Přejít na obsah

Motor 3,6 FSI


DavidSK

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...

Ahoj,premyslim o Superbovi 3,6 V6;)...Na spotrebu nehledim,jelikozkazda sradna neco stoji, kdyz si spocitam cenu a vykon tak je to asi k jine diskuzi.Touzim po nem uz hodne dlouho a vyhovuje mi po vsech smerech,recenzich i po par pujcenich.,...Hlavne jizdy k mori a na hory.,ale to jsem odbocil.Muze mi tu nekdo poradit jak je to s tema retezi v motoru? Kamarad ho chtel taky a odradilo ho to.Vim ze v dnesni dobe neco sehnat neni problem i cena se da vzdy rozume domluvit,ale je to vazne problem u tehdle nadhernych hracek? Asi je to o kusech ze?Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ak je dobre servisovana 3,6 tak kupit... je to super motor...Najlepsi co som mal a pritom na servis nenarocny. Pomerne lacne retazove rozvody. Diely dostupne... Kto ma na spotrebu cca 10-11 /100km tak odporucam...kto je setrny nekupovat bude vas rucicka palivovej nedrze dost znervoznovat.. :D Celkovo superb je na nahradne diely uzasne lacne... teda ked to porovnam napr s audi, bmw a pod... Sice jazdne vlastnosti v zakrutach a celkovo stabilita podvozku je slabsia ale bohato postacujuca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Ahoj klubáci, trošku oživím téma po 6 letech. 

Měl bych jeden dotaz na Vás jako zkušené majitele Superbu 3,6 FSI. Vyplatí se teď koupit tento vůz z roku 2012? Abych vás seznámil s problematikou. Chtěl bych to jako druhý auto do rodiny, bylo by to spíše na dálky na dovolenou. Nájezd max.do 12000 ročně. Našel jsem v na bazaru Superba 3,6 za 190000Kč, majitel píše že je auto kupované v ČR, pravidelný servis, po výměně oleje v diferáku, převodovce, Haldexu …. To bych asi neřešil, to bych stejně vyměnil po nákupu, spíše mě zajímá, na co ze zaměřit při koupi? Pročítal jsem forum, rozvody je celkem pěkný ranec peněz. 🤨🫣Měnit řetěz/neměnit při tomto nájezdu? Co převodovka? Jaké máte zkušenosti s DSG při vyšších nájezdech? Prostě rady a zkušenosti od majitelů co to mají roky. 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, možná už přispívám pozdě, ale něco málo zkušeností bych nabídl: 

Tahle motorizace je skvost, ovšem ze zkušenosti musím říci že trpí zanedbanou údržbou. Před týdnem jsem z HLADEXu stéjného typu s nájezdem 220 tkm vypustil originální náplň z výroby, filtr RV2013. Chrastící rozvody vyřešeny výměnou napínáku, který drhnul ve střední poloze a vydřený píst a následná netěsnost O-kroužku ho činili nefunkčním. Přitom v předpisu servisních prohlídek je požadavek na kontrolu napínáku uveden. Práce i s kontrolou vaček a náměru délky na 2 hodiny, materiál napínák + těsnění vent. víka + sacích kanálů za 6.000,- 

DSG je držák, repase kolem 300 tkm. A repasi nejlépe u Sixty v MB. Při demontáži převodovky kvůli repasi se rovnou dělají ty pověstné rozvody, pokud nejsou díky nesprávnému oleji v problému nastavovače vaček, pak jde o materiál za 10.000,- ( řetěz, napínák, všechny vodící lišty a čepy, těsnění ). Nastavovače jsou ovšem za 25.000 / ks. 

Problém již kolem 200 tkm nájezdu bývá zadní hardyspojka kardanu, do vozu se přenáší vibrace od zadní nápravy. Oprava 5.000,-. 

Nad 200 tkm jsou KO přední a zadní uložení a tlumiče - to už je dražší, v kvalitních dílech cena oprav začíná na 50.000,- - zadní náprava kompletně orezlá, prasklé pružiny běžný stav.

Při opravě zadní nápravy kouknout na podlahu - bývá koroze v lemu nad nápravou.

 

Vždy platí - vozidlu této motorizace bez DŮKLADNÉ PROHLÍDKY se vyhni, jak Podskalák Libni.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...