Ancovka Vloženo 30. Červen 2009 Vloženo 30. Červen 2009 Zapojení podle obrázku 1 je správné, zapojení paralelně! To druhý zapojení by vůbec nefungovalo, tzv relé by vůbec nepřitáhlo a ještě by ti došlo k úbytku napětí na relé a BSG jednotka by ani nepoznala že dobíjíš. Citovat
vikino1 Vloženo 30. Červen 2009 Vloženo 30. Červen 2009 Tiež si myslím,že by BSG chýbala ta informácia o dobíjaní. Ešte raz prezri všetky spoje musí to fachať bez problémov. Citovat
kafo Vloženo 5. Srpen 2009 Vloženo 5. Srpen 2009 na jednom fore som nasiel tuto schemu. je jednoducha a funkcna a navyse nemusim sa pripajat na signal altika. funguje nasledovne: ked zapnem klucik palubna siet ma cca12 V tak sa nic nedeje ale ked zacne dobijat altik po nastartovani zvysi sa napätie na cca14,5 V a tym dojde k otvoreniu tyristora a k zopnutiu rele. treba sa ale pohrat s odporom R1 lebo je velky a nefungovalo to. musel som tam dat mensi ale neviem aku mal hodnotu. treba tam dat taky aby rele pri 14 V zoplo. vobec netreba vyrabat plosak tie suciastky sa daju naletovat priamo na relatko samozrejme treba to aj izolovat zmrstovackou. v aute som to zapojil nasledovne kontakt "klucik" som napojil na pin 3 na prepinaci svetiel, kostra je pin 10 a spinacim kontaktom rele som premostil pin 1 spinom 7 a cez diody na pin 13 a 14. tato schema nie je z mojej hlavy ale myslim si , ze autor nebude mat nic proti ked si pomozete spravit denne svietenie. tymto mu chcem aj podakovat , ze vymyslel taku jednoduchu a funkcnu schemu aj by som tu napisal jeho meno, ale neviem na akom fore som nasiel schemu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.