Publikováno Březen 5, 201015 r Ahoj. potreboaval by som poradit. Mam 1,6 74 kw O1 a mam probleb z volnobeznymi otackami. pokial je auto v pohybe tak volnobezne otacky ok, ako nahle zastavym volnobezne otacky klesnu a zacnu kolisat od 700 do 800.Skontrolovane vsetko, vsetko ok.
Březen 5, 201015 r Taky mi to dělá:-)Taky nevim cim to:D Upraveno Březen 6, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Březen 5, 201015 r může to dělat spínač na brzdovém nebo nebo spojkovém pedálu,dělalo mi to ne 1.9 66kw vyměnil jsem spínač a bylo ok Upraveno Březen 6, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Březen 6, 201015 r Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne) Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha
Březen 6, 201015 r Všecko je v pořádku,motor si bere signál o rychlosti vozidla a v případě volnoběhu za jízdy je prostě o něco vyšší-cca 100Ot ,po zastavení na 0 km/h se srovná volnoběh na danou hodnotu. Dělají to tak všechny benzíny koncernu.
Březen 6, 201015 r Netvrď že tohle je v pořádku, po výměně váhy vzduchu, tyto poklesy přestaly Dokonce samotná váha vzduchu hlasila na diagnostice problém, a dalším lidem tato výměna také pomohla. Není to sice nic co by vadilo provozu vozidla, ale i přesto
Březen 6, 201015 r Však ano, pokud se nepletu tak tohle byl volnoběžný ventil Nespokojím se s odpovědí servisu, je to v pořádku! Když to bylo nové, tak to nedělalo! Takže jsem to odstraňoval tak dlouho, až nakonec odstranil
Březen 13, 201015 r Autor Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne) Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha
Březen 13, 201015 r Autor Pokud ti děla auto to co píšeš, tak určitě všechno nebude v pořádku ani na VAG Každopádně mam OI 74kw, a tuto závadu jsem měl také (sem tam popadnou otáčky při vyřazení a skoro to zdechne) Závada je buďto na volnoběžném ventilu a nebo váha vzduchu. U mě to byla váha vzduchu (když jedeš, sešlápneš spojku, vyletí ti otáčky směrem nahoru a potom dolů?) pokud ano je to váha Na VAG je vsetko ok ,iba v nameranych hodnotach sa ukazuje elektromagneticky ventil nadobky z aktyvnym uhlim.Nemoze to bit ono?
Březen 13, 201015 r Zdravím vás. Nechci zakládat nové téma, tak to dám sem. Ono je to podobné. Já mám problém opačný, zastavím(u teplého motoru) a volnoběžné otáčky jsou jak mají být, ale po malé chvíli vylezou na 1000ot/min a drží se. Byl jsem v aut. servisu a diagnostika nic neukázala. Předem díky za rady.
Březen 15, 201015 r - pletete tu vícero věci dohromady - pokud se točí kola drží se volnoběh o cca 100ot výš než když se kola zastaví. Toto je normál. - pokud ale kdykoli otáčky houpou tak je někde vada. To že houpou až po zastavení bude asi přisáváním falešného vzduchu, toto se projevuje vždy nejvíce při malých otáčkách, kdy jakýkoli nezvážený vzduch rozhodí směs. Když přidáš tak si motor saje již tolik vzduchu že trošku nezměřeného ho už nerozhází. Zkus překontrolovat sací hadici, hadici odvětrání od kliky, těsnění sání u hlavy, podlakové hadičky, hadičku a ventil aktivního uhlí atd. O houpání otáček je tu toho spoustu, od netěsností, přes klapku, váhu, svíčky, káble, ... - pokud otáčky při sešlápnutí spojky vyletí nahoru a pak až spadnou je špatný spojkový spínač - brzdový spínač nemá na otáčky vliv, jen vyřazuje tempomat je li v chodu
Květen 7, 201312 r Mám motor 1,4 55kw a ještě jsem nebyl na Vagu. Ale kdyby náhodou měl někdo podobnou zkušenost, tak bych byl moc vděčný za radu. A to, nepravidelně poklesnou otáčky a třeba i chcípne motor, když někde zastavím. Zítra zkontroluji sací hadice, klapka je čistá a svíčky NGK mají 35 tis. ale spíš si myslím, že to bude něco jiného, když zastavím , tak motor třeba 5 vteřin jde správně, pak najednou otáčky poklesnou a hned jsou zase ok a opět zase motor správně jde několik vteřin. Je mi záhadou, že o hodně déle jde pravidelně a pak najednou třeba i zhasne.
Květen 9, 201312 r Takže Vag ohlásil následující problém: ventil tlaku a teploty nasávaného vzduchu G71, prý se často zanáší.
Prosinec 1, 201311 r Ahoj. potreboaval by som poradit. Mam 1,6 74 kw O1 a mam probleb z volnobeznymi otackami. pokial je auto v pohybe tak volnobezne otacky ok, ako nahle zastavym volnobezne otacky klesnu a zacnu kolisat od 700 do 800.Skontrolovane vsetko, vsetko ok. Měl sem stejnej problém, někdy mi to i na křižovatce chcíplo. Vyměnil sem škrtící klapku a bylo to v pohodě.
Prosinec 20, 201311 r zdravím chcem sa spýtať mám taký problém máme doma Octaviu s motorom 1,6 SR 74kw na volnobehu kolísaju otáčky okolo 800+-50ot a keď prehadzujem rýchlosti tak mi vždy po stlačený spojky otáčky vybehnu kúsok nad tými pri ktorých som prehadzoval a potom relatívne pomaly padajú, viete mi povedať čo by to mohlo, asi pred dvoma týždňami bola vyčistená škrtiaca klapka a spravené základné nastavenie ale aj tak to robí to isté ako pred tým. A pocitovo ten motor nebrzdy dostatočne motorom po pustení plynového pedála. Môžem vám to v prípade potreby aj natočiť.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.