Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

je to reakční vzpěra

ok dík..zasa som chytrejšííí :kol-27:

  • 2 týdny později...

Ahoj prosim vás, vím že tady nejsem nováček, ale nechce se mě prohlížet celé fórum, nemám na to ani čas momentálně. Všem se předem omlouvám pokud se to tady už řešilo.

Dostanu peníze a chci je vrazit do auta .. Chci se zeptat co mám vše opravit když mám tyto problémy.

Motor při zhasnutí zaškube celým předkem auta.

Při prudkém zabrždění něco kvikne jak auto zastaví a předek se zvedne.

Při zatáhnutí za kosti stabilizátoru v obou křupe .. jako by byly zlomené (připadá mě že spodní uchycení je volné u stabilizátoru)

Při vyšších rychlostech vibruje volant stejně jako při brždění.

Děkuji za rady .. stačí mě kdyby jste mě napsali co mám vyměnit, co jsem poznal za dobu působení tady tak jsou tady znalci :)

Většina se týká podvozku tak jsem to dal do podvozku .. :)

Upraveno od Petrkiller

  • 2 měsíce později...

Zdravim, mam nasledujici problem. Pri prerazeni rychlosti behem jizdy a naslednem pridani plynu se zepredu ozyva jakoby kovove klepnuti a pocitove to mozna i velice mirne cukne. Nekdy se toto take stane pokud pri zarazene rychlosti zcela pustim plyn. Nedeje se to pri rozjezdu z mista ani pri rychlem prerazeni. Spis kdyz radim pomalu vklidu a pak pridavam plyn. Dela to jiz dlouho ale zda se mi, ze se to zhorsuje. Lajcky mi to pripada, jako by byla vule v hnacich poloosach, ale vubec nevim, zda je neco takoveho mozne, jen mi to tak pocitove pripada. Standardni spotrebni soucasti Fabiackeho podvozku jsem behem poslednicj dvou let vymenil (kosti, axialni loziska, zadni silenbloky predni napravy) takze tam (snad) chyba neni. Netusil by nekdo cim to muze byt. Tenhle ten podvozek konstruoval opravdu nejaky expert. To neni jediny rok, ze by mi tam neco nezaclo bouchat nebo klepat.

Upraveno od mike_k

Nechci kecat,ale podle toho jak jsi to popsal a cos vyměnil,tak to vypadá na klouby poloos.

mike k: chyť za motor a zacloumej, zda není nějaký silentblok motoru KO.....stejně tak mrkni na vzpěru převodovky, může být vymlácenej silentblok (co píšeš na něj přesně sedí - sobě jsem ho měnil v cca 180tkm, kámošovi v 300tkm).....

Měl bych dotaz :) Po výměně předních ložisek(nábojů) mi něco klepe od levého předního kola. Klepe to když přejedu nějakou nerovnost spíše ve vyšší rychlosti tak 60km/h + chvílema to až jakoby za cvrnká, jako když napružíte pružný drát ve svěráku a pustíte . Potom jsem dělal GO přední nápravy jako tlumiče, silentbloky ramen přední, zadní, kuláky, svisláky, uložení stabíku, kosti stabíku, axiální ložiska, uložení tlumičů, dorazy tlumičů, homokinetické klouby poloos vnější. teď se mi zašli projevovat nejspíš vnitřní klouby poloos při průjezdu pravotočivou zatáčkou pod plynem to neskutečně vibruje. Vibruje to i při průjezdu houpavou nerovností pod plynem jako když se auto zhoupne. mohly by mít to cvakání, klepání, drnčení nebo jak to nazvat vnitřní klouby poloos? . díky za odpověď

Zdravím všechny,

pokud měním tyčky stabilizátoru nebo jejich gumové podložky, musím potom udělat geometrii? Známý mechanik mi tvrdí, že musím...

Díky moc.

nemusíš, celý stabilizátor (tyč + kosti) na geometrii nemá vliv

Nazdar,

ja som mal na fabii taky problem, ze ked som prudko zabrzdil, tak tri-styri krat zapukalo/zapraskalo a ked som sa rozbiehal tak tiez parkrat zabuchalo. Po vymene snad celej prednej napravy(okrem capov riadenia) sa skoro nic nevyriesilo.

Druhy krat sme menili aj capy riadenia, plus mi mechanik vsetko podotahoval, hlavne matice na poloosi, fakt na fest a super ticho! prestalo to! Mam podozrenie ze to robili tie matice, lebo ak by to boli capy bolo by to citit vo volante. Problem je, ze ked mechanici davaju dole naboje z poloosi, tak to dobre namazu aby im to islo dole, problem je, ze ten tisichran sa nesmie mazat!!!

matice na poloose se na fest neutahujou jen citovka,to neni jak na felde ze se to zarvalo az do krve,tady staci jen trochu.Jen pro info

Předepsaný moment je 50Nm + 45°, což není úplně "trochu".

nemusíš, celý stabilizátor (tyč + kosti) na geometrii nemá vliv

-tyčky stabilizátora nie

-ak sa budeme baviť o tyči stabilizátora,tak ten na geometriu vplyv má,lebo sa musí spustiť komplet nápravnica...nie každý bude mať prípravok,aký si si urobil ty..viď príspevok #445 ....ale to je zasa tvoja šikovnosť :kol-47:

  • 3 týdny později...

Prečítal som si to to fórum, ale nenašiel som odpoveď na moju otázku. Tak sa opýtam, tiež mi to klepe, ale len pri prejazde nerovnosťami (taký zvuk ako keby som mal niečo voľne položene v kufri napr. plastová krabička a v nej matka). Tlmiče-komplet, stabil. tyčky, čapy menené pri 58000km teraz ma 65000km robí to asi cca posledných 1000km. No a teraz moja otázka: dve matky na uložení predného tlmiča majú strhnutý závit neviem čí to sku... v servise. Chcem sa opýtať čí by som mohol zväčšiť dieru-prevrtať a narezať závit na 10 povodne sú tam 8? Známi mi povedal, že to bude asi príčina toho klepania.

Dik

počkaj..teraz nechápem,aké 2 matky máš namysli :kol-32: ...tlmič čo viem,tak je dole uchytený k hlave ložiska šróbom a hore na karosériu tromi osmičkami šróbmi

To Libero. Ano tie osmičky šroby a tam kde su šípky je strhnutý závit, tak či by sa niečo stalo ak sa vyvrta a nareže závit na desiatku. :kol-17:

Dik

Upraveno od ree

Doplnene

post-19653-0-17898000-1353260078_thumb.j

Upraveno od ree

a nebolo by lepšie a bezpečnejšie to radšej vymeniť???

Presně tak jak píše LIBERO kup to uložení nové. Není to tak velká cenová polozka.

To Libero: Asi áno, len sa mi nechce vyberať tlmič. Zajtra pôjdem kuknúť ceny a kúpim už aj na druhú stranu aspoň bude klud. len neviem či origo alebo druhovýrobu, čo som pozeral ceny na nete tak rozdiel aj 100% :kol-17:

Tak origo je leší,cena kolem 400kč.Ale i druhovýroba se dá.

Jasně rozhodně neber nějakou čínu.Bude stím jen problém a stejně je pak vyhodíš a koupíš origo.

To:Mirek, Libero

Tak uloženie vymenené a aj kosť(vylágrovaná) práve tá to robila mrcha. Najlepšie na tom je to, že boli menené na jar(origo) takže výdrž nič moc najazdené cca 2500km

tak nech teraz vydrží čo najdlhšie ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.