Přejít na obsah

Fabia 1.2 12V moze byt problem s ventilmi?


martin.s

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam Fabiu 1.2 12V 140tKm, na volnobeh je motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ze mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". Je to pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1.2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak by boli tlaky vo valci dobre tak na co by som sa mal zamerat aby som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem za odpovede.

Editováno: , autor: martin.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A klepe mrška viac než obvykle na volnobeh, alebo len za studena a za tepla to ustane? Možu to byť i ventily a možu to byť hydroštely, svečky si menil kedy. Mohol by si doplniť info o servisovani a porpípade o nadštadartných opravách. Inač tu možeme len polemizovať, veď chceme len pomocť a priučiť sa.:scooter:-_-

Editováno: , autor: dcdodo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

auto je servisovane v skoda servise, olej meneny po 15tkm + vzduch filter, sviecky kazdych 30tkm. Auto velmi vibruje na volnobeh, otacky 675-704 min. Za studena ked su otacky okolo 800 min tak nieje citit vibrovanie, prejavuje sa to az po ohriati. Skrtiacu klapku som vycistil, chvilu akoby prestalo a vratilo sa po cca. 5tkm. HTP- Hromada Tech. Problemov. :)

Editováno: , autor: martin.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ako je mozne, ze predtym tak netriaslo a otacky boli rovnake. a co som cital v ser. prirucke tak otacky pre 1.2 12V - rozmedzie 680 - 800 ak si dobre pamatam. Vedel by niekto ako by bolo mozne tie otacky zdvihnut? Tam je asi potrebne prehrat riadiaciu jednotku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem dělal hlavu po 250.000km, jinak tlaky přeměř, ale stejně to podle nich nemusí být poznat, já je měl v toleranci podle DP a bylo to v háji, prvotním projevem bylo rozsvícení kontrolky motoru nad 5.000 ot. , pokud ti kontrolka motoru nesvítí, tak to neřeš, jinak HTP je někdy klidné na volnoběh, jindy zase hází, asi podle počasí  ;)

post-94-1270811860,7578_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, mam Fabiu 1,2 12V 140tKm, Na volnobeh JE motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ZE mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". JE TO Pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital Tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1,2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak od Boľího tlaky vo valci Dobre co Tak som sa do Na mal zamerat ABY som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem ZA odpovede.

[/ Quote]

Ahoj,pokud VAG nic neavizuje a motor se na zvýšené otáčky zklidní, tak to pravděpodobně budou načaté výfukové ventily.

Je to tak trochu bolest Fabií. Řešíme to tak, že do válců nakoukneme endoskopem a pro jistotu měříme kompresní tlak 2x, podruhé s troškou oleje a taky natlakováním válců

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vespolek,

kupuju pro manželku Fabii 1.2 40 kW, auto má asi 150 000 km a prostřední válec nemá kompresi. Budou to ventily?

Na co příjde oprava?

V otáčkách to jede, ale na volnoběh se třese motor.

Mozem sa spytat ako velmi na volnobeh ten motor trase? Tak ako by sa dusil, ale drzi otacky alebo len jemne vibracie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...