sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Urcite nie. 8 to bude. Skus ten srob. , alebo 10. 9 urcite nie. 9 Snad ani neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Nemeral si to na tom ptvore na sublere? pretoze tam mi 10 ukazuje 9. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 (editace) Ne rozhodně to je M9, 8 šroub jsem zkoušel a měl vůli, 10 byla zase moc. Více foto šroubu. Mluvil jsem s člověkem, který dělal ve Škodovce a že to dělali tak, že se jim pár těchto šroubů utrhlo a museli platit celou těhlici. Tak koupili opravnou sadu na závity. Zkráceně: udělali nový závit. Takže, možnosti jsou takové: zkusím tam šroub narvat a buď tam půjde nebo přijede příbuzný, který se živí soustružinou a má doma několik šroubů vyrobených, ale se závitem M10. Takže, že by převrtal těhlici na tento šroub a bude hotovo. Prý většinou se tyto šrouby utrhnou. Editováno: 14. Červen 2015, autor: miros13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Tak nemas na vyber. Co ich to napadlo 9 srob...uplna blbost...schade...prevrtaj, prerez a hotovo. Nic viac a lacnejsie nevymislime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Prvně jsem také nevěřil, že existuje 9, ale jak říkám očko na závity jsem měl v ruce M9 i M11. Neuvěřitelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 ale kupit to urcite len tak nekupis...velmi nestandaetne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Ale dá se koupit M9 x 1,25 sadový i maticový, stejně jako imbus č. 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Ano da. Vidim na google. Ale co ich k tomu viedlo? preco nie 8 alebo 10? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 (editace) Proč třeba imbus 7 atd. To přeci není jen u škodovky Ale prďme na to, to už je tu OT. Já měl závity OK a kdyby ne tak změřím a co nemám tak si půjčím v práci, ale tenhle v dílně máme. Editováno: 14. Červen 2015, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros13 Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Takže opraveno. Udělán nový závit pomocí opravné sady na závity. Brzdové kotouče jsou origo a již 2 brzdové destičky. Najeto cca 135.000 km. Kotouče jsem nechal za pár korun stáhnout na soustruhu a měly by minimálně tyto destičky ještě vydržet. Na zadní nápravě jsem měnil teprve destičky cca při 100.000 km, nejhorší bylo povolit ten torx šroub. Sundat kolo zjistit, že tam je torx, takže koupit klíč atd. Na přední straně jsem měl zase problém tento (první destičky byly měněny ve Škodovce). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Zdravím všechny, mám trochu zapeklitý problém s brzdami. Mám OII 1.9 tdi 77kw a tudíž přední kotouče 280x22mm ve cca 150tkm jsem musel vyměnit kotouče, byly tam ještě původní a zkroutili se. Nechal jsem si tam dát originály desky i kotouče. Nicméně ty se po 2 tis. uplně zkroutili, že se třepalo celé auto, takže jsem kotouče vyreklamoval a dali mi tam bremba. Ty vydržely trochu déle, zkroutily se až po 5tis. km. Ty už mi ale nevyreklamovaly. Nechal jsem je tudíž osoustružit a zase byl 5 tis.km klid. Teď se ale znovu začínají trochu kroutit. Podotýkám, že všechny kotouče jsem řádně zajel a prvních 500km jsem brzdil opravdu mírně, také na podvozku je vše zkontrolováno a vše v pořádku. Teď stojím před rozhodnutím jestli koupit další nové kotouče, ale jaké, už se mi moc experimentovat nechce, nebo brzdy upgradovat na 288x25mm, které by měly vydržet víc. Samozřejmě se nebráním upgradu až na 312mm, ale jelikož jsem letos kupoval nové zimní gumy na 15" kolech, tak to asi neklapne, protože bych na 312 brzdy asi 15" kola nenasadil. Budu vděčný za každou radu Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Proboha kdo ti to měnil a nechal si za to ještě zaplatit? Na rovinu = tohle je špatně provedená výměna. Když měníš kotouče a destičky, tak to má svá pravidla a v tvém případě si to někdo hodně zjednodušil a ty "jen" platíš a platíš". Konkrétně: - po demontáži destiček je nutné lidově řečeno i vyčistit a promazat prasátka = válečky které tlačí do destiček. Oni se pak jinak pořádně nevrací a destičky stále trochu brzdí a hřejí a to kotouče prostě dlouhodobě nesnesou a zkroutí se. - po demontáži kotoučů je nutné ultra pořádně vyčistit dosedací plochu tzv. nábu, aby kotouč seděl rovně a netvořila se v ploše rez = jinak kotouč lehce hází a pak se začnou tvořit problémy jako vibrace, lehké kmitání do volantu atd. Moje doporučení = vyměň nejen kotouče a destičky ale i servis! A možná nám sem napiš, kdo je takový specialista na výměnu brzd :-( Aby jsme tam náhodou taky nejeli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Případně ti mohu doporučit / nabídnout kotouče MEYLE PD + destičky MEYLE PD : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Sada předních destiček MEYLE PD s kontaktem za 586,-Kč vč. DPH a kotouč 280/22 MEYLE PD za 628,-Kč/kus vč.DPH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 To je bych si troufl rici az podezrele levne. Dobra cena. [emoji106] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Osobně mohu doporučit spíše sportovnější kotouče než co ti tam dával servis, to co ti tam dával je nejnižší třída a jak zde již psal pasat a další velkou roli hraje nedodržený technologický postup . Tudíž bych zafinancoval kotouče Brembo Max s destičkami Brembo, vnebo případě že by jsi nechtěl značku Brembo mohu doporučit další odzkoušenou jistotu a to kotouče Zimmerman ( děrované ), ale musí se k nim použít keramické destičky. To už se ti nezkroutí. A samozřejmostí je zajet do jiného servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 To je bych si troufl rici az podezrele levne. Dobra cena. [emoji106] Když jsou dobré podmínky, tak to není problém. MEYLE díly beru přímo v zastoupení pro ČR a mám to kousek od domu, tak nemám problém je nabídnout za dobré ceny. Hlavně kotouče i destičky mám osobně vyzkoušené na několika autech a perfektní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Podotýkám, že všechny kotouče jsem řádně zajel a prvních 500km jsem brzdil opravdu mírně,Seš si jistý že toto je správný způsob řádně zajetých nových brzd? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Jj, musi se to zapect i kdyz zase se rika ze vyrobni postupy uz jsou z fabriky takove, ze neni potreba. U novyho auta s tim taky nikdo nedela psi kusy a brzdy se nezkrouti, alespon mne se to nestalo a nikomu koho znam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Než nějaké "zapékání" bych mluvil spíš o tvarovém sednutí si destiček na kotouče, aby byla maximální třecí plocha a tím maximální brzdný účinek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 ja bych v prvni rade zmeril hazivost samotnych kotoucu a hazivost lozisek. To ze nekdo ocisti dosedaci plochy a vse promaze je snad samozrejmosti. Na 288mm brzdy potrebujes i jine tehlice s tlumicema pripadne udelat mezikrouzky na tlumice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Bohužel to není taková samozřejmost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 (editace) Švagrův švagr už za život vyměnil tuny kotoučů a desek, vždy to jede (jak oni říkají) vybrzdit a nejsou s tím problémy, tedy pokud není v háji něco jiného a vše je správně uděláno, ostatně to udávají i výrobci v návodu, respektive co já vím tak Jára Zimmermann určitě. Házivost sem si měřil nedávno při výměně kotoučů a desek a vešlo se to na kotoučích do 4 stovek, na náboji do dvou. Editováno: 28. Červen 2015, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 ja teda kotouce nikdy nezajizdel, zakaznikovi probrzdim a predam. Ostatne ve fabrice se s tim taky nebudou zdrzovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 (editace) To určitě nebudou, já si svoje taky zajíždím podle rad výrobce a vše dělám pečlivě tak snad bude vše OK. Zatím mám na nových jen 1500km. Editováno: 28. Červen 2015, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.