Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

JJ, přesně tak, vlnovec, je pružná část na začátku výfuku.

Pokud to jakoby, štěká zpět, je problém s regulací. Psal jsem to na začátku.

Pročetl jsem celé téma, ale zatím pokud vím, tak to nikdo nevyřešil. Mám stejný problém, kromě bloku motoru už mám vyměněno skoro vše. Rozvody komplet s pumpou, volnoběžka alternátoru, vstřikovací čerpadlo - kontrola a seřízení v P.A.S. Zábřeh, vstřiky po opravě a seřízení, vičištěný intercooler, výměněno turbo za repas, odzkoušení ventilů turba a EGR z funkční Okty a stav, který popisujete všichni mám pořád totožný. Konzultoval jsem to s mechanikem a ten má podezření na elektromagnetickou spojku na kompresoru klimatizace. Pokud jste někdo tuhle variantu vyzkoušel tak napište. Všem kdo mají tenhle problém "Vyděržaj pijaněr" Ještě k tomu vlnovci to by přece prdělo pořád a hlavně ve vyšších otáčkách by to bylo hodně slyšet. Tento zvuk má spíše charakter přidírajícího ložiska(aspoň u mého vozu)

Upraveno od detailista

Tak se zeptej clena Neznalek, resil stejnej problem.. A byl to vlnovec.Jak tomu dal a pustil plyn tak to odfouklo jako by mel bloff ventil jako u turbo benzinu...

Jj Zdenek to přesně vystihl :palec2: byl to vlnovec , pokud ti to odfukuje při přeřazování tak je to vlnovec.Však mě taky pěkně vyděsil. :wallbash: Začalo mi to dělat po výměně turba svépomocí tak jsem měl strach jestli jsem něco neskonil ,ale byl to ten vlnovec to byla úleva :kol-147:

mám to samé, mechanik ve škodovce řekl, že je to ok, že si prý jen turbína odfukuje. Takže to neřeším a nechávám tak. Pravdou je, že jsem žádné problémy nezaznamenal a ani VAG nic nehlásí. Co se týče toho vlnvce, nakolik příjde výměna, a pokud se nevymění, může to nějak ohrozit motor?

tak sem zkusil odpojit konektor od rekulacniho ventilu turba ,a prestalo to delat,ale jak tu pisete problem s regulaci-v cem muze byt chyba?vag ok,turbo sem menil za vetsi porad stejny pak me delal chip TDIfun,porad to dela a tak kde jeste muze byt chyba?myslim si ze Fun by veskere problemy s regulaci odhalil,zustava ale faktem ze po odpdojeni konektoru sou zvuky pryc mozna trosku tam jeste neco je ale je to 100a1,jestli to neni spis tim ze se motor tak rychle nevytoci a to co to dela proste nema tocky

  • Autor

Kurna ten vlnovec neni špatný tip,hned jak bude možnost hodím to na zvedák a budu zkoumat,ale stejně mám pocit nějaké rotace,a taky mám pocit,že je to víc slyšet na řidičově straně,byl tu zmíněn zvuk od klimy,kdysi mě něco po startu párkrát zapištělo,pak byla na vagu sporadická závada,myslím nějakého vantilu,ale kde je ta spojka jsem chtěl vědět.

Jj Zdenek to přesně vystihl :palec2: byl to vlnovec , pokud ti to odfukuje při přeřazování tak je to vlnovec.Však mě taky pěkně vyděsil. :wallbash: Začalo mi to dělat po výměně turba svépomocí tak jsem měl strach jestli jsem něco neskonil ,ale byl to ten vlnovec to byla úleva :kol-147:

No pokud je to fakt vlnovec, tak parada. Vymenil jsi nebo opravil. Na co to prijde?

U mě to byla výměna vlnovce za nový .A cena včetně převaření byla 1000Kč. ;)

U mě to byla výměna vlnovce za nový .A cena včetně převaření byla 1000Kč. ;)

Tak to je parada, zeptam se svyho mechosa co on na to a jdu do toho :palec2:

Nicmene me ted jeste napada, kdyz je to vlnovec a je spatny, tak proc to dela nahodne jak kazdy popisuje svoje poznatky k tomu... ? :feve:

Tak mne to tiez robi cca uz 3 roky dozadu aj po vymene turba. Niekedy to prestane. V servise kde menili turbo hovorili ze je to regulacia vahy vzduchu ale netreba sa obavat ze je to v poriadku.

Upraveno od Jan1

Predem se omlouvam za sve uplne lajcke nazory! Mam motor ASV a mam stejny problem, jak tu vsichni popisujete. Byl jsem u kamarada a VAG nic neukazal. Potom jsem byl u svyho stejdy mechanika, popsal mu problem. On to napojil na jeho diagnostiku - nevim jakou (byla to asi nejaka "profesionalni", neni jen na koncernovy auta). Ted se jeste jednou omlouvam, asi to bude hodne zkomoleny. Naslo to chybu na nejaky membrane nekde u turba. Rikal, ze se muze protrhnout a pak dela tyhle zvuky a ze tim vic trpi auta s cipem. Prej nova stoji 4 tis. Kc. Rikal, abych to neresil. Az tam priste pojedu, tak zjistim, co to presne hlasilo za chybu. Snad Vam to k necemu bude a neukamenujete me!

Zdravim, kazda rada dobra :-)

Nicmene jsem vytahl turbo a poslal ho do reklamace. Servisak z SPECIAL TURBO kde to delali presne vedel o cem mluvim a rikal poslat zpet k nim na reklamaci ze to opravi. Udajne udelali jen regulaci lopatek a na tyhle zvuky jsem pry mel upozornit!! Takze snad se rysuje ze je to udajne v nem a ve vuli hridele turbin. JSEM TEDA ZVEDAV !!!

Koncem tydne snad bude zpet a pak dam vedet jak to dopadlo.

Je zde rec stale kolem dvou veci - Trubo a Vlnovec.

Spousta vas pise, ze Tubro meli venku a zkouseli s jinym, ale zvuk stale pretrvaval, takze Turbo bych logicky vyloucil.

Vlnovec je podle me zatim sampion na reseni problemu, protoze nekdo zkusil vymenit a zvuk se vytratil.

Mozna, ze kdyz nekdo dalsi (treba ja :) ) zkusi vymenit ten vlnovec, tak se muze porovnat zda je problem odhalen.

Zkousel uz nekdo dalsi krome me ;) ten vlnovec?

Tak turbo po reklamaci opet nahozeno do vozidla. ZADNA ZMENA, ZVUKY PRETRVAVAJI !!!!

Dalsi krok bude vymena vlnovce , i kdyz mozna zbytecne ale uz neni ceho se chytit protoze vlnovec vypada ve 100 pro stavu.

Opet se ozvu po vymene.

post-15922-1237728624_thumb.jpg

koukám, že tyhle zvuky jsou výsadou 81kW verzí, a musim říct, že mě to dělá taky tak. Při jízdě to neni slyšet, ale při neutrálu a vytočení motoru a následnym ubrání plynu se ozývá jakoby "podtlakový nasávání vzduchu"...........

pokoušel jsem se to identifikovat, a nejzřetelnější to bylo právě na neutrál při otevřených dveří řidiče a vycházelo to jakoby z postranního otvoru na přístrojový desce (ten co neni vidět při zavřenejch dveřích......)

takže kdyby někdo něco tak dejte prosim vědět, už mě to taky pomalu ale jistě začíná pěkně sr.t

díky

Mám tiež ASV, naj. 30 kkm, a riešim po zime podobné zvuky.

Akurát mne to robí pri pridávaní ( hlavne keď je studený motor ) v rozmedzí 1600 - 2200 ot/min.

Pri pridávaní tam čosi zachrčí ( akoby sa niekto zhlboka nadýchol ), po ubratí OK.

Tak isto počujem akési cvrlikanie, ktoré ihneď po ubratí prestane, po pridaní opäť začne. Toto robí vždy.

Tiež mi to vŕta v hlave, nemáte niekto podobnú skúsenosť?

Dnes jsem byl v origo servisu na kompletni prohlidce a na tento problem jsem se pri teto prilezitosti specialne ptal! Dostal jsem odpoved, ze tento zvuk vychazi nekde ze spojkoveho valce a pry je to OK. Neni to pry zadna zavada. U nekteryho valecku to zvuky delat nemusi, takze to mozna vysvetluje proc nekomu zvuk vychazi a nekomu ne.

Tolik vysvetleni primo od servisaka z origio Skoda, tak si z toho muzete vzit co chcete :feve:

Jeste dodam, ze podle servisaka to nema absolutne zadnou sovislost s turbem, vlnovcem a vsem o cem se zde pise.

Upraveno od robzab

Tak to nevím ,že by přidání nebo ubrání plynu mělo nějakou souvislst se spojkovým válečkem? Asi odborník přes elektriku lol

Tak to nevím ,že by přidání nebo ubrání plynu mělo nějakou souvislst se spojkovým válečkem? Asi odborník přes elektriku lol

No mozna se zde resi dve veci. Me osobne to dela pri mezirazeni, takze v tomto pripade me prijde, ze spojkovy valecek neni blbost... Tezko rict, pretlumocil jsem pouze vyrok technika, takze asi tak a at si s toho vezme kazdy co uzna za vhodny :feve:

Kdyby jste věděli jak to v tom motoru funguje, tak některé věty by jste tu ani nenapsali.

Pokud motor "štěká" je problém s prouděním vzduchu buď v sání, nebo ve výfuku.

Tomu spojkovému válečku nevěřím.

Zdravim,mám stejny problém. Kromě občasného vypnutí turba a přepnuti do nouzovaho režimu se mi při studenem motoru,tak kolem 1500 až 2000 ot. ozyvá štěkaní z motoru a cuká to z autem. Po zahřatí motoru ten problém nepozoruju. Tak nevím,prý mám zkusit vyměnit regulatory. Ještě mi říkali,že to může byt váha vzduchu,ale to se mi nezdá. Mechanik mi tam ještě coci čistil a měnil palivový filtr,jenže je to slyšet furt. Tak že zase nic. Mam 81kw,r. 2002, 124t.km

Auto mám od května minulého roku a začalo mi to delat tak 2měsíce zpátky

Upraveno od STANA81

Kdyby jste věděli jak to v tom motoru funguje, tak některé věty by jste tu ani nenapsali.

Pokud motor "štěká" je problém s prouděním vzduchu buď v sání, nebo ve výfuku.

Tomu spojkovému válečku nevěřím.

Nejsem mechanik, takze jsem pouze napsal odpoved na muj dotaz od origio mechanika ve Skodovce...

Ale pokud je to jak pises, tak mozna, ze ten vlnovec ma vetsi sanci nez spojkovy valecek?

Prijde mi, ze ve skodovce zamestnavaji ne mechacniky, ale tipovace, protoze tipuji co to muze byt a nakonec reknou uplnou blbost.... :feve:

myslim ze se tu resi dva uplne jine zvuky,ja se taky prilanim ke spojkovymu valci dela me to taky pouze pri razeni,jak sem psal strycovi sem ho menil za starsi a ten zvuk se rapidne zmenil k lepsimu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.