Listopad 11, 201113 r Jen předpokládám, že jsi to nedělal ty. Asi je zbytečné teď tady hubovat, že sis měl ten zámek v klice nechat. Zkus požádat nějakého kolemjdoucího hnědočecha, třeba Ti pomůže. Pokud bude sahat po dlažební kostce, tak mu řekni, že tohle umíš taky.
Listopad 12, 201113 r No, možná to auto půjde otevřít. Můj známý si nedávno zabouchl klíče v o1 74kw 99' a jeden servisák se mu do toho za 20 minut dostal. Cena 200,-Kč, tak byl rád, že nemusí rozbíjet okýnko
Listopad 12, 201113 r aha a odkud byl ten Tvuj znamý?ja jsem z Ostravska. Tak ted jsem zkousel a otevrelo mi to na prvni pokus.Je mozne ze by zamrzl zámek kdyz bylo jen -5.Podle toho to vypada ze kdyz je mráz tak to blbne kdyz je teplota alespon +4 tak to otevira v pohode.od rana jsem to zkousel 5 krat a otevrelo se to az ted jak je teplota cca +5.Nevíte cím by to mohlo být? Upraveno Listopad 12, 201113 r od šmoula84
Listopad 13, 201113 r Je z vysočiny. Teplota tam taky dělá dost. Když je zima, jde mi to špatně otvírat (otvírám klíčem u řidiče), jakoby ztuha. Ale vždycky se mi to zatím podařilo otevřít.
Prosinec 2, 201113 r zdravim, poradite mi nekdo jak zjistim frekvenci dalkoveho ovladani klice kdyz mam jen to DO bez toho druheho kusu s planzetou kde to je napsane? mam 01 2002, klic klasickou hrusku nevystrelovaci s dvema tlacitky a diodou. dik.
Leden 14, 201213 r Dnes mi nešlo zamknou dálkou, musel jsem zamknou klíčkem v zámku. Vyzkoušel jsem druhý klíč, taky nic. Na obou klíčích červená kontrolka po zmáčknutí zabliká, ale dálka na autě nereaguje. Centrál funguje, červená ledka ve dveřích řidiče po zamknutí klíčem normálně bliká. octa 01/81kW. Poradí někdo.
Únor 14, 201213 r Taky mám tento samý problém, zamkl jsem v pořádku a neodemkl. jde jen u řidičovýc hdveří odemknout Upraveno Únor 14, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Květen 9, 201213 r ahoj, máme taky klíč typu "vajíčko" a stejný problém při otevírání. druhý klíč nám odešel úplně, nefungoval ani po výměně baterií, tak jsme používali pouze jeden funkční klíč. postupem času se vzdálenost na kterou šla odemknout naše oktávka zkracovala, až jsme skočili s klíčkem u okna anebo několikerým spuštěním alarmu, když jsme auto otevřeli fyzicky klíčem nedávno v zoufalství, že už i druhé klíče nám "odchází" jsem dal opět nové baterky do druhého nepoužívaného klíče a světe div se funguje naprosto perfektně - zase si užíváme komfortu odemykání z několika metrů ... závěr pro mě byl, že předtím ty nové baterky už mohly být pěkně staré a vybité ... dnes se ale stalo, že při vystoupení z auta mi nešlo opět zamknout. když jsem se podíval na klíč tak ten blikal samovolně frekvencí cca 3x/sek. nejsem si vědomý, jak se do tohoto stavu mohl dostat? jestli jsem to nějak způsobil sám nebo k tomu došlo bez mého přičinění? jak dlouho klíč mohl takto blikat? v každém případě to musí uspíšit vybití baterky v klíči (jak tu někdo psal) a vzniku opětovných problémů při odemykání auta :-( klíč jsem nakonec rozdělal a poté auto zamkl ... ... mým řešením teda je nové nabité baterky a kontrola, zda se "vajíčko" nedostává do blikacího transu ...
Květen 21, 201213 r Zdarec borci. mam skodu octaviu 1.9 TDI r.v 2001 mam centralne zamykanie a kluc ten ktory nieje vystrelovaci. Od vcera sa mi neda odomknut ani zamknut auto na dialku. myslel som ze to je slaba baterka po vymene baterky v DO nejde aj tak neviete kde bude chyba?????auto sa da odomknut a zamknut iba klucom. ale na kluci ked stlacim odomknutie alebo zamknutie tak diodka na kluci blikne. skusal som aj druhy kluc - ten som dlhsie nepouzival a tak tiez nereaguje ale kontrolka blikne. Teraz ma napadlo ze pred casom som tlmil dvere na soferovej strane nebude to mat nieco stym spolocne,?????? dakujem za vase rady.
Květen 21, 201213 r Ne, s tlumením to nemá nic společného, neboj. Komfortka a tudíž i vf část, tedy celý přijímač DO, je pod volantem. Tím tlumením jsi tomu nemohl ublížit ani neúmyslně. Na toto téma jsem Ti odpověděl v SZ jak si se ptal.
Květen 22, 201213 r Ked si kupim kluc stej stranky co si mi poslal tak co treba este spravyt??? kto by mi to bol ochotny nastavyt a sparovat z autom??????? niekto z okolia BANSKEJ BYSTRICE , BREZNA , POPRAD
Květen 22, 201213 r V tom návodu na předělání klíče to není? Naučit komfortku nový kód DO. Jde to VAG-em, ale i bez něj. Návod na to máš v SZ (odkaz sem nesmím dát) a přehodit tyčinku immobilizéru z "vajíčka" do vystřelováku. Ale opatrně, je skleněná! Čip se přehazuje z jednoho prostého důvodu, ve "vajíčku" je Ti k ničemu a nebudeš tak muset nový aktivovat ve VAG-u. Mimochodem, k aktivaci potřebuješ i PIN k budíkům (takový štítek při klíčích, ale pochybuji, že ho máš). Takže si to úplně bez problému uděláš i sám.
Září 1, 201213 r Zdravím škodováky, mohl by mi někdo poradit jak opravit nefunkční dálkové ovládání? Vyměněna baterie a DO nefunkční (před 4 dny bylo OK). Mám KKL a HEX-CAN kabel, verze VAG-COM 3,8,11. Návod VIS přečten 100x i pozpátku a všechny tipy vyzkoušeny (i mimo VAG). Stále se mi nepodařilo DO spárovat. Komfort jednotka je 3G 799B. Vystřelovací dvoutlačítkový klíček 434MHz hella original. Vag v měřených hodnotách klíček nevidí a plovoucí kód píše jako neznámý a počet klíčů 0. Pokud chci DO spárovat přes VAG, tak se mi nepodaří uložit počet klíčů, pořád se vrací hodnota 1. Pokud postupuju podle VIS, výsledek žádný. SuperVAG a SuperKEY asi není kompatibilní s KKL a HEX-CAN kabelem. Byl by někdo z okolí Rychnova n./Kn.- Žamberka mi pomoci osobně? Uvítám jakoukoliv radu. Děkuji
Září 1, 201213 r Předpokládám, že chceš přizpůsobit dálkové ovládání ne Immo. Komfort46, vymazat paměť závad, přizpůsobení /skupina 00 vymazat adaptační hodnoty, potom skupina 01 nová hodnota klíče 00002 Testovat, uložit Na dálk ovladači do cca 3 vteřin stiskni zamčít totéž na 2. ovladači
Září 2, 201213 r Tak tak, immo je v pohodě. Ale nejde pouze dálka. Tento postup přes VAGa jsem dělal asi 100x, dva programy, dva kabely a prostě se mi nepodařilo uložit dva klíče. Vždy se vrátilo na 1. Při stisknuti tlačítka na klíči se nic nestalo. Mám jenom jeden klíč a nevím jestli když je v zapalování není z kodovani nějak vyřazen. Mám tady nějaké polotovary klíčů 434Mhz, taky se mi nepodařilo je přizpůsobit (originál mám jen jeden).
Září 2, 201213 r Díváš se správně je to komfortka 799B ?? Model 2001 měl většinou 2,5 generaci a jinou frekvenci 433. S dálkou většinou komfort 799AH. Když je klíč v zapalování je vše OK i ten musí jít přizpůsobit.
Září 2, 201213 r Jop, je to dovoz Německo. Bez šíbru, ESP a kůže je to L&K. Jednotka 799B. Číslo klíče je 1J0 959 753 AG, Hella 434MHz (5FA 008 399-00), výroba 19/01 - Vystřelovací dvoutlačítko VAG píše chybu v 46 - incorect key programming
Září 2, 201213 r Před výměnou baterky, VAG chvíli ukazoval v měřených hodnotách, že klíč vidí. Pak už ho neviděl. Klíč přestal fungovat z ničeho nic. Mám tady několik jiných klíčů, taky 434MHz, ale ty se mi taky nepodařilo přizpůsobit.
Září 2, 201213 r Já vím, že to neumím, proto se tady ptám. Ale nevim jak jinak to mám dělat, než jak jsem to podle návodu 100x zkusil. EDIT: Když chci přizpůsobit dva klíče, VAG po uložení píše jako uloženou hodnotu 1. Po uložení neproběhne žádný potvrzení ani výzva... VAG 3,8,11 - pořád stejný Upraveno Září 2, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky. Prosím!!
Září 3, 201213 r Tak abych nebyl za blbce... Ještě jednou jsem zkusil přizpůsobení podle návodu VIS a Pepa007. Při uložení počtu klíčů 00003, VAG po uložení vrátí hodnotu 1. Nepodaří se přizpůsobit ani jeden. Mám klíče : 1J0 959 753 AG 3T0 837 202 7N5 837 202 D vše 434MHz. Komfortka je opravdu 799B podle VAGu. Nové baterie. už opravdu nevím...
Září 4, 201213 r kdyz rikas, ze ti nejde sparovat zadny klic co mas, tak bych chybu hledal nekde jinde, napr. v komfortce zkus nachvili odpojit baterku, jestli se neprobere zkontrolovat antenu, jestli se nezkratovala na kostru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.