nefunguje to...nechápu proč tam musí být nějaká další podmínka Editováno: 1. Květen 2017, autor: Krtek6 Citovat
SUP1 Vloženo 2. Květen 2017 Vloženo 2. Květen 2017 Mě to připadá velmi logické přeci. A mají to tak všechna auta. Však když chceš ostříknout světla, tak by měla svítit. Naco ostříkávat nesvítící světla? Na nic. A zároveň to šetří i kapalinu v ostřikovačích. To přeci logiku má... 1 Citovat
Krtek6 Vloženo 3. Květen 2017 Vloženo 3. Květen 2017 auto taky umýváš s nastartovaným motorem? no evidentně na to máme rozdílný názor...Ale když se nad tím zamyslíš projdi si téma a spočítej si kolika lidem vč. mě se musela tahle skutečnost říct...takže to asi logické není Citovat
angel.CZ Vloženo 6. Březen 2018 Vloženo 6. Březen 2018 ahoj, mám stejný problém. vytahoval jsem světla ven z auta když všechno jelo normálně, po nasazení nejede ani jedno.... bude to taky tím čerpadlem, nebo je chyba někde jinde ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.