Listopad 2, 20168 r Dobrý den chci se zeptat chtěl bych koupit superba 3.6 V6 4x4 poraďte je to dobra volba
Prosinec 28, 20168 r zdravím, chtěl bych se zeptat zda se těchto motrů bát když už maji řekněme 250t - 300t neježděno? je tam nějaká známá vada která se projevovala? beru že při takovym nájezdu už bude interier trochu vyskakanej ale co ty motory?
Září 15, 20177 r Ahoj,premyslim o Superbovi 3,6 V6...Na spotrebu nehledim,jelikozkazda sradna neco stoji, kdyz si spocitam cenu a vykon tak je to asi k jine diskuzi.Touzim po nem uz hodne dlouho a vyhovuje mi po vsech smerech,recenzich i po par pujcenich.,...Hlavne jizdy k mori a na hory.,ale to jsem odbocil.Muze mi tu nekdo poradit jak je to s tema retezi v motoru? Kamarad ho chtel taky a odradilo ho to.Vim ze v dnesni dobe neco sehnat neni problem i cena se da vzdy rozume domluvit,ale je to vazne problem u tehdle nadhernych hracek? Asi je to o kusech ze?Diky
Prosinec 5, 20177 r Ak je dobre servisovana 3,6 tak kupit... je to super motor...Najlepsi co som mal a pritom na servis nenarocny. Pomerne lacne retazove rozvody. Diely dostupne... Kto ma na spotrebu cca 10-11 /100km tak odporucam...kto je setrny nekupovat bude vas rucicka palivovej nedrze dost znervoznovat.. Celkovo superb je na nahradne diely uzasne lacne... teda ked to porovnam napr s audi, bmw a pod... Sice jazdne vlastnosti v zakrutach a celkovo stabilita podvozku je slabsia ale bohato postacujuca.
Leden 10, 20241 r Ahoj klubáci, trošku oživím téma po 6 letech. Měl bych jeden dotaz na Vás jako zkušené majitele Superbu 3,6 FSI. Vyplatí se teď koupit tento vůz z roku 2012? Abych vás seznámil s problematikou. Chtěl bych to jako druhý auto do rodiny, bylo by to spíše na dálky na dovolenou. Nájezd max.do 12000 ročně. Našel jsem v na bazaru Superba 3,6 za 190000Kč, majitel píše že je auto kupované v ČR, pravidelný servis, po výměně oleje v diferáku, převodovce, Haldexu …. To bych asi neřešil, to bych stejně vyměnil po nákupu, spíše mě zajímá, na co ze zaměřit při koupi? Pročítal jsem forum, rozvody je celkem pěkný ranec peněz. 🤨🫣Měnit řetěz/neměnit při tomto nájezdu? Co převodovka? Jaké máte zkušenosti s DSG při vyšších nájezdech? Prostě rady a zkušenosti od majitelů co to mají roky. 👍
Duben 6Dub 6 Ahoj, možná už přispívám pozdě, ale něco málo zkušeností bych nabídl: Tahle motorizace je skvost, ovšem ze zkušenosti musím říci že trpí zanedbanou údržbou. Před týdnem jsem z HLADEXu stéjného typu s nájezdem 220 tkm vypustil originální náplň z výroby, filtr RV2013. Chrastící rozvody vyřešeny výměnou napínáku, který drhnul ve střední poloze a vydřený píst a následná netěsnost O-kroužku ho činili nefunkčním. Přitom v předpisu servisních prohlídek je požadavek na kontrolu napínáku uveden. Práce i s kontrolou vaček a náměru délky na 2 hodiny, materiál napínák + těsnění vent. víka + sacích kanálů za 6.000,- DSG je držák, repase kolem 300 tkm. A repasi nejlépe u Sixty v MB. Při demontáži převodovky kvůli repasi se rovnou dělají ty pověstné rozvody, pokud nejsou díky nesprávnému oleji v problému nastavovače vaček, pak jde o materiál za 10.000,- ( řetěz, napínák, všechny vodící lišty a čepy, těsnění ). Nastavovače jsou ovšem za 25.000 / ks. Problém již kolem 200 tkm nájezdu bývá zadní hardyspojka kardanu, do vozu se přenáší vibrace od zadní nápravy. Oprava 5.000,-. Nad 200 tkm jsou KO přední a zadní uložení a tlumiče - to už je dražší, v kvalitních dílech cena oprav začíná na 50.000,- - zadní náprava kompletně orezlá, prasklé pružiny běžný stav. Při opravě zadní nápravy kouknout na podlahu - bývá koroze v lemu nad nápravou. Vždy platí - vozidlu této motorizace bez DŮKLADNÉ PROHLÍDKY se vyhni, jak Podskalák Libni.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.