marti.marti.marti Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Nedávno koupená Fabia combi 1.4mpi rv.2002,najeto dle servisní knížky 75000 .Každý den ted nachazím pod autem flek od oleje vyměnil jsem těsnění u výka motoru i symerink ale i nadále problém přetrvává a motor je celej zas...Už zbývá jen těsnění u hlavy ,ale to se mi nezdá to by olej jen stýkal po boku motoru a nebylo to celé zadělané a všude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Vsak pozeraj skade to tecie kamarat Tesneni ktore pusta vidno celkom dobre... Inak ak by ani dobre oko nepomohlo tak to skus na vsetkych tesneniach odmastit, ocistit, pojazdi a uvidis kde to zacne mokvat alebo tiect Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 nikto z nas ti nevlezie pod auto arvou alebo cim ho nevyumyva a nebude sledovat kde ti tecie olej. ked je motor cely zas.....pineny bude to pri niecom co sa toci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Netečie ti to náhodou cez víčko veka ventilov?.Ak máš plastovy kryt motoru tak ked ho dáš dole tak z druhej strany je náhradné víčko.Prehod tesnenia a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marti.marti.marti Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Netečie ti to náhodou cez víčko veka ventilov?.Ak máš plastovy kryt motoru tak ked ho dáš dole tak z druhej strany je náhradné víčko.Prehod tesnenia a uvidíš těsnění u výka ventilu vyměněno i nadále ráno najdu skvrnu od oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurikan1 Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 těsnění u výka ventilu vyměněno i nadále ráno najdu skvrnu od oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 A nemáš špatnou řemeničku? Taky mi to dělalo. Vyměnil sem simerink ale ten už to neudržel a po pár km to teklo znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marti.marti.marti Vloženo 26. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 Nedávno koupená Fabia combi 1.4mpi rv.2002,najeto dle servisní knížky 75000 .Každý den ted nachazím pod autem flek od oleje vyměnil jsem těsnění u výka motoru i symerink ale i nadále problém přetrvává a motor je celej zas...Už zbývá jen těsnění u hlavy ,ale to se mi nezdá to by olej jen stýkal po boku motoru a nebylo to celé zadělané a všude :help: Na boku motoru kde je i symerink je kryt ,za kterým je ukryt řetěz.Tam byl nejspíš zakopanej pes,ve spolupráci s kámošem,jsme zjistili že tam chybí kus papírového těsnění.Bohužel musí se sundat i vana mraky práce ,ale už dva dny nemam pod autem ani kapku.Ale jednu výhodu to mělo až na hlavu tak celej motor mam přetěsněnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Těch těsnění je tam více Těsnění ventilového víka Těsnění na klice Tesnění na vačce Těsnění na vaně některá hadice olejové soustavy Výpušťák apod. ... u auta z roku 2002 může nastat situace, že gumové díly nejsou už co bývaly. ( zvlášť u těchhle hopsadel, kde se na cenu dílů poměrně hledí) P.S.: Počet km na stav nemusí mít tak markantní vliv, jako spíše věk a zacházení ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.