Kevvin Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 čau, rozsvítila se mi tato kontrolka. Zkontroloval jsem olej a dolil na max. Myslel jsem si, že po té zhasne a nezhasla. Přes VAG mi to žádnou chybu nehlasilo. Máte někdo zkušenosti? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Možná vadnej spínač na kapotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 23. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Možná se ptám blbě, ale co má spínač společného s kontrolkou oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Otevřeš kapotu, auto si myslí že si olej dolil a kontrolka zhasne, když otevřeš kapotu a nedoleješ tak se zase nasvítí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seth Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 přesně tak, nebo to muže dělat čidlo který je zespod na vaně, měnili jsme to kvuli tomu na jedný octě taky .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Nefunkční čidlo na kapotě.ŘJ neví že jsi ten olej již dolil.Kdyby byl spínač na kap. dobrý a ty jsi jen otevřel kapotu a olej nedolil,tak by kontrolka zhasla.Znovu by se rosvítila cca za 100km.Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 26. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 (editace) V jiných tematech se píše, že spínač je v zámku kapoty. Tam já ale nic nemám. Mám alarm jablotron ca-320 a vedle sireny na stěně za motorem je spínač, který doléha na kapotu (hnědý a zeleny 12V přívod ).... který v návodu alarmu není je sice v háji, ale má to co dočinění s kontrolkou oleje nebo musím hledat čidlo na vaně? ... maxidot nemám Editováno: 26. Květen 2009, autor: Kevvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Při jakém stavu oleje by se měla oranžová kontrolka rozsvítit? Měl jsem olej až pod spodní ryskou a nic. Čidlo jsem měnil za nové a kontrolka na VaGu funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 oranžová svítí při nízký hladině ale je to větršinou až cca 4mm pod spodní ryskou znamená to že je nutný doplnit 1litr oleje lepší je na top prostě jednou za čas kouknout než spolehat na elektroniku smulu maji majitelé AUDI A4 A4 Q5 tam je měrka jen elektronická stav oleje vidí v MMI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Díky za odpověď, takhle hluboko jsem ještě neklesl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Zajímavý... Mam octu 03, během jízdy mi to 1 píplo a rozsvítila se žlutá kontrolka, tak sem po příjezdu kouknul na rysku a bylo to přesně na spodní rysce minima. Po dolití okamžitě zhasla a v vše poho... Takže bych neřek, že to měří špatně. Co sem koukal do manuálu, tak při hodně nízký hladině to nemá svítit žlutě, ale čereně... A pokud je to čidlo vadný, tak by ta kontrolka měla žlutě blikat. Otázka je, jak zjistí, že je čidlo vadný Asi max když je úplně tuhý... Když to posílá nesmysly, tak asi pozná kulový.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 caute, když vytočím motor na 3-jku a výše tak do 4000 otaček, tak se mi rozpipa kontrolka oleje. hned po chvili zhasne a vsechno je v klidu. Měl jsem malo oleje tak sem ho dolil ale problem setrvává. nevite co to může být? blbne čidlo nebo nvm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 podobny problem jsem resil na vw corado, pri vytoceni motoru se rozpipal olej, mnozstvi oleje bylo v poradku po sundani vany se zjistilo, ze je ulomeny kus natavaciho hrdla u olejoveho cerpadla, asi auto driv dostalo rano na vanu a puvodni majitel vymenil jen vanu vysvetluju si to tak, ze cerpadlo pri vyssich otackach odcerpa vic oleje z vany nahoru do motoru, ktery nestiha stykat dolu, ve vane klesne hladina, cerpadlo dirou v hrdle pak nasavalo vzduch - klesnul tlak oleje za cerpadlem a sepne se indikace po oprave vse v poradku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 ...klesnul tlak oleje za cerpadlem a sepne se indikace po oprave vse v poradku Nízký tlak oleje signalizuje červená kontrolka. Tobě se ale sešlo víc věci najdenou, které si udělal. Už jen to, že jsi sundával vanu, vypouštěl při tom olej, čidlo bylo delší dobu bez oleje, třeba si ho očistil, nalil pak jiný olej a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smukito23 Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 je to vadne cidlo hladiny oleje, kdyz nactes vagem pristrojovou desku a das nacist chybove kody tak ti to bude hlasit cidlo hladiny oleje, aspon jsem to tak mel ja u vseho auta, kontrolka blikala hned po nastartovani a hned pak zhasla pritom byl olej mezi ryskami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 TO smukito23: neviem na ktorý príspevok alebo ktorému členovi fóra odpovedáš,ale nie vždy to je špatným čidlom hladiny oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 libero: nespis odpovida mi, ale hodim to na vag a mrknu na to. ale podle me je to cidlo. kdyby byl problem jinde tak uz bych mel zadreny motor. ono se to rozpipa a pak hned zhasne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 Taky si myslím. Žlutá už jen z principu signalizace neznamená kritickou závadu. Žlutá při tom pípání bliká nebo svítí? Svítí = nízká hladina oleje Bliká = vadné čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 mám na mysli to,že keď svieti žltá kontrolka oleja,tak NIE vždy je na vine špatné čidlo v olejovej vani...čo narobí problémov len špatný spínač v zámku prednej kapoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 Vždyť máte manuál,červená nemaže a žlutá málo oleje. VW maji tzv dinamickou kontrolu tlaku rozsvítí se po zapnutí spinačky červená a hned zhasne tzn že kontrolka je ok,po zvýšení ot. nad 1500 se rosvítí v případě závady mazání nebo závady čidla červeně,oranžová signalizuje nízkou hladinu a když bliká tak závadu snímače hladiny,spínač kapoty je podružná závada kontroly oleje,vadný neustále rozsvěcí oranžovou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 až na to ze zadnou oranzavou nemam...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 OI facelift pokud jsou QG1 nebo QG2 mají kontrolku dvou barev jak jsem popisoval víše,pokud máš QG0 tak se tě to netýká,máš potom špatný tlakový spínač a jestli s tím budeš dál jezdit klidně i zadřený motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2011 (editace) Vlákno se jmenuje "žlutá kontrolka oleje" z toho usuzuji, že se mu skutečně rozvěcuje žlutá. Čili všechno co souvisí s prodlouženými intervaly, čidlem oleje atd má. Jak ji kdo říká tu prostě rozlišovat nebudeme. Někdo ji říká žlutá někdo oranžová a někdo tak i tak. Manuál popisuje červenou a žlutou. Jde o to že jsou dvě. Jak kdo říká žluté tu nebudeme řešit. My ale ještě furt nevíme co ta zatracená žlutí indikuje, jestli: - svítí a indikuje nízký stav oleje nebo - bliká a indikuje poruchu čidla Editováno: 19. Listopad 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 Čaute kuci, já bych se taktéž rád na něco zeptal. V létě si to svištím s rodinou do Německa a na dálnici se mi rozsvítila žlutá kontrolka s olejničkou. Zastavil jsem, vypl motor, zkontroloval olej, byl v pořádku. Tak jsem nastartoval a byl klid. Tohle se pak několik stovek km, už nestalo. Při cestě zpět jsem ale takhle stál asi desetkrát. Dal jsem audo po příjezdu z Německa do servisu, kde mi bylo vyměněno tlakové čidlo oleje a jelikož jsem měl i těsně před výměnou oleje, tak i ten olej jsem hned udělal. Půl roku byl klid, až asi před týdnem si v klídku jedu do Olomouce a asi po 60km klidné jízdy náhle zase ta žlutá kontrolka. Zastavil jsem, zkontroloval množství oleje na měrce, bylo vše OK. Nastartoval jsem a frčel dál. Od tohoto rožnutí kontrolky jsem ujel cca 180km. Ráno jsem chtěl jet do práce a asi po 4min klidné jízdy se to opět rožlo. Vypl jsem motor, počkal 5 vteřin, nastartoval a svítila dál. Teprve po otevření kapoty a opětovné kontrole hladiny oleja byl klid. Do výměny oleje mi zbývá cca 3000km. -Prosím Vás, co je špatně? -Má tlakové čidlo oleje vliv na žlutou kontrolku oleje? (to čidlo je půl roku staré) -Čidlo na zámku kapoty bude asi OK, když po otevření kapoty je pak vše OK a kontrolka dál nesvítí? -Kdyby bylo vadné čidlo snímající hladinu oleje, tak by kontrolka přece nesvítila, ale blikala, že ano? -Každopádně něco muselo dát kontolce podnět, aby se rožla, otázka co?? -Olej jsem ještě nedolíval a ani není třeba, hladina oleje se hezky drží na středu ve vymezeném poli. Zkuste mi prosím poradit, na co se zaměřit, kde by mohla být závada. Děkuji všem předem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Nefunkční čidlo na kapotě.ŘJ neví že jsi ten olej již dolil.Kdyby byl spínač na kap. dobrý a ty jsi jen otevřel kapotu a olej nedolil,tak by kontrolka zhasla.Znovu by se rosvítila cca za 100km.Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne. Může prosím někdo upřesnit:Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne. Kontrolka svítí a čídlo je v háji (na maxíku není vidět otevřená kapota) Vag žádnou chybu nenajde a než vyměním zámek kapoty,tak bych kontrolku rád vypnul. Baterii jsem zkoušel odpojit,ale nemá to vliv. Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.