Wajzzy Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 (editace) Dobry den. Na zacatek chcu rict, ze se v autech moc nevyznam takze me neukamenujte u laickych otazek . Jinak k problemu. Mam auto, ktery prohledl znalec a napsal znalecky posudek(moc tomu nerozumim ale chapu to dobre, ze musim sehnat cely motor stejneho typu...to znamena, ze kdyz pise, ze proda motor ASV tak kdyz ho koupim a necham namontovat tak by to mela byt zase vse ok?-k tomu se vaze dalsi otazky: 1. Kdyz se vymeni motor hlasi se to nekde na uradech? 2. Kdyz prijedu k takovemu cloveku, ktery rika, ze ma motor plne funkcni ale je vymontovany-da se zjistit, ze motor je opravdu funkcni na miste? Jinak ten motor ma na sobe stitek jaky je to typ, ze?) Jinak ta zprava zni: Motor je zniceny po upadeni casti ventilu - "talirku" do spalovaciho prostoru. K poskozeni motoru doslo po kontaktu ventilu s pistem. Naslednym provozem doslo k destrukci ventilu. Upadeny talirek ventilu nasledne ponicil cely motor. Poskozeni motoru vzniklo s nejvetsi pravdepodobnosti poruchou casovani rozvodoveho mechanismu. Poskozeni byly tyto casti: blok motoru, hlava valcu, casti rozvodoveho mechanismu, vackovy hridel, pistu, ojnice. Pri prohlidce byl motor castecne rozlozeny. Doporucuje se vymena polomotoru a kontrola turbodmychadla. Editováno: 29. Červen 2009, autor: Wajzzy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marekl Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Čau nikdy sem motor meměnil ale nikde to hlásit nemusiš pokud tam dáš zpátky stejný typ takže jesli tam máš 1.6 tak tam nemůžeš dát třeba 1.8 no a stim novym motorem dovnitř nikdy nevidíš ale určitě bych si skusil aspon protocit motorem pres golu abych skusil jestli má motor kompresi (mel by byt citit odpor) a vzal za řemenici na klikovým hřídeli jestli nemá axialní vůle v ložiskách,pohledem skontroloval jestli nekde neteče olej.Jo a ten typ motoru je bud vyraženej na bloku nebo přinejtovanej na nákym štítku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Neměla by se do velkýho techničáku napsat výměna motoru a zapsání novýho výrobního čísla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Vyrobní číslo už x let není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 cislo neleti,ale kod motoru a objem musi byt rovnaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 cislo neleti,ale kod motoru a objem musi byt rovnaky. Z emisního hlediska (a částečně z technické kontroly). Vozidlo musí být vybaveno stejným typem motoru (při výměně motoru). Tzn. když máš kód motoru např AVU (benzínová 1,6 75kw) tak tam prostě musíš dát motor s kódem AVU. Někde na bloku motoru by to mělo být vyboucháno ten kód motoru. Existujou varianty výměny za jiný motor, ale to je pro vyšší náčelníky. Pro tebe platí, že prostě tam musíš dát motor se stejným kódem. Číslo motoru - pokud je v technickém průkazu zapsáno výrobní číslo motoru, tak buď uděláš výmaz z technického průkazu a nebo tam zapíšeš číslo nového motoru. Ale logicky je lepší výmaz. Pokud výrobní číslo motoru nemáš v technickém průkazu tak máš o problém mín. Motor venku mimo auto....částečně zjistíš částečně ne...ale z větší pravděpodobnosti nezjistíš jestli je dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.