Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Pokial bolo auto servisovane pravidelne a dostavalo to co treba nevidim problem v tych km, samozrejme musis mat na mysli aj to ze predsa nejake kilometre to uz ako ojazdene auto ma za sebou a nejaku tu investiciu do toho niekedy ked nieco odide na starobu budes musiet dat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukni na tipcars. Ta cana 190 tacu je premrstena jak krava!!

podobna oktavka kombi 66kw, 2002, 290 000 najeto je na tipcars za myslim 125 tisic...

a dalsi, ktera ma najeto o 100 000 min je tam pres 130 000....ale je fakt, ze jsou tam i za 140 nebo 150, ale zadna nema najeto tolik!

myslím si, že reálná cena je MAXIMÁLNĚ 140 000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původnímu majiteli věřím jak málo komu( ne,naivní nejsem a taky nejsem přespříliš důvěřivý :-)), takže jsem klidný. Navíc jiný můj kamarád, který pracuje v servise Škoda, na té octavii nedávno měnil rozvody, olej, přední ložisko a dělal komplet brzdy. Byla náhoda, že jsem se za ním zastavil a tak jsem se ho zeptal, jak to vidí jako odborník. Řekl, že na to kolik má najeto, tak je v dobrém stavu ( 90% km jsou dálkové trasy) a že by do ní klidně šel. Když jsem se zetal na cenu za kterou ji vzit, tak prý cena max. do 120 tKč a pokud půjde na 100-110 tKč tak nic neřešit a vzít ji.

Jinak díky za Vaše odpovědi. Tak uvidím za kolik ji nakonec koupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viděl bych to taky kol 120 tis

kilometry bych neřešil, aspon o ní vše víš, mám taky 300 a na tacho jen 150 a nidko mi nevěří když řeknu skutečný stav

fůra lidí má na tacho 100tis a auto v horším stavu jak já

aspon budeš mít zajetej motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za těch 120 bych do ní šel taky. Km to sice má ale pokud se k tomu kámoš slušně choval neviděl bych v nich problém a aspoň víš že nejsou stažený jako u ostatních který ve skutečnosti mají ještě víc. Jak tu někdo psal,že bude potřebovat něco investovat tak to ne. Co může přijít je spojka,jestli nebyla dělaná,poloosy,alternátor či startér,spojka kompresoru nebo začne šustit napínák klíňáku. I kdyby si musel něco dělat tak máš ušetřený peníze za rozvody(to u auta co neznáš udělat musíš) a víš že máš nový brzdy(to taky není korunová investice). Krom spojky a poloos to nejsou investice ketrý by tě vysály

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No abych řekl pravdu dát 120 bych váhal. Co jsou platné dobré plechy bez motoru? Motor je srdce a tohle už má něco za sebou :( Já bych byl ochoten dát tak 100 a ještě bych hodně váhal. Ale je to jen můj názor ;)

Editováno: , autor: Murphy_x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No abych řekl pravdu dát 120 bych váhal. Co jsou platné dobré plechy bez motoru? Motor je srdce a tohle už má něco za sebou :( Já bych byl ochoten dát tak 100 a ještě bych hodně váhal. Ale je to jen můj názor ;)

lepší 380 tisíc na dálku naž 100 tisíc couračky s furt studeným motorem. Nebo mám jinej nápad. Ať jí koupí,stočí tacho o 200 a prodá jí bez servisky. A bude spokojen že vydělal,kupující bude spokojen že má skvělý auto. A bude to tak jak to bývá v 70 procentech dovozu ze zahraničí a kupijícím je jeden z najivních čechů u kterýho je základním faktorem výběru vozu stav tacho a ne sešlapaný pedály. Toť můj názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je to původní majitel a dával ji co potřebovala, asi bych šel. Ovšem musíš počítat, že Ti může na ni lecos odejít, protože 6 let a 360 tkm je už dost dlouhá doba, která může mít vliv na životnost některých dílů, které se pravidelně nemění.

Pro vlastní pocit bych si nechal stočit kilometry sám pro sebe. My měli ve firmě Feldu 1.9, která měla 389 000 km a pečlivého majitele a do dnes s ní kamarád jezdí a bez problému. Sice už má asi 4.zadní dveře a druhý čerpadlo ale šlape jako hodinky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak :palec2: Známej má už třetího taxíka z německa. Podobné km jako tahle octa. Pokaždý má auto tak 3 roky a jezdí okolo 40 tis ročně,jsou to auta od nějakýho jeho fritz kamaráda co má taxi firmu. Všechno jsou to béžový citroeny za zůstatkovou cenu a neměl nikdy žádnej závažnej problém. Holt poctivý servis a slušné zacházení dělají své

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říká LUKASH, kilometry vůůůůůbec nereš. Dukladně proklepni auto z dobrým !!!!! mechanikem a podle toho se až rozhoduj.

99,99% bazarových aut má stočené kilometry a jak vidim ty lidi jak vybiraji a povidaji si: tohle neber to ma moc kilometrů, vem rači tamto, to má méně.........

takové lidi lituju.

Pokud se k autu chovas jako clovek a ne jako prasatko, tak na něm nafrkáš ještě hrozně moc kilometrů.

Jediný problém vidím pouze v tom že ti možná začnou odcházet běžně opotřebitelné díly, ale jelikož to je české auto a navíc oktáva, tak to je otázka 20 tisíc a vyměníš snad vše.

Navíc to je 66kw, tam bych se třeba nebál toho že ti půjde do kytek turbo. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já naštěstí mám taky auti od známýho, km jsem si odmotal sám pro svůj lepší pocit a aby nad tím blbečkové neohrnovali qůli tomu nos

Km sis snizil opravdu pro lepsi pocit, nebo aby se to pak lepe prodavalo? Nevim jestli bych mel lepsi pocit kdybych si umotal kilaky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...