Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to nepravidelný jev - stane se to cca jednou denně, většinou na nižší převodový stupeň (2,3) či neutral.

Z ničeho nic zhasne, jako když otočím klíčkem. Následně nastartuji bez problémů.

Je to celkem nepříjemná záležitost, zvlášť pokud se to stane při zatáčení a blokne se volant.

PS: Mám ještě další problém, který není až tak závažný a to ten, že teploměr chladící kapaliny je mrtvej - ani se nehne :( Tuší někdo kde hledat chybu?

Díky všem, budu rád za každý nápad/radu.

Vloženo

Tak cestou z práce (cca 3km) mi dnes šestkrát chcípla kdykoliv jsem musel zastavit. Začnou klesat otáčky a šmitec. Na jedničku otáčky kolísají, jakmile prošlápnu plyn, tak už jede bez problémů.

Vloženo

Tohle přesně dělá manželce Fabia 1,4 MPI (50kW, majeto 190tis km, tankuje u schell a omv), byl jsem s tím servise, VAG nic nenapsal, tak vyměnili svíčky a nějaký filtry, trochu to pomohlo, ale pořád cítím, že ten motor jede divně, hrozně vibruje.

Vloženo

Diagnostika hlásila chybu "sondy 1" - po vyčištění škrtící klapky otáčky přestaly padat, chyba se ještě jednou objevila, ale při třetím zkoumání už to nic nenašlo.

Auto už necuká ani nechcípá.

Tak tenhle problém by byl vyřešen a už musím jen počkat na oblevu, nebo autu sehnat nějaký útulný teplý pelíšek - z kapaliny v ostřikovačích je kus ledu :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...