ZRI Vloženo 13. Říjen 2010 Vloženo 13. Říjen 2010 Už se to tu řešilo několikrát. Odšroubuj víko expanzní nádoby a starým kartáčkem na zuby očisti kontakty co jsou vidět v nádobce. Mě to pomohlo. Tak to se omlouvám asi jsem to přehlédl. Dnes to zkusím. Děkuji Citovat
Zdeněk Šubrt Vloženo 29. leden 2011 Vloženo 29. leden 2011 Když se mění těsnění tak je potřeba vždy nechat srovnat hlavu jinak ho nemá cenu měnit. To by měl vědět každy mechanik. Citovat
DCSpeedy Vloženo 16. Srpen 2011 Vloženo 16. Srpen 2011 Zdravim pánové, nemám sice OII ale OI 2003 TDi 81KW, ale mám identický problém s chladící kapalinou ! Řeším to už 3 měsíce s autorizovaným servisem, kde dokonce přijímací technik má na své OI ten samý problém a zaboha nemůžeme nalézt řešení. Toto auto mám už rok a 30tis km jsem tento problém vůbec neměl. Chladící kapalina mi začala mizet až teď ale né stylem postupného ubývání, což by ukazovalo na únik např. hlavou, nebo jinde, ale projevuje se to tak, že najedu třeba 700km naprosto bez problémů a pak si vždy ráno dojdu pro auto, zastrčím klíče do zapalování a voala...kontrolka chlazení a nádobka hodně pod minimem.... po dolití dalších 300km nic a pak opět to samé. Nejvtipnější je, že pokud se to stane, když je motor teplý, tak stačí otevřít víčko nádoby a hladina okamžitě skočí zpět ma max hladinu a můžu jet dál....a dalších 1000km nic....Když jsem tento problém se servisem řešil poprvé, tak mi vyměnili víčko nádoby, že špatně odpouštělo vzduch.... ale problém pořád trvá. Nyní už mam na tach opět 1000km víc a hladina zatím drží. Opravdu mi to hlava nebere a budu rád za každou radu. Myslím ale, že to není problém jen škody, protože kolega v práci měl identický problém na golfu III a taky nikdy nepřišel na to, čim to je.... Citovat
anita1 Vloženo 28. Září 2011 Vloženo 28. Září 2011 Zdravim pánové, nemám sice OII ale OI 2003 TDi 81KW, ale mám identický problém s chladící kapalinou ! Řeším to už 3 měsíce s autorizovaným servisem, kde dokonce přijímací technik má na své OI ten samý problém a zaboha nemůžeme nalézt řešení. Toto auto mám už rok a 30tis km jsem tento problém vůbec neměl. Chladící kapalina mi začala mizet až teď ale né stylem postupného ubývání, což by ukazovalo na únik např. hlavou, nebo jinde, ale projevuje se to tak, že najedu třeba 700km naprosto bez problémů a pak si vždy ráno dojdu pro auto, zastrčím klíče do zapalování a voala...kontrolka chlazení a nádobka hodně pod minimem.... po dolití dalších 300km nic a pak opět to samé. Nejvtipnější je, že pokud se to stane, když je motor teplý, tak stačí otevřít víčko nádoby a hladina okamžitě skočí zpět ma max hladinu a můžu jet dál....a dalších 1000km nic....Když jsem tento problém se servisem řešil poprvé, tak mi vyměnili víčko nádoby, že špatně odpouštělo vzduch.... ale problém pořád trvá. Nyní už mam na tach opět 1000km víc a hladina zatím drží. Opravdu mi to hlava nebere a budu rád za každou radu. Myslím ale, že to není problém jen škody, protože kolega v práci měl identický problém na golfu III a taky nikdy nepřišel na to, čim to je.... Dobrý den, máme obdobný problém, O2 1.9 TDI, v servisu nám měnili těsnění, únik kapaliny se yhoršil. Teď nám chtějí měnit hlavu bloku válce ya desítky tisíc, ale příde nám, že ani v servisu nejsou přesvědčeny, že to bude skutečná příčina problému. Proto by mě zajímnalo, jak jste dopadl Vy. Děkuji za odpověď. Citovat
DCSpeedy Vloženo 28. Září 2011 Vloženo 28. Září 2011 Dobrý den, máme obdobný problém, O2 1.9 TDI, v servisu nám měnili těsnění, únik kapaliny se yhoršil. Teď nám chtějí měnit hlavu bloku válce ya desítky tisíc, ale příde nám, že ani v servisu nejsou přesvědčeny, že to bude skutečná příčina problému. Proto by mě zajímnalo, jak jste dopadl Vy. Děkuji za odpověď. Problém sem zatím nevyřešil. Jen jsem došel k závěru, že to v mém případě bude asi opravdu těsnění pod hlavou motoru. Zjistil jsem, že mi kapalina mizí POUZE pokud jedu větší vzdálenosti tzn víc jak 200km naráz. Mluvil sem o tom s tím technikem, kterej mi řek to, že je na tom stejně. Prostě pokud se motor hodně prohřeje, tak to tam někde uniká. Každý den jezdím do práce 35km tam a 35km zpět a tuto trasu můžu jet třeba stokrát a kapalina mi vůbec neubyde. jak ale jedu někam dál, tak je zle... Měl někdo stejný problém ? Citovat
libero Vloženo 28. Září 2011 Vloženo 28. Září 2011 chlapi načo citujete predchádzajúce odpovede????? ..veď stačí odpovedať,keď sa bavíte vy dvaja...je to tu potom samá tabuľka a stáva sa to neprehľadným Citovat
jakub benes Vloženo 29. Září 2011 Vloženo 29. Září 2011 hlidal bych jestli neni misto eleje emulze, pokud ano pricina je jasna. Dale bych zkusil vymenit vicko expanzky, to funguje jako takovy odfuk a pokud je spatne muze to zlobit. Unik chladicky je taky mozny pres vymenik voda-olej ale tady si nejsem jisty zda ho O2 ma Nekdo tu psal, ze mu ve 102tis delali tesneni, me to treba neprijde nic nenormalniho. Treba u 2.0pd bezna vec. Ale hodne na to ma vliv styl jizdy, pokud nekdo dava auto cocu a pak ho nenecha radne pred vypnutim motoru vychladnout muze se hlava zkroutit a zpusobovat zminovane problemy Citovat
Jose123 Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 (editace) Mám podobný problém, octavia ujela z Německa 700km a ztratily se přitom tak 2cm pod hladinu min. O riziku ještě v dolčlandu jsem věděl, přesto jsem to za rozumné peníze koupil. Vím ale taky, že terrmostat je vadný,šlem pod olejovým víčkem je docela značný, na měrce oleje ale žádný, auto topí normálně, prostě motor furt studený - může být příčinou právě on - termostat ??? Prostě že se voda nevrací do vyrovnávací nádržky ??? Zapomněl jsem motor 1,6 74kw akl Editováno: 28. Prosinec 2011, autor: Jose123 Citovat
libero Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 si v sekcii OCT II a ty máš OCT I ... emulzia pod viečko oleja na tomto type motora v týchto sychravých dňoch je dosť častou záležitosťou (taktiež sa to tu spomína v témach OCT I).. teplotu ti to ukazuje dobre?? Citovat
Jose123 Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 libero: provozní teplotu ukáže jenom když stojí na místě a skutečně se zahřeje, jinak během jízdy vždy studená... ptal jsem se ale, jestli se kapalina může ztrácet v důsledku vadného termostatu ? Čidlo bylo nedávno vyměněné. Citovat
libero Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 tak v tom prípade vymeniť ten termostat Citovat
Jose123 Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 libero: a jakou to má souvislost s tou ztrátou chladící kapaliny ? Citovat
libero Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 ak nie je nikde viditelný únik vody a voda sa ti bude strácať priebežne stále,tak bude problém buď v tesnení pod hlavou alebo v hlave samotnej...voda uniká do spalovacieho priestoru... ohladom tej emulzie máš odpoveď tady: http://forum.skodahome.cz/topic/115290-kolisajici-volnobeh-akl-emulze/ Citovat
Jose123 Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 ok. takže asi těsnění pod hlavou .... odpověz mi ještě prosím, jestli je možné již nasazený a napnutý rozvoďák sundat a znovu použít ??? Někde jsem četl, že se to nesmí - ale proč ? díky Citovat
libero Vloženo 28. Prosinec 2011 Vloženo 28. Prosinec 2011 je to síce otázka už mimo témy,ale odpoviem ti...nikde som to nečítal a ja sa toho vôbec nedržím...záleží čo ideš robiť,keď chceš dávať dolu rozvoďák a znovu nahodiť (žeby len výmena samotnej vod.pumpy??)... v takomto prípade už radšej tieto 2 práce spojím dohromady ( a hlavne vtedy,keď onedlho má nastať výmena rozvodov) teraz už radšej Citovat
rasty23 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 Zdravím mam škodu octavia II 1,9 Tdi 77Kw rv 11/04 kód motora BKC problém je v tom že sa mi stráca chladiaca zmes G12 vymenil som termostat,pretlakový ventil na nádržke,hadicu,a skontroloval som vodnú pumpu a G 12 sa stále stráca.Prišiel som však nato že hadice sú dosť tvrde a G12 sa stráca cez nadržku teda cez ten pretlakový ventil ktorý sa nachádza v zadke na nádržke.Strata zmesi cca jedna nádržka na 100km.V interiéry citit G12 len sem tam.ZA POMOC VOPRED ĎAKUJEM. Citovat
PROCHY603 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo mas prasknutu hlavu. Citovat
rasty23 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 Dik za radu ale mne to robi asi 6 mesiacov keby to bola hlava alebo tesnenie neporazilo by uz davno motor?este jedna vec cca kolko stoji oprava Citovat
Spajky007 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 to by ti musel přibívat v motoru olej a auto by kouřilo jinak co třeba prasklej radiátor topení někde to musí téct a po půl roce tam musí bejt vyžraná mapa od fridexu Citovat
PROCHY603 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 sPAJKY: Este raz si to precitaj ze G12 mu vytlaca cez ventil na nadrzke. Cena opravy zalezi co bude treba vymenit a kde to das opravit. Autorizovany servis alebo garazmajster. Citovat
Spajky007 Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 tak vyměn zátku když je ventil součástí zátky nebo sem to pochopil zase špatně Citovat
libero Vloženo 28. leden 2012 Vloženo 28. leden 2012 (editace) zátka mu nepomôže Editováno: 28. leden 2012, autor: libero1071 Citovat
rasty23 Vloženo 29. leden 2012 Vloženo 29. leden 2012 Pre Spajky007 ja viem kade G12 unika ale neviem prečo.Unika cez pretlakový ventil na nádržke.Este dotaz auto nedimy nemá velku spotrebu akurát sem tam blbne kúrenie Citovat
Wojnar Vloženo 29. leden 2012 Vloženo 29. leden 2012 Prasklinou v hlavě nebo pouze v těsnění to tlačí při expanzi do vody. Proto taky ty natlakované (tvrdé) hadice. Proto "nepřibývá" olej, rsp. netvoří se emulse. Proto auto nekouří. Čichni si k otevřené nádržce. Bude to smrdět po spalinách. Citovat
Gracho Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 my sme jazdili na 1.9D s prasknutou hlavou cca. 3/4 roka a potom motor KO Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.