dbaly.s Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 U mé 1,2 47kw,se mi nepravidelně stává při startování studeného motoru začne se klepat tak deset patnact ,/je to různ,/vteřin a pak se zklidní najeto 80000,má někdo podobné zkušenostia co stim může být,bylo v servisu a nic nenasli/ve škodovacmém/,podobný příspěvek jsem zatim tady nenašel,dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermin Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 U mé 1,2 47kw,se mi nepravidelně stává při startování studeného motoru začne se klepat tak deset patnact ,/je to různ,/vteřin a pak se zklidní najeto 80000,má někdo podobné zkušenostia co stim může být,bylo v servisu a nic nenasli/ve škodovacmém/,podobný příspěvek jsem zatim tady nenašel,dík Jestli ti neodchází zapalovací cívka,nebo jak se to jmenuje.U3válců častý jev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tadek.h Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 mno, mozno by ti pomohlo preflashovat rj motora, predtym ako som to daval chipnut tak mal motor male otacky a ked bol studeny tak sa chvelo cele auto, neviem kolko sekund to bolo... po chipe ak je vonku zima tak 1-2s si zavrci retaz ale inak klud Me to zavrceni po startu dela taky, je to tak maximalne 2s jak rikas,docela me to ale zneklidnuje.Je to normalni pruvodni jev nebo to signalizuje nejaky problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Me to zavrceni po startu dela taky, je to tak maximalne 2s jak rikas,docela me to ale zneklidnuje.Je to normalni pruvodni jev nebo to signalizuje nejaky problem? Ja mam podobny problem,mechanik mi vymazal chyby na vagu,na 2-3 tyzdne bolo pokoj,a vcera som znova na prvy krat nenastartoval ,na druhy krat to chyti,niekedy pridam plyn,trocha mu pomoct.Na vagu to ukazovalo lamda sonda.Menil som sviecky,vsetky filtre.Lamda sonda je celkom draha zalezitost,uz to vidim dam ju vymenit a problem bude pretrvavat.....Motor sa zaklepe a niekedy zhasne,no je to 1 z 10 startov asi.Chcem aby to jazdilo tiez mechanici mi niekedy pripadaju ze sami presne neviedia co to moze byt,zaruku uz nemam.Skocim s tym na vag a dam vediet fabia 1.2htp 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Avocet Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 Ja mel problem se studenym startem ale samotne nastartovani bylo v poradku. Hned kdyz jsem vycouval z parkoviste (cca 10 vterin po startu) tak zacal motor jit dost nepravidelne po pridani plynu to prestalo. Zacalo to delat az pri mrazech kolem -5 °C a mene. Ve skodovce mi bylo receno ze to muze byt tim ze jezdim kratke vzdalenosti (7km do prace) a ze se na svicce do rana vytvori vlhkost chce to pry obcas motor pekne protahnout na delsi trase . Nechal jsem jim to tam na vymenu svicek,oleje a tak. Za dve hodiny mi technik volal ze cidlo teploty posila do řj. chybne udaje a ze to bude tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra4004 Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 tak nevím jestli je to všechno u 47kW stejný jak u 40kW F I (2005) po FL ale u naší v loni v létě při studeným motoru chcípal a po seštelováí ŘJ i vyčištění škrtící klapky to dělalo pořád a nakonec v servisu zjistili jak je za motorem jedna tkaová hadice tak je ve vnitř ohybu prasklá - vyměněno a vše ok. FI (2004) před FL a to klepání mi dělá taky ale mám motor s krytem motoru a prej tam pod ním jsou silentblocky a časem zteří a mě se to konkrétně přenáší na sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Pokud se to "klepe" hodně jak na koni , dost houpou otáčky... může to být i bez výpisu chyby vynechavající zapalovací cívka. Kontola - blok. hodnoty - skupiny tuším 014, 015,016 - vynechávání zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Ahojky, no riadil by som sa okynmi Jar_dy a viac by som sa zameral na skrtiacu klapku ( vycistenie a nastavenie nulového bodu ) a ked to bolo servisovane v Skoda servise tak sviečky boly menené pri 60 000. Indučne cievky by sa asi prejavovaly i pri normalnej jazde. Viac ma nenapada, este ma napadlo menily ti palivový filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Ja mel problem se studenym startem ale samotne nastartovani bylo v poradku. Hned kdyz jsem vycouval z parkoviste (cca 10 vterin po startu) tak zacal motor jit dost nepravidelne po pridani plynu to prestalo. Zacalo to delat az pri mrazech kolem -5 °C a mene. Ve skodovce mi bylo receno ze to muze byt tim ze jezdim kratke vzdalenosti (7km do prace) a ze se na svicce do rana vytvori vlhkost chce to pry obcas motor pekne protahnout na delsi trase . Nechal jsem jim to tam na vymenu svicek,oleje a tak. Za dve hodiny mi technik volal ze cidlo teploty posila do řj. chybne udaje a ze to bude tim. A pomohlo to??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rteepp Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 U mé 1,2 47kw,se mi nepravidelně stává při startování studeného motoru začne se klepat tak deset patnact ,/je to různ,/vteřin a pak se zklidní najeto 80000,má někdo podobné zkušenostia co stim může být,bylo v servisu a nic nenasli/ve škodovacmém/,podobný příspěvek jsem zatim tady nenašel,dík taky jsem byl ve skodovce a nic mi nenasli.nech si udelat tlaky ve valcich, protoze je mozne ze ti odchazi motor u 1,2 motoru se to stava a nejde to opravit leda novej motor mam to taky a ted uz ho nechavam jen dojezdit a pak uvidim. mechanik mi rekl ze se to stava klidne uz pri 15 tis km a prave ze u tohoto motoru nevimenis nic jako treba pistni krozky jedine udelat vybrus valcu ale malopravdepodobne ze se to povede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobik38 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 U 1.2 47 kw to pozoruju docela často. Jestli to cvaká jenom po studeném startu tak cca 10 vteřin,tak to dělá hydraulický napínák rozvodového řetězu. Než ho tlak oleje naplno napne,tak si zacvaká. Bez tlaku oleje je napínánín pouze pružinou. Ja mam taky isty problem, ale s tym rozdielom, ze to klepe az pokial sa motor nezahreje na mozne maximum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fer1 Vloženo 1. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 u mě to bylo těsněni pod hlavou + při sundané hlavě výměna vodítek ventilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobik38 Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 A nemohla by to byt rozvodova retaz? Kolko ta vysla oprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fer1 Vloženo 4. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Rozvod.řetěz jsem už měl také přeskočenej ,ale tam ten zvuk je jinej http://www.uloz.to/xdDzCpD/retez-wav oprava hlavy 14 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.