Přejít na obsah

KRYT PŘED CHLADIČ


fiser

Doporučené příspěvky

Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce.

Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce.

Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné?

ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :smich::p :p :) KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch. :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :smich::p :p :) KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch. :);)

to samozrejme chapu, ze na tech 10 km to je v pohode. Ale i tak kdyz pojedes dal, a nebudes to setrit? myslim ze pri momelntalnich teplotach by to melo byt v pohode ne?o nejakem prehrati motoru asi nemuze byt reč hm???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hodil jsem tam starý koberec co jsem měl pod nohami:D (origo škoda pogumovaný, dobře tam sedne) a jelikož teď jezdím na plyn děla to o proti nepoužiti asi 2km rozdíl než mi přepne na LPG, jinak zkušenost za den najeto 200km trasy cca 60km svižné jízdy teplota venku cca 5° a pohoda. Jinak kdybych si všiml že se to hřeje tak je to během minuty venku. A ještě jedná věc jak je na cestách taková ta sračka, prostě nemá šanci :palec2:

post-4752-1230577273_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje rec, taky tam davam kus kartonu , nejde na to primi studeny vzduch a kdyz se zadela 80% chladice, tak se to nemuze uvarit a snad i pri jizde sledujete trosku teplomer. Pokud bych jel nejakou delsi trasu, tak ten karton vydelam, ale ty popojizdky 10-15km se motor nemuze uvarit a rychlejsi zahrati tam je ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

staci jednu hadici u chladice zaskrtit a teplo je hned

Ale ted vazne, ja to neresim, mam novej termostat a dopredu do chladice se me vubec tepla voda nedostane - pouze az varici :)

V praxi:

po kratsim zahrati si sahnete na hadice a pokud vam to propousti teplo tak reste termostat, jinak nevim jak nejlepe ohrat jak motor tak intros :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...