Dandisan Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 ano, pokud těch 60 000 ujedeš za méně jak 4 roky. Včera jsem to studoval, prtž třeba mě se to týká....mám 54 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 aha tak mě se to taky týká mám 60500 km najeto, takže výměna... příští týden jdu na servisní prohlídku, to bude peněz... přemýšlím, že si je koupím na cc autodíly mě jedna originální vyjde na 176,-, kdežto v autorizáku chtějí 415,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 já jsem teda našel originální na škoda-dily za 305kč/ks. přímo pro 1,2 tsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 já jsem teda našel originální na škoda-dily za 305kč/ks. přímo pro 1,2 tsi. a ta samá originální je na cc-autodíly za http://www.cc-autodily.cz/svicka-zapalovaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 (editace) Inak existuje alternatíva, NGK IZFR6P7, ale nenašiel som ju nikde lacnejšie ako na skoda-diely.sk alebo .cz The third spark plug also stems from series production: The IZFR6P7 (Order No. 97153, VW part number 03F 905 600 A) comes with an Iridium tip on the centre electrode and a platinum chip worked into the ground electrode. From production date 2009 on, it was installed in more than 20 TSI models from VW/Audi, Seat and Skoda, among those the Audi A1 and A3 (1.2 litre, 63/77 kW), the Seat Leon 1.2 (77 kW), the Golf 6 (1.2 litre, 63/77 kW) and the Touran (1.2 litre, 77 kW). A ešte som našiel Bosch 0242240665, ten by mal byť tiež alternatívou a dokonca sa dá nájsť o cca. 30-40 korún lacnejšie. Editováno: 24. Květen 2014, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K_O_S_O Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Ahoj musim se pripojit protoze to co to ctu je celkem zajimave jsem hrdy majitel fabie monte carlo 1.2tsi a takze me postrehy: mam najeto 35 000km na 30 000km jsem dojel do servisu a domluvil si vymenu rozvodaku ( drnceni , o problemu jsem vedel ze tyto motory do 8mesic vyroby 2011 proste ten problem meli) a rovnou garancku do druheho dne vyreseno ( muselo zustat prez noc kuli zatuhnuto tmelu ) jinak dlouhodoba spotreba 6,1 L/100km auto topí cca po 3 km takze zas takova hruza to neni, predtim jsem mel golfa IV a topil priblizne nastejno, jinak zadny problem nemam jezdi nadherne s rozumnou spotrebou ( zalezi na tom jakou nohu mate cihla ci pirko ) a to mam tu slabsi verzi 63kw na 17" kolech. Jinak kuny ani jednou nastesti asi u nas jich tolik neni i kdyz bydlim u lesa ale sehnal jsem si kryt a na draty jsem si dal chranicku. Dalsi malinkou nevyhodou jsou slabsi svetlomety ale kdyz je volna silnice tak dalkove a mlhovky to resi pak je videt krasne jinak ochota servisu bravurni a to tak nikoho neznam. Zadna protekce a staraji se skvele. Nyni ma servis noveho majitele tak jsem zvedavi na pristi kontrolu. Takze zaverem se divim prave spatnym zkusenostem ostatnich za me krome problemu z rozvodakem ( vyreseno zarukou hned) protoze tento motor zatim mohu jedine doporucit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 nechte si to hlavně napsat písemně ! ať pak když se něco stane Vás neobviní z toho že jste v čas nereagovali a s autem dál jezdily !! Na to mi bylo odpovězeno: Ale kdepak pane to Vám nikdo nedá...to se nedělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Ahojte, nechcel som zakladat novu temu, tak napisem sem. 1.2TSI 63kW MR2011. Najazdene momentalne len okolo 10 000km. Auto sa zohrieva dost dlho, to uz tu bolo pisane, to je viac menej normalne pre tento motor. Avsak co je cudne je, ze auto sem tam bezi na volnobeznych otackach okolo 1000. Normalne sa s nim prejde trasa 8 km, ciastocne sa zahreje motor a aj potom ukazuje na volnobeh 1000 otacok. Minule som ho po takejto jazde par minut po odstaveni nastartoval a motor mal cca 700 otacok, presiel som s autom 20 metrov, zastavil a zas motor bezal na 1000 otacok. Par krat som mierne stlacil plyn a po naslednom klesnuti otacok spadli na 700. Ci uz 700 alebo 1000 auto otacky drzi. V skodovke nahrali novy SW, problem sa vsak na dalsi den znova objavil. Navrhol som im, nech si loguju vsetky snimace a pri zmene volnobeznych otacok musia zistit pricinu tejto zmeny. Oni vsak maju zevraj len take dostupne prostriedky co im to neumoznuju. Cize za jazdy nespravia s diagnostikou nic. Teraz tvrdia, ze to sposobuje klimakompresor. Auto ma automaticku klimu. Robi to vsak aj ked sa navoli AC off a pritom AC sa tusim pod urcitu teplotu snad ani nezapina. Dalsia vec je, ze toto zvysenie otacok som v lete pri pouzivani klimy v plne automatickom rezime nespozoroval. Cize to je z ich strany riadny bullshit. Tvrdia, ze to robi aj Rapid s tymto motorom, ktory maju ako testovacku. Vsetky informacie co mam su sprostredkovane cez fotra, auto je jeho, takze mam obmedzene moznosti. Mate podobne skusenosti so zvysenymi volnobeznymi otackami? Ja tipujem, ze niektore cidlo teploty, ci uz chladiacej kvapaliny, paliva, katalizatora, alebo hocicoho ineho dava RJ motoru niekedy nespravnu informaciu. Alebo sa zasekava klapka. Ja nechapem co si priamo od MB nevyzidaju popis manazmentu volnobeznych otacok motora a logicky nezistia pricinu problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Jo tak přesně tuto "závadu" mám taky. A mám toho RAPIDa. Ale vypozoroval jsem, že to dělá jen do okamžiku zahřátí interiéru na úroveň blízko nastavene teploty na displeji climatronicu. Řekl bych, že to bude mít souvislost s climou, v zimním období spíš s topením. Třeba motor točí víc kvůli tomu, aby přes výměník topení šlo víc teplé vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Když je venku okolo nuly a níž, je volnoběh skutečně kolem 1000 otáček, i u zahřátého motoru. Při teplotách nad nulou (+5°C a výše) je volnoběh cca 700, při zaplé klimě ca 850.. To co popisujete je, dle mých zkušeností, zcela normální projev. Taktéž volnoběžné otáčky u studeného motoru jsou různé při různých venkovních teplotách. Když je venku nad 20°C, vyskočí na vyšší hodnotu a po chvíli klesnou na běžné hodnoty. Když je kolem 10°C tak jsou zase hned od začátku trochu nižší, atd... Je to prostě různé, dle podmínek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falkon Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Přesně jak píše froggy, tohle bych vůbec nebral jako závadu. Mě se chová zcela stejně i s manuální klimou, je to prostě podle různých podmínek nastavené v ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Dakujem za odpovede, celkom chapem, ze chvilu po nastartovani su otacky vyssie a je to zavisle od teploty, len mi neslo do hlavy preco aj po zahriati motora su otacky stale cca 1000. Skusim to s tym nastavenim teploty na klimatroniku. Ja mam stare TDI PD a to akonahle nie je zmrznute, tak na prvej krizovatke si uz pradie na 750. Ked tu ale cita clovek hororove veci co sa tyka TSI, tak si vsima kazdu banalitu a trpne co sa asi tak jemu vysype . Dik este raz. Ak nieco zistit, dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 To víš, to jsme my šťourové, každou věc, co se nám zdá jako podivná, zbývajících 99% běžných uživatelů neřeší. TSI nemá vybudovanou zrovna dobrou pověst a ani 1000+1 zlepšení ji už nezlepší, červíček pochybností bude vždy hlodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Dakujem za odpovede, celkom chapem, ze chvilu po nastartovani su otacky vyssie a je to zavisle od teploty, len mi neslo do hlavy preco aj po zahriati motora su otacky stale cca 1000. Skusim to s tym nastavenim teploty na klimatroniku. Ja mam stare TDI PD a to akonahle nie je zmrznute, tak na prvej krizovatke si uz pradie na 750. Ked tu ale cita clovek hororove veci co sa tyka TSI, tak si vsima kazdu banalitu a trpne co sa asi tak jemu vysype . Dik este raz. Ak nieco zistit, dam vediet. Nezáleží na klimatizaci!!! Při těchto teplotách navíc stejně není funkční. Tyto volnoběžné otáčky kolem 1000 1/min si řídící jednotka automaticky nastaví, pokud vnější teplota klesne pod bod mrazu (nebo o něco níž). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Dnes malý test - motor zahřátý 6km jízdou (resp. modrá kontrolka zhasla po 4km): volnoběh 1000min-1 - vypnutí Climatronicu na úrveň LO + vypnutí ventilátoru: otáčky klesly na 800min-1 - vypnutí potkávacích světel: otáčky klesly na úrpveň okolo 700min-1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_Sd Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Volnoběžné otáčky jsou řízeny mimo jiné podle vyhodnocení stavu akumulátoru. Pokud ŘJ vyhodnotí potřebu dobíjet aku - zvednou se volnoběžné ot. na cca 10001/min z běžné hodnoty (dle typu motoru kolem cca 750+-). Tato úprava je už cca 2roky dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 No vzhledem k tomu, že můj RAPID 63kW má z výroby pidibaterku, bych se tomu, že jsou otáčky při zapnutých světlech a topícím climatroniku vyšší, ani nedivil...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Čo je u teba pidi baterka? Ja mám napr. vo výbave J1L = Baterie 280A (60Ah), čo je podľa mňa pre takýto malý benzínový motor naozaj slušný akumulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Jojo, je pidi jak ve 120tce. Výbavový kód J0A = Baterie 175A (36Ah). Ty máš 60Ah nejspíš kvůli tomu DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Ehm, tak to je opravdu pidi, také mám 60Ah.. Kdysi jsem tady někde četl, že se to dává podle výbavy, že když se do auta připlatili vyhřívané sedačky, nebo třeba alarm, tak auto dostalo automaticky silnější baterii a pod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Ambition Fresh navíc oproti Ambiente jen climatronic, parkováky vzadu a corner mlhovky. Okna vzadu na švihadla.Toto vše moc elektriky navíc nežere. Však taky při parkování a otáčení volantem pěkně zhasínají světla. Mám OSRAM NIGHT BREAKER. Už mám v plánu silnější baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Jen k tomu klepání. Měl jsem doslova klepací koncert zpod kapoty, který se ozýval jak tancující pětikačka na palubce. První utišení přišlo podložením podpěry kapoty filcovou podložkou pod kloubem. Druhé pominulo kouskem molitanu pod ŘJ motoru, ale jeden pazvuk tam zůstal. Snad ne to uložení převodovky. Auto je už po záruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Ambition Fresh navíc oproti Ambiente jen climatronic, parkováky vzadu a corner mlhovky. Okna vzadu na švihadla.Toto vše moc elektriky navíc nežere. Však taky při parkování a otáčení volantem pěkně zhasínají světla. Mám OSRAM NIGHT BREAKER. Už mám v plánu silnější baterku. So silnejšou baterkou pri parkovaní nečakaj žiaden zázrak, to svetlo slabne aj u mňa a to mám tú silnejšiu baterku. Samozrejme oproti majiteľom s 36Ah batériou (fakt pidi) som teraz naozaj rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Voni ty hovada vožralý fakt cpou do auta s dnešní elektrovejbavou baterku jak do embéčka (Š1000MB měla elektromagnetickým dvojkotvičkovým regulátorem řízený dynamo a baterku dokonce 37Ah!!!) ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 (editace) Já jsem byl po reklamacích zhasínání elektriky- kolabování celého systému po otáčení volantem obdarován 61Ah baterkou. Ta původní měla sesypaný článek, ale kapacitu si nepamatuji. Ovšem při objednávce auta byla poznámka ve smyslu silnější altík a baterka. Asi díky klimě. Každopáďo 36Ah baterka je fakt divné číslo vzhledem k regimentu čidel a všelijakých položivých obvodů po zamčení auta. :kol-32: Editováno: 17. Prosinec 2013, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.