Přejít na obsah

TDI 6kvalt


honza nachod

Doporučené příspěvky

Zdarec. TDI 6kvalt. Nova lamela, pritlacak, lozisko, origo. Obcas jde malinko hure radit

jednicka a zpatecka. Problem je, ze pomerne casto nejde vubec jedna a zpatecka vyradit,

pokud stojim. Take pri techto kvaltech spojka nekdy uplne nevypne a auto popojizdi. V

otackach vyrazuje normalne a za jizdy radi bezvadne. Nejaky navrh? Ja typuju odvzdusnit,

jenze vic uz mi to nejde a v servisu rekli, ze 6kvalt je odvzdusnit problem. Pry je na to

nejaka finta a tu neprozradi:-) Vite, chlapy, jak na to? Predem diky za pomoc. Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam najeto 270tis. v haji je prevodovka. ulozeni loziska hlavni hridele v karteru je vymlaceny. takze me ceka vymena bloku prevodovky ( 14tis.) nebo nova prevodovka. clovek, co dela ve skodovce prevodovky mi rekl, ze tento problem 6kvalty pri techto km maji vsechny. muzes vydloubnout ( znicis ho ale, nove stoji 90,-Kc ) vicko na lozisku a podivat se. u me ma louzisko uz okem viditelnou vuli a dochazi k pohybu hlavni hridele ve vsech osach. nevyradim proto, ze se pohybuje smerem ke spojce a ta tim padem uplne nevypne. jinak jsem vymenil spojku, lozisko, hlavni spojkovy valec, olej. bez uspechu. razeni se mi takto zhorsilo behem cca 30tis.km.

snad ti tohle pomuze v hledani zavady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...