Publikováno Listopad 23, 200915 r Zdar chlapi, až se mi zahreje auto na 90 stupnu, tak stejne pri jizde bez plynu zacne teplota klesat. Stava se to i po 50km jizdy. Je to normalni, ze se auto bez vykonu ochlazuje? Díky
Listopad 23, 200915 r podle myho je to v tomhle počasí běžná věc hlavně u benzínoejch menších motorů když jsem jel s feldou s kopce a byla zima topení na plno tak tak po 5 minutách klesla i na 40 stupňů zkus vypnout topení a uvidíš
Listopad 23, 200915 r Zdar chlapi,až se mi zahreje auto na 90 stupnu, tak stejne pri jizde bez plynu zacne teplota klesat. Stava se to i po 50km jizdy. Je to normalni, ze se auto bez vykonu ochlazuje? Díky no normalni to neni bude to na 99 procent termostat a pri jednom vymen i cidlo teploty... ono to nekdy odchazi "vzajemne". vymen za origo dily a budes mit zase klid
Listopad 23, 200915 r Presne tak normálne to určite nieje. V prvom rade je treba vymeniť termostat. Tej je na 100% špatný. A tiež je vhodné spolu s ním vymeniť a čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Uvdíš rozdiel hned spozoruješ po výmene týchto dielov. Len originálne diela a čínu ani nepozeraj.
Listopad 23, 200915 r Termostat original Beru stojí asi 200,- takže žádná pálka, ale ta výměna.... to je strasny sraní s tím...
Listopad 24, 200915 r píše diagnostika v přístrojové desce nějakou chybu čidla teploty chladící kapaliny???
Listopad 24, 200915 r Spíš bych vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny, taky mě takto blblo, na budíkách chvíli nic, pak 90, pak zase jinak ... ale toto se dá změřit (jen nevim jak, každopádně VAG je chytřejší-zkontroluj si toto čidlo ve VAGu okruh pro budíky)
Listopad 24, 200915 r Mě se dělo přesně to co uvádíš a stačilo vyměnit termostat - a rychle nebo si zničíš motor, bude pořád studenej.
Listopad 24, 200915 r Autor tak pořád studený není, jen pokud jedu z kopce bez plynu tak se začne ochlazovat.
Listopad 24, 200915 r Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ?
Listopad 24, 200915 r Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ? no tak si kup jedno nove originalni cidlo a nemen ho furt jak magor :-D to se nedela, k cemu ta vymena v zime a v lete? ma to nejaky smysl? akorat si opotrebujes konektory, kdyz musis casto odpojit a pripojit konektor... kup nove cidlo a kdyby to nepomohlo, vymen termostat. origo.
Listopad 24, 200915 r Pokud teplota kolísá = 90-0-90-0-90-0-90 tak vyměnit čidlo, při těchto skocích bude pravděpodobně taky zapsaná závada Pokud teplota padá při jízdě z kopce, přesněji po krátké jízdě z kopce, tak termostat nedovírá, což může být... a je potřeba jej vyměnit za nový. Pokud všechno selže, tak jezdíte v moc veliký zimě a tedy zakrýt chladič kusem hadru, jako na 120ce...
Prosinec 17, 200915 r mě to dělá na octavii 1,6 55kW také, teplota kolísá mezi 90 a 70 stupni při minus 7-10... když jezdím po městě nebo při dálkové jízdě vypnu topení je vše ok , jinak se motor nestihne zahřát, spotřeba stejná jako při 90 stupních, neřeším .... je to nízkým objemem motoru myslím. co vy na to ?
Leden 3, 201015 r Zdravím pánové, také mě potkalo toto skákání teploty 90-80-70-80-90 atd. V servisu mi řekli, že je to termostat. po rozdělání ale zjistily, že je to víko skříňky v které je uložený. Jsou tam takové dva háčky v kterých je zasazen a ty byly ulomené a termostat si pak dělal co chtěl.Cena 1500 + 300 práce. Nyní je ručička pořád na 90 a ani se nehne. No a na zimu tam dávám ještě zimní clonu. Za 400 dobrá volba, nejde tam tolik bordelu na chladič od aut co jedou přede mnou, motor se tolik neochlazuje a přitom to i dobře vypadá (aspoň pro mne) OI 1.6 75kw Upraveno Leden 3, 201015 r od Harry Korek
Leden 11, 201015 r zdarec kluci mam velkej problem ,potřebuju radu . . kamoš ma normalně octu I motor1.9 TDi PD 74kW 4x4,asi tak to popišu .kdyš jedu tak se mě zahřeje na normlni teplotu na 90 ale po po chviličce asi tak zhruba 1 min jizdy mě temě teplota spatne až na 60 a pak už mě zpatky nevišplha na 90 . jo a termostat je tam novej myslel jsem že je to tím ale neni. nevite čím to je pls .
Leden 12, 201015 r Zdarec ... řeším podobný problém s 1,8T AGU ... teplota po chvilce hned stoupne ale ne až ke středu ... topení krásně topí .. ke středu stoupne až po cca 5-10km jízdy dle tempa a pak když vyředím a svištím třeba s kopce zase klesne (ne uplně ale do poloviny 90C ) ... VAG hlásil vadné čidlo tak sem jej vyměnil ale problém je pořád :-( vrtá mi hlavou to, že topení topí perfektně ... ale asi nezbude nic jiného než vyměnit termostat snad to bude tím Upraveno Leden 12, 201015 r od Andrash
Leden 13, 201015 r Andrash, stejný problém má docela hodně řidičů v tomhle počasí. Já také, auto topí, spotřeba stejná, neřeším to zatím.
Leden 14, 201015 r HanyZ ... no ja bych to neřešil, ale v praci střídám celkem 4 auta z toho 1 nafta a vše je Ok ... tak me to u domácího "mazla" s**e Upraveno Leden 14, 201015 r od Andrash
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.