lada Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Mam od benzinu rozleptanou hadici co vede od klikove skrine do krytu motoru tedy k vzduchovemu filtru.mam ji zevnitr rozleptanou v servisu mi je neodporne opravili, že přes ní jde minimum vzduchu.Chci se zeptat jestli to ma nejakej vliv na vykon nebo na neco.Nebo jestli to je uplne jedno dik 1.4 16v 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 17. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 to to nikdo neví?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Myslíš odvětrání klikové skříně? Jak neodborně opravili? Jestli je poškozená tak vyměnit. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Určitě vyměnit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 18. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 opravili tak ze na to dali silnou buzirku a ta hadice je skoro nepruchozí!!je zkroucena Má to nejakej vliv na neco? Muzete mi to nejak popsat na co to vliv ma??Motor mi ted akorat zase trochu ztratil vykon driv mezi 2800-3000 dobre tahal jaky by tam bylo malinky turbo a ted nic.Nevite cim to muze byt? dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Jedná se o hadici odvětrání klikové skříně. Provozem motoru, nětěsnostem pístních kroužků se v klikové skříni hromaděj plyny a ty je nutno odvětrat. Starší auta měli hadičku vyvědenou ven opod auto s nástupem ekologie se zavedla do sání. Hadičku bych vyměnil, něaké omotání bužírkou neber jako opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rufis Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Ee u čtyrválcového čtyřtaktu je to rozkmitaný vzduchový sloupec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 20. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 no ta hadice nejde odpojit jsou tam 2 zobacky a nejde to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Mužeš to vyfotit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra, aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne, napriklad pod vozidlo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Já to tak mám udělané, mám stejný motor jako ty. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Já to tak mám udělané, mám stejný motor jako ty.Tom nemas s tym ziadne problemy (STK, vykon, uchytenie....) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Když pojedu na STK tak jí můžu dá zpátky, uchycení proběhlo v pořádku, otvor v sacím potrubí jsem zaslepil a původní hadici jsem prodloužil a vyvedl do podběhu. Klapku jsem vyčistil sprejme a mám klid. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 cim si to zaslepil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Cca 5cm hadice a v ní je strčenej kolík a pojištěnej sponkou. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Pohybem pístů, klikovky a rozvodů vzniká v klikové skříni podtlak, přetlak který musí být eliminován a proto musí být vyveden ven a to obvykle do filtru. Pokud hadici ucpeš budou se olejové páry tlačit jinudy kde nemaj přes těsněná místa co by sa stalo, keby tu hadicu nenapojil do filtra, aby nezasierala klapku, ale nechal ju vyvedenu volne, napriklad pod vozidlo ?? Taky uvažuju, že tu hadici vytáhnu někam pod auto. Máte to ještě někdo jiný mimo Toma? Zasírá se potom skutečně míň klapka? A co když se dostane tou hadičkou vlhkost do klik. skříně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 6. Září 2006 Sdílet Vloženo 6. Září 2006 S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Září 2006 Sdílet Vloženo 6. Září 2006 S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene.... Já mám MPi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Září 2006 Sdílet Vloženo 6. Září 2006 (editace) S klapkou to nema podla mna nic spolocne,skor sa zasvini vzduchovy filter Si rozober ten kryt a pozri co je kde a ako umiestnene.... Předpokládám, že MPi to má jinak řešeno, než 16v. U 16v hadice ústí do krytu motoru, který slouží zároveň i jako vzduchový filtr. U MPi to ústí někde přímo do klapky. Co já jsem se díval na tu hadici i skříň vzduchového filtru je úplně čistá. Hadice je do víka jen nasunutá (není nijak zajištěná, páskou apod.) Editováno: 6. Září 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Já vám to vyfotím jak mám odfuk udělanej. Jestli se mi sem podaří dostat fotografie. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 keby ti nesli dostat sem fotky, prdni ich na napr. : edisk.cz, imagevenue.com... sem hod len odkaz. a je to ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 (editace) http://data1.edisk.cz/stahni/11684/DSC0017...G_411.51kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/35858/DSC0017...G_345.55kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/03910/DSC0018...G_245.42kB.html http://data1.edisk.cz/stahni/94552/DSC0018...G_407.52kB.html Editováno: 10. Září 2006, autor: Tomas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 vdaka za foto ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ropman Vloženo 27. Září 2012 Sdílet Vloženo 27. Září 2012 zdravím, diskuze už je starší, ale na můj problém odpověděla. Potřebuji vyměnit hadici odvzdušnění kikové skříně na Fabii 1,4 16V 74kW (je prokousaná od kuny) a dívám se jestli jsem schopen to zvládnout sám. Někde ji značí jako "hadici odvzdušnění kikové skříně", jinde dost pravděpodobně jako "hadici víka ventilů", viz http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=036103493eb Nevíte jestli je to ona a jestli odvětrání klikovky a víka ventilů může být totéž? A ještě další věc (půjdu se na to ještě kouknout s baterkou) jsem schopen to dole bez poškození a spec nářadí demontovat a novou tam zas namontovat ? Jinak auto mi asi díky ní zlobí stejně, jak jsem si přečetl na jiném fóru - http://fiattipo.net/index.php/forum/1-motory-benzin/19652-olej-v-sani a skoro bych řek, že to tam psal tady přispívající Tomas.cz - při prvním rozjezdu buď chcípne,nebo skoro chcípne, po zahřátí už OK. Já tu hadici v horním prokousaném ohybu taky jen "dočasně" vyspravil isolepou, protože to smrdělo dovnitř do auta a tim jak to bylo stažené se postupně deformovala a stávala méně a méně průchodná. Auto sice teď bylo na kompletním servisu, ale kupodivu tu hadici mi nevyměnili. Teď už svítí kontrolka systému kontroly výfukových plynů (předpokládám je to způsobeno tou hadicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.