Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zkusím dohledat. Ještě mě napadá vrstvené vstřikování. No, budu hledat.

  • 4 týdny později...

Spise bych se bal dsg

Já mám už druhé auto s DSG a jinou převodovku už nechci. Navíc řazení pod volantem super. Také tempomat jen nastavim a převodovka sama dořadí.

Vždy po koupi nechám preventivně vyměnit olej a filtr v DSG ,zde i olej v haldexu a snad vše bude ok jako v předchozím autě.

Taky jsem před casem na tyhle stránky koukal. Ale je to stejne,jako když v autoskole pousteji následky dopravních nehod. Všichni doufají, ze jim se to vyhne a snaží se tomu předcházet,cim jen mohou.

cosby - asi si vychytal zlý kus , policajných SII 3,6 je tu veľmi veľa a žiadne nemali problémy ani po 400tkm , nejaké tie DSG boli , aj Haldexy  . Na hučiaci zadný dif mi bola extra doporučená výmena oleja po maximálne 60tkm - inak nemá interval výmeny ... 

Když diferák začne hučet žádná výměna oleje nepomůže a v 60.000 je výměna nařízená.Mám 123000 a vyměněný ojel je podruhé.

odkedy je výmena oleja G052145s2 v diferáku niekde nariadená ? mení sa len haldex olej a to je do MR2009 každých 60 000km a novšie každé tri roky bez počtu km .... 

tak můj důvod, proč mám VR6 není strach z výměny vstřiků, oprava turba....osobně mám rád ten lineární průběh akcelerace atm. motoru. Kopance od turba hodně lidí přesvědčují, že jim to krásně jede. Rychlý nástup výkonu a dál nic - berte to prosím s rezervou, záleží určitě na konkrétním motoru :kol-28: . U nafty mně vadí dunění a smrad :kol-43:

Navíc asi všichni znáte tu závislost na zvuku a projevu 6válcového motoru. Když pak pořizujete nové auto, tak se těžko smíříte s úbytkem válců o dva kusy... můj další logický posun bude spíš na V8,ale to až...

 

PS: Jak říká můj kamarád: "Nežere,...nejede!!!".

Tak to abys ses posouval docela rychle, protože více válcové motory jsou bohužel na ústupu. :(

popravdě,ten zvuk V6 je moc hezký,ale né u Superba.Možná je to konstrukcí motoru,ale chybí mu ta výraznost.

Jinak kokta posílal odkaz na Sixtu a ten doporučuje výměnu pokud vím a osobně bych tam nikdy nenechával olej 200.000km.

Jine vyfuky a hned to bude jina kava:-)

To jo,chtělo by to laďáky

Neco vyzkousim jak se otepli tak uvidime ale musi to byt decentni z traktoroveho randalu uz jsem vyrostl

když už tu někdo natuk ty policejní passaty tak u nás dálniční D5 3x skřín a druhej motor...holt razí heslo firemní auta jezdí nejrychlejš a nejlevnějš....  

A kolik ma nabehano?

jinak chlapy když couváte a vytočíte více kola do raidu, tak vám to taky udělá takovy zkřípnutí a ránu? jak když se při tom točením něco zmáčkne, manžety nebo něco?

Jo,taky umím za 7 jet,ale dlouhodobá myslím je okolo 10.5 a kdo tvrdí něco jiného,tak si vymýšlí.Rukama mi prošlo už několik V6 a prostě-co válec,to litr navíc.

Měl jsem i Supa 1,8 TSi a tak to přesně sedělo.Dva válce míň,dva litry dole.

Jinak brát 3,6 jen proto,že nechci platit vstřiky u TDi,turbo atd je nesmysl.Znám lidi,co mají na TDI i s DPF najeto 200.000 a neměli problémy.

Já mám na svém Supu najeto 123000.Při 86000 KO lambdy,116000 výměna spojek v DSG a teď čekám na vyjádření škodovky kolik dají na kulanci za výměnu haldexu.Hučí jak sviňa.Závadu na kulanci uznali a dnes by měli říci jaká bude spoluúčast.Co vím o policejních Passatech tak ty samé problémy.DSG-Haldex.

Stará dobrá TDi rotačka.

Také se Cosby toho auta zbavuješ, né? Hledáš buď výměnu či prodej, pokud jsi to ty :o)  V inzerci nic negativního, jako tady nepíšeš, krom strohé informace, že byly měněny spojky. Zkus tam zkopírovat tvá výše zmíněná slova a uvidíš, jak zájemci se budou rvát....

No o tydle auta se zajemci nervou ani kdyz jsou v top stavu. V cesku porad plati ze skodovku si za trictvrte mega jetou nikdo nekoupi:-)

Také se Cosby toho auta zbavuješ, né? Hledáš buď výměnu či prodej, pokud jsi to ty :o)  V inzerci nic negativního, jako tady nepíšeš, krom strohé informace, že byly měněny spojky. Zkus tam zkopírovat tvá výše zmíněná slova a uvidíš, jak zájemci se budou rvát....

Až bude Haldex vyměněn,napíšu to tom.Spotřebu snad psát nemusím,kdo kupuje takové auto,musí s ní počítat.Že odešly lambády taky psát snad nemusím,tohle je spotřební věc-jako u TDI žhaviče.Máme svůj servis a běžné věci si dělám sám.

Jinak-sousedka koupila nového Superba TDi 125 kw.V 45.000 nové turbo,60.000 komplet spojka a také to při prodeji neuváděla.Proč že?Kdo kupuje ojetinu,musí s investicemi počítat a to nikdo nemusí nic zatajovat-jako skryté vady.Mi haldex začal hučet ze dne na den.Turbo taky odejde ze dne na den.pokud by ,mi chtěl tohle někdo říc/,že je to skrytá vada pošlu jej někam.

Jinak o spojkách v DSG se ví,někdy v 08/2010 byly inovovány,píše to i Sixta na stránkách.Co se týče Haldexu tak to si myslím jsem vyjímka.Je mi 42 roků,škodovky mám a zajímám sedlouho a Haldexy jsem měnil jednou u OI a jednou u OII,né sobě ale známým.Ale jak jsem psal,je to vyjímka.Auta byly kupované jako ojeté a bůh ví jak a kdo měnil olej.Stačí si přečíst Sixtovy stránky a víte,že tohle se nemá podceňovat

taky mi není jasný, proč by si měl Cosby v inzerátu vylívat srdce s tím, co bylo všechno měněno. Hlavní je, aby uvedl aktuální stav a víc přeci psát nemusí.   

Takže Haldex je doma,ještě čekám na pružný unášeč na kardan,je dobré prý ho vyměnit,už jsem cítil malé vibrace a je to tím.

paradox-haldex jsem sehnal za 4000,-Kč a ten unášeč stojí ve škodovce 7000,-Kč a starší jej dávat nechci.Haldex jsem sehnal starší,najeto 60.000Km,super cena.Jak to budu měnit,udělám možná foto.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.