Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdravím všetkých!

vie mi niekto poradiť

(prečítal som všetky témy), načo sú pri turbe dve N75 a ako fungujú ,resp.aká je ich funkcia ?

pri zapnutí zapaľovania mám na obidvoch konektoroch rozdielne napätia 14,5V- normál , a 10,4 V čo si myslím , že nieje normálne. ventily sú obidva dobré - napojil som ich na konektor s 14,5V a cvakali .neviem čo znamená tých 10,4V na druhom konektore

motor pri 3000ot./min a viac , padá do nudz. režimu ,ale po vypnutí motora počujem dobiehať turbo, takže turbo to asi nebude , alebo áno?

hadičky som zkontroloval -dá sa to zniesť

Ďakujem

Vloženo (editace)

Kdyby jsi vše pročet, tak se neptáš, je to tu popsané mnohokrát.

Zajeď si za někým kdo tomu rozumí a on ti řekne kde je problém.

Prvně kvalitní diag. a pak dál.

Editováno: , autor: Indi
Vloženo
Kdyby jsi vše pročet, tak se neptáš, je to tu popsané mnohokrát.

Zajeď si za někým kdo tomu rozumí a on ti řekne kde je problém.

Prvně kvalitní diag. a pak dál.

díky

ale myslím si , že na tomto fóre je dosť skúsených machrov . mne iba vadí to slabé napätie na jednej z N75 ... 10,4V

("skúsených" som oslovil asi troch a každý radil , že je to turbo, ale mne sa to nezdá, pretože ja turbo počujem - pri vypnutí zapaľovania počuť dobeh turba)

Vloženo
To, že se ti turbo točí ale neznamená, že se ti neseká regulace.... Mě třeba fungovala za studena a za tepla se sekala.....

na jednej N75 som pri dotyku cítil že ventil nefunguje, trochu som ho prefukol ,poklepal poňom a je všetko OK- motor ťahá ,ako predtým

ale aj tak ma zaujímajú tie 10.4V na N 75

Vloženo

N75 je tam jen jeden, ten druhý je N18 - elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Nikde v DP není napsáno, že by se N75 proměřoval na volty. Proměřuje se na ohmy. A hodnota je podle ročníku. Nejsem si jist, ale podle mě ten ventil nefunguje jen jako 0 - 1, ale posouvá se plynule ??? Záleží ale, jaký z těch ventilů jsi měl na mysli.

Vloženo
N75 je tam jen jeden, ten druhý je N18 - elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Nikde v DP není napsáno, že by se N75 proměřoval na volty. Proměřuje se na ohmy. A hodnota je podle ročníku. Nejsem si jist, ale podle mě ten ventil nefunguje jen jako 0 - 1, ale posouvá se plynule ??? Záleží ale, jaký z těch ventilů jsi měl na mysli.

mne tie ventily prichádzajú rovnaké, aspoň podľa typu- ja som meral napätie na konektore cez celý rozsah otáčok 1000-4000ot./min a stále tam bolo 10,4 V (pravý ventil) , na tom ľavom som nameral normal 14,5V. Obidva ventily mali rovnaký odpor 16,4 ohm

ale dík za radu

všetci sú tu profi , ale aspoň niekto poradil

Vloženo

určitě si měřil digitálálem, vezmi žárovičku a uvidíš, že se nerozsvítí, pokud + - vezmeš z konektoru

a dál udělej, jak psal Indi, sám s tím stejnak nic neuděláš ;)

Vloženo

Chtěl bych se zeptat jak má fungovat Ventil N75 když nastartuju auto a odendám hadičku co vede do turba tak furt saje vzduch auto mi padá do nouzáku když ho trochu víc vytočim. A myslíte že jde na OI r.v98 turbo ze superba? Dík

Vloženo (editace)
zdravím všetkých!

vie mi niekto poradiť

(prečítal som všetky témy), načo sú pri turbe dve N75 a ako fungujú ,resp.aká je ich funkcia ?

pri zapnutí zapaľovania mám na obidvoch konektoroch rozdielne napätia 14,5V- normál , a 10,4 V čo si myslím , že nieje normálne. ventily sú obidva dobré - napojil som ich na konektor s 14,5V a cvakali .neviem čo znamená tých 10,4V na druhom konektore

motor pri 3000ot./min a viac , padá do nudz. režimu ,ale po vypnutí motora počujem dobiehať turbo, takže turbo to asi nebude , alebo áno?

hadičky som zkontroloval -dá sa to zniesť

Ďakujem

Ahoj, měl jsem stejný problém padalo to do nouzáku, tak jsem od kámoše přehodil oba ventily /kamarádovi jede ok/ a a vyměnil jsem pro jistotu váhu vzduchu kterou mám doma náhradní výsledek byl stejný, takže mi bylo hned jasné že je zasrané turbo, zajel jsem k maníkovy on dělal, já koukal a dnes táhne moje O1 1.9tdi 81kw 2002 ASV. jakoby byla po chipu, na který jsem chtěl stejně jít ale než vyčistím turbo. Dnes bych si ho dovolil vyčistit sám, ty lopatky se skoro nehýbaly přece jenom to pohánějí výfukové plyny, a zasírá se to chce to občas vyprášit saze jinak za vyčištění i s demontáží a montáží jsem dal 2000+/200na vrch moje dobrá vůle / že to bylo na počkání asi 4 hod.

Editováno: , autor: Bárt 34

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...