Publikováno Únor 7, 200916 r Slyšeli jste už o nějakém problému s karosérii?prý praská nějaký slitinový nosník co je součásti karosérie. Prý se teď dělají nějaké crash testy a pokud se to prokáže nebo co,budou muset něnit karosérie.
Únor 7, 200916 r O tomto som nepočul, zatiaľ bol len problém so zatekajúcimi hmlovkami, zasekávajúcimi sa zadnými oknami a problém s alternátormi. A tuším bol aj nejaký nový flash pre RJ BSG...
Únor 8, 200916 r nestrašte.jsem prodal OII 2.0 TDI 16V protože se neskutečně sral motor /najeto jen 40tkm/ a ted mě to má čekat i na SII?
Únor 10, 200916 r Na nemeckem foru (kde to zije asi 10x vic nez tady) uz to resili viz: http://skodacommunity.de/index.php?page=Th...;threadID=38771 Voda v mlhovkach, ruzne elektrodrobnosti(hlavne radio), spatna funkce automatickych steracu, a kozena sedadla, ktera moc nevydrzi.
Únor 15, 200916 r nestrašte.jsem prodal OII 2.0 TDI 16V protože se neskutečně sral motor /najeto jen 40tkm/ a ted mě to má čekat i na SII? Má OII 2,0 TDI 16 V to som nevedel.
Únor 15, 200916 r Mám 2ks SII(1.8TSI) 8.měsíců..najeto na obouch 78.000 a 82.000km a žádné s těchto problémů jsem neměl. Zatim největší závadu jsem měl na tom co jezdim já a to bylo výměna řízení(přestal se vracet volant a celkově řízení ztuhlo)...po výměně řízení vše o.k...Pak už to byli jen novorozenecký maličkosti jako drnčení sedadla spolujezdce,klepání zámků twindoru,záclonka PZ dveří se nenavíjela,klepání z před.nápravy-to se zjistilo že byl křivě nalisován z výroby silenblok ramene,který pak díky tomu prasknul..výměnilo se celé rameno bylo o.k. Po zkušenostech ze 3ks 2.0TDI 103kw co jsem měl v OII(16V),tak už bych to nechtěl ani zadarmo a to doslova.....ty 8V na tom nejsou o moc lépe,dva kolegové z branže ho maj (jeden ještě v SI a druhý v SII) a jediné + pro 8V je že u nich tolik nerupaj hlavy,ale zas jsou teda dle i mé zkušenosti o poznání hlučnejší.....Každopádně ani jeden z těchto motorů mi nesmí do baráku.. Další kolega už má zas v Passatu 2.0TDI-CR DPF 103kw a i když mi je teda tento motor daleko sympatičtější co se jízd.vlastností týče,tak závadami je to totožný z 2.0TDI-PD..viz.můj příspěvek OII- 2.0TDI 103kw.......Co jsem četl v AutoTipu,tak s příchodem TDI-CR měli být odstraněny všechny neduhy z TDI-PD,ale zatim to teda moc nevypadá....Jasně,je to zatim jediný případ co jsem slyšel,ale i tak už toho moc dobrého nenapovídá. Upraveno Únor 15, 200916 r od karlos3
Únor 18, 200916 r Zatím jediný problém na SII 1.8TSI je, že mi ne vždy svítí spodní světlo ve venkovních zrcátkách. Světla by měla svítit vždy po odemčení nebo otevření dveří a zjistil jsem, že to někdy svítí, někdy ne. Asi nějaká chybka v elektronice. Otázka je, zda má cenu to nyní řešit, aby to při hledání závady v servisu ještě víc nepodělali.....
Únor 20, 200916 r A je tu v poradí tretia zvolávačka, tentoraz len pre 4x4 3,6FSI - mení sa šrób napájacieho káblu k plus pólu akumulátora, pretože pôvodné šróby praskali a nedalo sa potom naštartovať. Číslo akcie je 97Q2.
Únor 24, 200916 r Prvá bola na hmlovky, ktoré zatekali a druhá bola na flash BSG a úpravu kabeláže a výmenu spínačky.
Únor 25, 200916 r S 1,4 TSI celkovo hádam jediný problém - vraj je problém dosiahnuť papierovú spotrebu a hlavne firemný zákazníci reklamujú nadspotrebu, ktorú nevedia vykázať. Technický problém ale žiaden, hmlovky aj flash sa týkali všetkých motorizácií.
Únor 25, 200916 r OK, díky moc. Jenom se ještě zeptám - flash BSG a úpravu kabeláže a výmenu spínačky. Co znamená flash BSG? A úprava jaké kabeláže?
Únor 28, 200916 r Flash BSG znamená nahratie nového softvéru do riadiacej jednotky palubnej siete, konkrétnosti o úprave kabeláže neviem presne teraz vymenovať, no niečo sa robilo v okolí spínačky a ešte niekde inde.
Červen 4, 200916 r Tak k nám se hodně vracejí první kousky a to hlavně s elektrikou. Neukazovali správně hodnoty na Maxi dotu, baterka haprovala jak se jí chtělo a dokonce se u nás objevil kousek, kterému se sám od sebe otevíral kufr....prostě masakr. Klient to měl dokonce natočené na kameře. Potom jsem zaznamenal problém s řízením - volant se vrátil do rovné polohy ale auto jelo jaksi pořád doleva atd. atd. Prostě ty první kusy fakt stály za to
Červen 10, 200916 r Mám SII 1.8TSI a při razantnějším rozjezdu a brždění se ozývá pod nohama loupání. Někdy se ozve i při rejdování. Neměl jste někdo stejný nebo podobný problém??
Červen 13, 200916 r tvuj popis problemu mi spise zni na snimace esp, coz by melo byt v poradku... Tak jsem to zkoušel s vypnutým esp a je to stejný . V pondělí to jde na garančku, tak jim to tam nahlásim a uvidim.
Červen 18, 200916 r tak dej pak vědět, co to bylo - dík Tak auto už mám doma a v servisu mi řekli, že při projetí nic necvakalo ani neloupalo, tak nevim jesli jsem hluchej nebo to dělá jenom mě...
Červen 19, 200916 r Tak auto už mám doma a v servisu mi řekli, že při projetí nic necvakalo ani neloupalo, tak nevim jesli jsem hluchej nebo to dělá jenom mě... Klasický přístup servisu - nám to nedělá...... ( Tak holt uvidíš, jestli to ještě bude dělat, případně zda se to bude zhoršovat.
Červen 19, 200916 r ted jsem mel na vikend SII 1.8 TFSI DSG (7 tis.) a lupalo to taky - ten zvuk ale je snimac esp, zapnuti a vypnuti esp na to urcite nema vliv...
Červen 19, 200916 r ted jsem mel na vikend SII 1.8 TFSI DSG (7 tis.) a lupalo to taky - ten zvuk ale je snimac esp, zapnuti a vypnuti esp na to urcite nema vliv... Tak to dík za info docela mě to uklidnilo, že to není něco horšího, ale na druhou stranu to mohli hoši ze škodovky trochu víc vychytat..., aby to nedělalo takovej brajgl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.