Wojnar Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 A když ji smázneš tak co? Zase máš týden pokoj nebo ji vyhodí hned? Podle chase-ho teorie bys měl mít týden pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Tak ja jeste rozsirim svoji teorii :-) Prvnich par vyskytu hodnot snimace mimo mez muze byt ulozeno jako sporadicka chyba, bez rozsveceni kontrolky motoru, az po nekolikatem vyskytu (jizdnim cyklu) se chyba zmeni na trvalou a rozne se kontrolka motoru (snimac teploty se neprimo podili na emisich, takze by mela svitit kontrolka MIL) anebo uz dalsi vyskyt nebude a po urcite dobe se sama chyba vymaze, aniz by jsi se o ni dozvedel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Chyba se sama nikdy nevymaže. Vždy zůstane zapsaná do ručního vymazání. Kontrolka je něco jiného, ale chyba, dokud ji nesmažeš ručně, tam je dokud ji nesmažeš. Byť jako sporadická, ale zápis zůstane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 když chybu smazu vagem, kontrolka přestane svítit ale do půl dne, cc 5-6hodin se znovu rozsvítí, ale zarážíme právě že po vyměne 4 poloveho čidla se nerozsvítila týden??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Podle mně je to tak, že čidlo odešlo znova. Týden bylo OK, ale teď je zase lapené a jen co smázneš chybu a hned co nastanou podmínky tak se chyba zase zapíše. Prostě to čidlo není KO úplně, ale v nějakém rozsahu teplot zblbne. Proto to nevyhodí chybu hned, ale po dosažení určité teploty. Anebo je špatně ještě něco jiného. Třeba dráty k čidlu. V klidu je to OK, ale za jízdy nebo já nevím co, se něco někde hne a chyba je na světě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 A uz jsi vymenil to spravne cidlo G83 na vystupu z chladice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 chase: cidlo G83 na vystupu z chladice jsem jeste nevymenil ale asi to bude ono, kdyz ho vymenim mohlo by to chodit. Ale zase me zaraží to proč, to teda nesvitilo jeden tyden a bylo OK když by to čidlo G83 na vystupu z chladice bylo pořád vadne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 jeste pred vymenou snimace muzes preventivne ocistit kontakty na svorkovnici, tuto neplechu by klidne mohl delat prechodovy odpor na kontaktech, a kdyz to nepomuze, pak uz ti zbyva jen vymena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 umisteni cidla teploty na vystupu z chladice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 jen pro info: Zatím nebyl čas vymenit to čidlo, a začala mi svítít takováhle diskotéka s tím že ihned po nastarovani se spustil ventilator sahary, už to teda zase zhaslo a sviti jen vtrutlník - vada motoru. Kamarád automechanik rikal že te vrtulník že svítí nevadí, že to muze mit vliv max ve zvýšení spotřeby. Ale co ta diskoteka trech kontrolek viz. foto a spusteny vetrák? Take to nevadí kdyby to zase zacalo blbnout? ted mam dost starosti tak bohuzel neni cas nechat auto nekde v servisu nebo se zabývat opravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Svítící kontrolka ABS a ASR (ESP) - tipuji vadné některé ABS čidlo. VAG řekne které. A i když už to nesvítí, chyba zůstala jako sporadická. Kdyby svítila jen ASR (ESP) pak je třeba problém z tlakem brzdové kapaliny, čidlo toho tlaku, nebo taky špatný předvstřik (ikdyž tohle s brzdama nesouvísí, ale tato kontrolka tuto chybu taky signalizuje). Ale obě tyto kontrolky současně - tipuji pro začátek to čidlo. Sahary s tím vůbec nemusejí souviset. Anebo souvisí a s tím ruku v ruce všechny tři kontrolky. Každopádně VAG, bez něj je to.jen hádání z ruky. Nicméně zkus tohle řešit ve vlákně s podobným problémem ať se nám to tady nemíchá všechno dokupy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 jasně děkuju, čidlo ABS doufám že to nebude jelikož bylo vyměno v zimě a od te doby bez problému. Já to snad prodám, tyhle kontrolky jsou už mé noční můry! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 Čidla ABS jsou čtyři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 vím ale doufám že neodeslo dalsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberman Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Moze prosim niekto poradit ? Od isteho casu mi zacala teplota chladiacej kvapaliny pomalsie stupat. Ako keby bol chladiaci okruh permanentne otvoreny hned od nastartovania. Ked to bolo v poriadku rucicka teploty vystupala pomerne rychlo (v lete po 5-7 kilometroch striedmej jazdy) do polovice stupnice, v tomto bode sa zrejme okruh otvoril a v tejto polohe sa stabilne drzala. Momentalne a najma v zime sa rucicka za jazdy do polovice stupnice ani nedostane. Vplyvom toho je aj kurenie slabsie. V servise ma odbili, ze podla nich sa zohrieva normalne a ze VAG nic nehlasi. A samozrejme si svoju pracu nechali zaplatit no problem pretrvava dalej. Ide o motor 1.8T 110kw AGU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 tak toto vyzerá na zlý termostat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberman Vloženo 11. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2015 Ano máš pravdu, po výmene termostatu je už zohrievanie tak ako pred tým. Ale nielen to. Všimol som si, že aj veľmi stará chladiaca kvapalina spôsobuje pomalšie zohrievanie motora, takže je dobré ju pravidelne vymieňať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2015 Kurňa to ti trvalo napísať 2 roky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2015 Dva roky dělal průzkum se stářím chladící kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2015 Asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Ahoj, měl bych dotaz ohledně čidel chladící kapaliny, tak nějak tápu v tom, kolik jich vlastně je. Mám 1.8 T 20V, AUM, podle VINka mi na škoda dílech vybíhá jen jedno (ctyrpinove), ale údajně by se i v mém motoru mělo nacházet ještě jedno. Nasměruje mě někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.