Přejít na obsah

Brzdy - podtlakovy posilovač brzd


Butch

Doporučené příspěvky

Ahoj,

minulej tejden jsem si všiml (ehm ... žena si všimla :) že když dává nohu z brzdy tak je slyšet takové zasyčení (něco jako od kamionu nebo sedačka u řidiče autobusu :). Tak jsem to zkoušel a byl jsem v jednom servisu. Po natlakování to přestane ale zdá se mi že brzdný účinek je menší ... nebo na to musím víc šlapat (

Bylo mi řečeno - hadičky jsou OK tak to vypadá na špatný podtlakový posilovač brzd ( ... co kamarádi na to ? nemáte náhodou někde za supr cenovku ? .-))

je to tento "1J1 614 106J"

díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyrobni cena je par kacek, ale bude to stat balik.

To syceni je obcas slyset u fungujiciho boosteru. Pokud jsi prisel o posilujici ucinek booster, muze byt problem s privodem vakua nebo pripadne i tesneni mezi posilovacem a brzdovym valcem. Jinak je to neopravitelne (nerozebiratelne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No počkej, ale jestli někde něco syčí, a hadičky jsou v pořádku.....

Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů.

Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka...

Určitě zkontroluj tu podtlakovou hadičku, v servise to mohli překouknout, ale ona je hodně tvrdá a prasklina bývá špatně vidět....

Též z toho podtlakového ventilu vede hadička k EGR, tak jestli ta třeba nemohla spadnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

zkus při vypnutém motoru pošlapat po pedálu až to ztuhne a pak zatlač a drz na brzdě. Potom nastartuj a pedál ti musí klesnout k podlaze. Pokud jo měl by byt posilovač OK.

Ahoj, díky za info ale myslím že teď tady máme 2 rozdílné názory ... myslím ten od "capa" - Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů. Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka...

??? tak nevím ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

zkus při vypnutém motoru pošlapat po pedálu až to ztuhne a pak zatlač a drz na brzdě. Potom nastartuj a pedál ti musí klesnout k podlaze. Pokud jo měl by byt posilovač OK.

Ahoj, díky za info ale myslím že teď tady máme 2 rozdílné názory ... myslím ten od "capa" - Když nemáš nastartováno, několikrát zmáčkneš brzdový pedál (měl by se odpustit tlak co byl v brzdovém válci ještě když motor běžel) a potom na něj šlápneš a držíš, neměl by min 10s klesnou vůbec dolů. Pokud klesá, je tam skutečně nějaká netěsnost, ale brzdový válec odchází celkem zřídka...

??? tak nevím ;)

Oba to myslíme dobře.

Když při vypnutém motoru několikrát vyšlápneš brzdu, vypustíš podtlak z válce, který tam zbyl po předchozím běhu motoru. Tím v systému žádný podlak nebude. Když potom znovu zmákčneš, a podržíš brzdu, neměla by vůbec klesnout. Pokud klesne, značí to netěsnost systému. Potom když znovu nastartuješ, tak potlakové čepradlo z hlavy válců odčerpá vzduch z posilovače, a ten ti popotáhne pedál více dolů, tudíž by měl prostě klesnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...