Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec chtěl bych se zeptat jakým zpusobem se dá opravit zadní vyhřívané okno.Na jedný straně mi upadla na pakca co je na okně.Musí tam bejt?Popřípadě jak se to dá opravit.Včera večer to nechtělo rozmrazit okno vypínač svítí,pojistka ok,a na jedný straně do toho jde štáva,tak nechápu proč.Díky moc za rady. :help:

Vloženo

Ta druha strana je nutna, inak nemas uzavrety obvod. Ta kontrolka svieti len preto, aby si vedel, ze mas zopnuty vypinac vyhrevu.

To aj na ziarovku doma Ti staci len jeden drot, aby svietila? Nestaciiii. Takze zozen vodivy lak, tu packu prilep k oknu a lakom to spoj s tym obrazcom na skle.

Vloženo

je třeba ale pak proměřit odpor vůči tomu lepenému místu, jestli je opravdu 100% , aby nedocházelo v tomto místě většímu odběru a tím zahřátí okna pouze v tomto místě a v zimě pak hrozí přehřátí a prasknutí okna

Vloženo

K tomu prasknutemu sklu.

JA som v zime tiez dopadol podobne. Len vraj to bola vyrobna vada st. octavii tie skla s lemom vraj praskali. Momentalne mi dali uz to nove sklo bez lemu komplet full zakryte sklom cely priestor. Ja uz asi z paranoje som odpojil vyhrev. Mam sa bat prasknutia dalsieho skla alebo tieto typy skiel uz nepraskaju.

Nie ze by mi nejak chybal vyhlad cez okno,to neriesim,premna zamna keby tam bol aj plech.

Vloženo

Vyrobna chyba bola v tom, ze pri zapnutom ohreve skla a dlhsom brzdeni sa prehrialo lokalne sklo pri tretom brzdovom svetle a prasklo. Novsie skla tym netrpia (osobne ohrev pouzivam a 3tie brzdove mam klasicke ziarovocky, nemenil som na led).

Vloženo (editace)

No dobre este jeden prispevok ked uz sme to nacali.

Bolo to v zime,start,zapnuty ohrev,a nasledne ocista auta. Pokym som neskoncil tak isliel vyhrev. Potom som vyrazil,vypol vyhrev a asi po 100-150 metroch ako som prichadzal ku krizovatke tak normal brzda. A vtedy rana jak hovado.

Podla linie to vychadza z tych svoriek kam sa to napichava. Tam je privod na spiralu a brzdu. Z druhej strany je uz len odvod zo spiraly zrejme na kostru.

Tiez mam ziarovky a myslim ze tie nesposobuju prehrev. Su to 1,2W zrejme. Skor to je tou spiralou. Este snad dobre ocistit svorky a prestriekat kontoxom aby sa zamedzilo pripadnym prechodovym odporom.

post-18780-1256202399_thumb.jpg

Editováno: , autor: mysko
  • o 2 roky později...
Vloženo

Pokud ŘJ-ou myslíš sebe, pak ano.

Vyhřívání zadního skla řídíš jen Ty sám tím, že zapneš/vypneš spínač na palubovce. Žádné relé, nic.

Jo, pojistka.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Čau, tenhle problém jsem nedávno řešil , rozdělal jsem plasty a zjistil, že oba konektory jsou fuč...auto (Oct.I)mam prvním rokem a během zimy vyhřívání nefachalo, jen jsem se nemohl k tomu dokopat, abych na to mrknul. Po delších úvahách, co s těma chybějícíma konektorama jsem se pustil do tohohle:

Ustřihl jsem dvě destičky kuprextitu(deska ze který se vyrábí plošný spoje na elektroniku), zhruba o rozměrech 3*3cm a napájel na ni napružený kontakty, který jsem vyrobil z kontaktů relé a napájel jsem tam i kousek drátu s autokonektorem pro připojení napájení.V místě, kde původně byly kontakty na skle, je vylisovaná větší mezera mezi sklem a plechem dveří, mezera je cca 5mm a podle toho jsem naohejbal ty kontakty, aby dostatečně dosedaly a tlačily na sklo, potom jsem celou destičku vmáčkl mezi sklo a dveře a zvenku trochu zasilikonoval, aby se nevyklepala. Zatím je to OK, tak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...