Srpen 13, 200817 r Hlavne ze si ale na to prisiel skor ako si volal odtahovku. niekedy je dobre nadvihnut tu kapotu a aspon pohladom preskumat. Sikula si!
Srpen 13, 200817 r mam podobnej zazitek se sluzebni FI. v servise na to 2x neprisli. cas od casu proste cely auto umrelo.
Srpen 14, 200817 r Ale muselo v tobě hodně hrknout,co? Já to měl včera, jsem zaparkoval v nákupním centru a když jsem se vracel, tak to auto bylo tak blbě schovaný za jiným, že se mi na pár sekund tak zdvojnásobil tep
Srpen 16, 200817 r hehe, přesně stejný zážitek před týdnem, schované auto najednou za jiným a ještě jsem ho před Ikeou hledal v jiné řadě a už jsem byl dost nervózní, tep nahoře...
Srpen 17, 200817 r To se mi stalo take s tim schovavanim, malem me kleplo, ale Roomstrik stal kde ma, jinak v Patek jsem volal do MB jak je na tom muj roomstrik, maji ho tam chudaka uz mesic. nejak porad nevedi co s nim je, opravi mi mechanicke zavady a pry budou programovat jednotku motoru. jsem zvedav a drzim palecky at uz se jim to konecne povede. musim rici ze jsem uz docela nervozni co mi tam s nim provadeji... Ach jo...
Srpen 18, 200817 r Tak uz zase znova to iste .. 16 st. celzia rano ... nastartujem .. motor naskoci .. ale ide na 500 ot/min. po prislapnuti na plyn zdochne ... opatovny start zase 500 ot./min. po prislapnuti plynu zastriela z vyfuku pohemzi sebou a uz ide normalne ... (1,4 16V) hlavne ze diagnostika (ani v servise) neukazala ZIADNU zavadu ... uz zacinam mat vcelku dost tejto novej generacie skodoviek, .. (na FIC , mi nikdy nic nedrncalo, vzdy nastartovala bez problemov , jediny problem bol vrzganie sedadla vodica :-) ) Upraveno Srpen 18, 200817 r od LUKY-007
Srpen 18, 200817 r Mam podobny problem s 1.6kou. Ak je von teplo, nastartujem motor bezi, pridavam otacky stupnu niekam do 2000 a od vtedy cim viac pridavam tym viac klesaju, ked davam nohu s pedalu zase stupaju. Ak dupnem na plyn streli do vyfuku. Ak sa pomaly rozbieham po 200m to prejde. Prejde to aj ked ho na mieste opatrne pomaly par krat "preturujem". Robi mi to uplne od noveho auta. A v zime to nerobi nikdy len ked je von teplo.
Srpen 18, 200817 r Nic, nebol som s tym nikde . Spomeniem to pri nastavajucej prehliadke. Je to len pri horucavach a viem ako to obist, takze ma to az tak netrapi. Upraveno Srpen 30, 200817 r od foromen Citace předešlého příspěvku.
Září 21, 200816 r Tak další závada mi přesvědčila o tom že roomster půjde z domu,mám asi opravdu nepovedený kus(asi páteční výroba),že nejde nastartovat to už jsme si zvyknul na poprvé(občas)ale že mi hlásí chybu chladící kapalina(vyměna nádobky,prohlídnutí eletriky....),pískající brzdy,vypadáváné rádia(nejde zvuk z repro),vynechávání maxi dootu...
Září 21, 200816 r Tak dneska pro ceste ze slovenska mi vyskocila závada EPC nevím co to pro mě znamená, ale odešel mi pravděpodobně i balast xenonu, nevím jestli to může mít s tím něco společného a před závadou jsem měnil Brzdové žárovky za LED od superfatyho. Tak taky nevím jestli to může mít na to vliv. Mám 1.6 16V a na jízdních vlastnostech se nic nezměnilo. Prostě se jenom rozsvitila kontrolka. Upraveno Září 21, 200816 r od Jered
Listopad 23, 200915 r Naposledy jsem jel v pátek a v sobotu jsem jen nastartoval na 5 secund abych otočil kola a dnes jsem ráno do garáže a auto jako by chytlo na 1 sec a hned zhaslo a už nešlo nastartovat vůbec se nychytalo točilo jak na prázdno jako by tam nešel benzín. Zavolal jsem do servisu přijel servis mobil odtahovka a auto mám v servise. Říkali že by to mohl být imibilizér, že je uzavřený benzín. Je to možny, udělalo to někomu? Když imobilizér vypne přísun benzínu je možné aby jelo čerpadlo? To jde slyšet při otočení klíčku.
Listopad 24, 200915 r Nikdo nic nevíte, nikomu se to z vás nestalo ? Dnes jsem volal do servisu a řekli mě že motor nemá žádné tlaky a že přijede technik z Boleslavi a že to vypadá na výměnu hlavy nebo célého motoru. Mám najeto 17.000km A to to auto nijak nehoním tak do 130km/h
Listopad 24, 200915 r No vidíš, tak budeš mít druhej záběh. Jaks to myslel s tím, žes startoval, abys otočil kola?
Listopad 24, 200915 r asi myslel, ze proste prohnal olej motorem a mozna stim i popojel, aby to "dlouho" nestalo . Ze by popojizdel prez kvalt tocenim starteru snad nemyslel.
Listopad 24, 200915 r Já jsem stál autem v garáži kousek od zdi a potřeboval jsem změřit tlak v pneu tak abych se dostal ke kolu, potřeboval jsem natočit kola narovno. Nechtěl trápit řízení bez nastartování tak jsem nastartoval jen abych dal kola na rovno a poté jsem motor vypnul. To jsem myslel. Zajíždět znovu motor se mě moc teda nechce.
Listopad 24, 200915 r Jeeeaha sorvnat kola. Ja automaticky predpokladal kola v prevodovce. Ze myslis proste "kola" me nenapadlo hihihihihihh., ovecka
Listopad 24, 200915 r hmmmm mne sa to uz velmi podobna vec par krat stala . ze som nastartoval popojel .. a vypol motor.. beh motora cca. 20 sekund .. a na druhy den nie a nie chytit ... musel som startovat tak ze som stlacal aj plynovy pedal . potom nabehol. ale bolo nutne ho trochu pretocit do otacok a potom uz drzal ... a aj dalsie starty uz boli v pohode .. zjavne ma problem s kratkym behom ..... no to som zevdavy ako dopadnes v servise ...
Listopad 24, 200915 r To máš pravdu, mě se to taky stávalo, proto si myslím jestli není problém v tom krátkém nastartování. Taky když jsem nastartoval na krátko tak další startování bylo s problémy ale nikdy takové. Ale proč ty nízké tlaky ve válcích? To přece není ani možné aby to rozhodil ten krátký start.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.