Butch Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Ahoj, minulej tejden jsem si všiml (ehm ... žena si všimla že když dává nohu z brzdy tak je slyšet takové zasyčení (něco jako od kamionu nebo sedačka u řidiče autobusu . Tak jsem to zkoušel a byl jsem v jednom servisu. Po natlakování to přestane ale zdá se mi že brzdný účinek je menší ... nebo na to musím víc šlapat ( Bylo mi řečeno - hadičky jsou OK tak to vypadá na špatný podtlakový posilovač brzd ( ... co kamarádi na to ? nemáte náhodou někde za supr cenovku ? .-)) je to tento "1J1 614 106J" díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xandrew Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Vyrobni cena je par kacek, ale bude to stat balik. To syceni je obcas slyset u fungujiciho boosteru. Pokud jsi prisel o posilujici ucinek booster, muze byt problem s privodem vakua nebo pripadne i tesneni mezi posilovacem a brzdovym valcem. Jinak je to neopravitelne (nerozebiratelne). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 No počkej, ale jestli někde něco syčí, a hadičky jsou v pořádku..... Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů. Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka... Určitě zkontroluj tu podtlakovou hadičku, v servise to mohli překouknout, ale ona je hodně tvrdá a prasklina bývá špatně vidět.... Též z toho podtlakového ventilu vede hadička k EGR, tak jestli ta třeba nemohla spadnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sr5 Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Ahoj, zkus při vypnutém motoru pošlapat po pedálu až to ztuhne a pak zatlač a drz na brzdě. Potom nastartuj a pedál ti musí klesnout k podlaze. Pokud jo měl by byt posilovač OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Ahoj, zkus při vypnutém motoru pošlapat po pedálu až to ztuhne a pak zatlač a drz na brzdě. Potom nastartuj a pedál ti musí klesnout k podlaze. Pokud jo měl by byt posilovač OK. Ahoj, díky za info ale myslím že teď tady máme 2 rozdílné názory ... myslím ten od "capa" - Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů. Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka... ??? tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Tak válec má kolega za 1500,kdyby něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Ahoj, zkus při vypnutém motoru pošlapat po pedálu až to ztuhne a pak zatlač a drz na brzdě. Potom nastartuj a pedál ti musí klesnout k podlaze. Pokud jo měl by byt posilovač OK. Ahoj, díky za info ale myslím že teď tady máme 2 rozdílné názory ... myslím ten od "capa" - Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů. Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka... ??? tak nevím Oba to myslíme dobře. Když při vypnutém motoru několikrát vyšlápneš brzdu, vypustíš podtlak z válce, který tam zbyl po předchozím běhu motoru. Tím v systému žádný podlak nebude. Když potom znovu zmákčneš, a podržíš brzdu, neměla by vůbec klesnout. Pokud klesne, značí to netěsnost systému. Potom když znovu nastartuješ, tak potlakové čepradlo z hlavy válců odčerpá vzduch z posilovače, a ten ti popotáhne pedál více dolů, tudíž by měl prostě klesnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.