Tom 1.2 Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 Zdar, vypustny sroub najdes hned ked sa zohnes pod motor, trci tam vrch matky na vrchu, olejova vana sa snad neda prehliadnut, a olejovy filter je ked otvoris motor po lavej strane, tak celkom to trci a najskor to bude mat ten plastovy vrchnak... ? jak otevřu motor po levé straně? mě právě mate, že se mění jen vnitřek, proto potřebuji vědět, kde se to otvírá a jestli je k tomu třeba nějaký nástroj Dík Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 (editace) Co na tom nechápeš? normálně otevřeš kapotu a tam na levo uvidíš filtr, ten vyšroubuješ a dáš nový a je hotovo A hlavně máš vyvěšené téma,ktero se týká oleje a tam jsou odkazy, kde by jsi to našrl, stačí jen hledat Editováno: 22. Září 2008, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 (editace) Na prilozenom obrazku som ti to zakruzkoval kde je ten filter teda pod cim, odkruca sa to klucom, velkost presnu ti neviem povedat ale to je asi najmensi problem, pod tym deklikom je taky papierovy filter ktory vymenis... Editováno: 23. Září 2008, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 velikost klíče je 36 na odšroubování filtru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom 1.2 Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Na prilozenom obrazku som ti to zakruzkoval kde je ten filter teda pod cim, odkruca sa to klucom, velkost presnu ti neviem povedat ale to je asi najmensi problem, pod tym deklikom je taky papierovy filter ktory vymenis... děkuji, super fotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 velikost klíče je 36 na odšroubování filtru... ked to budes odsrobovavat, tak musis tocit proti smeru hodinovych ruciciek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vikiman Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 - este si nachystaj pre istotu jednu novu podlozku vypustneho srobu, ak by stara bola moc roztlacena, nemusi to opat tesnit...(rozmer presne neviem, najlepsie medena, v origo servise cca. 20Sk) - ked vyberies vnutro filtra, tak ta papierova vlozka moze ist dolu dost tazko...ale treba to jednoducho stiahnut - lepsie sa filter vybera ked das dole kryt motora, ide lahko, potiahnes hore... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 a až povolíš ten filtr, tak ho nevytoč hned celý, nebo ti hrkne olej z něj na altík, nech ho povyšroubovaný (viz obr.) a minutu okapat olejovy_filtr.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom 1.2 Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 a až povolíš ten filtr, tak ho nevytoč hned celý, nebo ti hrkne olej z něj na altík, nech ho povyšroubovaný (viz obr.) a minutu okapat koukám že to není úplně jednoduchý, díky za radu, takhle se do toho pustim klidnejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 jo, neboj, žádná věda to není. Dobře pak filtr utáhni, ať ti pak neteče na altík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Mam jeden hlupy rychlo dotaz :-) Idem menit prvy raz na svojej Fobii olej, je to 1.2 40kW, moja otazka spociva ze cim odkrutit ten vypustny sroub? nemam teraz k dispozicii zdvihak a rad by som si to pripravil, kukal som pod auto aj to vidno, ale pre moje oci neviem rozlisit ci je to IMBUS alebo TORX... Poradite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Výpustný šroub na HTP je imbus, velikost 6 Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Ten kos,kde sa vklada filter ma asi dva tesiace "O" kruzky na tej spicke,sa mi zda, jeden je asi silikonovy. /nemyslim twn velky pod vekom,co sa dodava s filtrom/. Neviete dakto rozmery? vzdycky si to zabudnem pomerat a uz by sa to patrilo vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 a kolik máš nalítáno, že ho chceš měnit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 (editace) 65t Ta silokonova bola ok ale ta gumova sa mi zdala taka tvrda... Ono este vzdzi ,ale chcem to mat v sufliku keby daco.. Editováno: 15. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 no já mám 140tis km, stále origo a ani v šuplíku ji nemám . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 17. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2008 Asi mas pravdu,netreba to az tak prehanat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limuhob Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Ahoj, chtěl bych Vás poprosit o radu, minulý týden jsem byl s Fabií 1,2 HTP 12V na první výměně oleje a v autorizovaném servisu mi tam dali Castrol Magnatec 10W-40/S. Na internetu jsem našel že splňuje normu VW 505 00, ale v návodu k obsluze je pro zážehové motory norma VW 501 01 VW 502 00 VW 504 00. VW 505 00 - je tam doporučená pro vznětové motory. Co si o tom myslíte? nevadí to Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 V "autorizovanom servise" ak si neni pri aute a nedonesieš si vlastný nikdy nevieš čo ti naozaj lejú. Každý olej je dobrý - rozdiely sú bezvýznamné pre bežnú prevádzku auta - všetko je to o marketingu. Bol si v autorizovanom servise - máš pečiatku -ide len o to. Radšej to nerieš lebo keby si vedel ako fláka servis ani bysi nespal a chválil by si čo nové motory všetko vydržia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ahoj. Před měšícem jsem měnil olej a dal jsem OMV 5W40 Bixxol Premium. Mám na něj najeto 1500km a můžu jen dooručit. Dříve jsem dával Shell Helix Ultra 5W40 ale rozdíl oproti OMV nepociťuji. Snad jen v peněžence, tento olej je o polovičku lacinější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 (editace) Ahoj,chtěl bych Vás poprosit o radu, minulý týden jsem byl s Fabií 1,2 HTP 12V na první výměně oleje a v autorizovaném servisu mi tam dali Castrol Magnatec 10W-40/S. Na internetu jsem našel že splňuje normu VW 505 00, ale v návodu k obsluze je pro zážehové motory norma VW 501 01 VW 502 00 VW 504 00. VW 505 00 - je tam doporučená pro vznětové motory. Co si o tom myslíte? nevadí to Díky za odpovědi. Vsak jasne, skus hadat skade maju "pani servisny technici" tolko oleja nazbyt co predavaju ako bokovky? Editováno: 12. Únor 2009, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mayko Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Čo by ste povedali na Valvoline SynPower 5W-40, myslím, že celkom dobrá cena... http://olejposta.sk/r_42.html MAYKO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Důležitý je aby splňoval normu, což splňuje.. takže pokud se ti zamlouvá, klidně ho tam dej.. Značka je dobrá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Zdar, včera jsem byl v servisu pro olej. Dozvěděl jsem se, že olej musí splnovat tu správnou normu VW která je udávaná a jestli to je castrol, schell, elf atd. je jedno. Mám Valvoline durablend 10W-40 a je vyřešeno, žádný rozíl, pouze v ceně-levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedyTuning Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 pouzivam olej ACDelco 10w-40 a zatim je vse ok. norma 500.00 / 505.00 je v poradku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.