HanyZ Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 Ahoj, v posledních dnech jsem si všiml, že při rozjezdu, když je studeny motor tak pouze na jedničku se zatřepe celý předek auta. Čím by to mohlo být ? Jakmile se motor ohřeje, je to v pohodě, ale zastudena se zatřepe při rozjezdech a je mu úplně jedno, jestli dám více či méně plynu. Citovat
PavelOD Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 Ahoj mám stejný problém, jakoby spojka byla křivá či co. Po zahřátí vpohodě. Setrvák to zřejmě nebude, protože to opravdu dělá jen při rozjezdu. Teď se mi k tomu přidalo vrzání (jako když máš rezavý vyklechtaný ložisko) které jde ze spojky. Taky nevím co s tím, tak jsem zvědav co ti poradí. Pavel Citovat
notobi Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 (editace) co se týká 1.6 tak zkouknout uložení motoru někde bude utržený setrvačník u tohodle typu motoru nevim jakej je pokud je v pořádku uložení motoru a převodovky ještě by mohlo být vadný čitlo teploty chladící kapalina a jak tam jde chudší směs může cukat motor za studena kvuli tomu to chce načíst diagnostikou kdo máte TDI a uložení morotu je OK asi vám odchází dvouhmotnostní setrvačník takže buď novej a nebo rovnou předělat na jednohmotu a máte pak klid Editováno: 8. Duben 2010, autor: notobi Citovat
HanyZ Vloženo 8. Duben 2010 Autor Vloženo 8. Duben 2010 (editace) ono se to třepe jen, když je motor studený a na jedničku. Setrvačník ? To je součást spojky ne ? To mi nějak nejde do hlavy .... Spíš bych to viděl na tu chudou směs, třese se to, jako by tam šlo málo benzínu , ale je to jen otázka vteřiny. Po ujetí pár set metrů se už třepání neobjevuje (pouze mírně, než se zahřeje zcela motor). No - zapoměl jsem na to, že v zimě mi teplota nechce vylézt na střed - takže počítám, že to bude asi to vadné čidlo teploty co ? Editováno: 8. Duben 2010, autor: HanyZ Citovat
notobi Vloženo 8. Duben 2010 Vloženo 8. Duben 2010 (editace) rozlišoval sem to tam 1,6 nemá tušim dvouhmotu tak bude problem spíš asi s čidlem teploty ale to chce diagnostiku setrvák to může dělat u TDI tam je dvouhmostnostní Editováno: 8. Duben 2010, autor: notobi Citovat
HanyZ Vloženo 8. Duben 2010 Autor Vloženo 8. Duben 2010 (editace) tak tu větu jsem fakt nepochopil sorry ... už jsem to pochopil )))) počítám taky to čidlo.. v zimě se neohřálo pořádně a teď při rozjezdu třepe... hodím v ČR až budu na diagnostiku a uvidíme.. díky za tip Editováno: 8. Duben 2010, autor: HanyZ Citovat
HanyZ Vloženo 14. Duben 2010 Autor Vloženo 14. Duben 2010 tak dnes bylo venku chladněji než předchozí dny a třepání se zase objevilo - zatím jsem se nedostal do ČR na diagnostiku.Každopádně se to třepání objevuje jen při chladném počasí. Takže bych to viděl na to čidlo, pro jistotu ho vyměním, stejně zlobilo i v zimě a pak uvidím. Citovat
rkonf Vloženo 16. Duben 2010 Vloženo 16. Duben 2010 Pokud se vibrace projevují jen při prokluzu spojky, tak to má za sebou přítlačák. Citovat
HanyZ Vloženo 17. Duben 2010 Autor Vloženo 17. Duben 2010 To zatřepání dělá jen při studeném motoru, chladném počasí a jen na jedničku. Jakmile se motor trochu ohřeje, je vibrace menší až se úplně ztratí. Citovat
gustav.zalozka Vloženo 20. Duben 2010 Vloženo 20. Duben 2010 Prisiel si na to cim to je? octavka 1,9Tdi mi robi presne to iste co tebe, akonahle sa motor zahraje je klud. Citovat
HanyZ Vloženo 21. Duben 2010 Autor Vloženo 21. Duben 2010 (editace) zatím jsem to neřešil, čím víc je tepleji, tím je třepání menší ... podle mě to bude čidlo teploty chladící kapaliny.. u tvého TDI zřejmě dvouhmotnostní setrvačník Editováno: 25. leden 2011, autor: Wojnar Citovat
gustav.zalozka Vloženo 22. Duben 2010 Vloženo 22. Duben 2010 (editace) ked sa uplne rozsype, nebude lepsie vymenit za jednohmotu? ci daj normalne dvojhmotu? mam upraveny motor, séria 90PS, teraz 134PS, 297Nm. Editováno: 25. leden 2011, autor: Wojnar Citovat
HanyZ Vloženo 22. Duben 2010 Autor Vloženo 22. Duben 2010 (editace) jak psal notobi - rovnou předělat na jednohmotu Editováno: 25. leden 2011, autor: Wojnar Citovat
HanyZ Vloženo 6. Květen 2010 Autor Vloženo 6. Květen 2010 tak jsem to sledoval, třepání je jen v chladném počasí a na jedničku při prvních několika set metrech ... na diagnostiku se nedostanu, jsem zakopaný pracovně v polsku ... myslíte, že by to mohlo být tím čidlem teploty chladící kapaliny ? Citovat
neOras Vloženo 7. Květen 2010 Vloženo 7. Květen 2010 Troufam si tvrdit ze je to urcite cidlo teploty. Kdysi jsem mel stejny problem jako popisujes na stejnem motoru, vymenil jsem cidlo a bylo po problemu. Citovat
HanyZ Vloženo 7. Květen 2010 Autor Vloženo 7. Květen 2010 (editace) Super, díky za info - po víkendu skočím do shopu pro čidlo a vyměním a pak podám echo. Editováno: 25. leden 2011, autor: Wojnar 1 Citovat
HanyZ Vloženo 15. Květen 2010 Autor Vloženo 15. Květen 2010 čidlo vyměněno a závada odstraněna - tedy zatím to tak vypadá, uvidíme ráno díky za rady 1 Citovat
HanyZ Vloženo 21. Květen 2010 Autor Vloženo 21. Květen 2010 Tak cca týden byl klid, chvění se neobjevilo. Dnes však mírně zase ano. Tak nevím. 1 Citovat
HanyZ Vloženo 25. Květen 2010 Autor Vloženo 25. Květen 2010 Hmmm, tak se zase třepe autí....při jedničce studeném motoru - při záběru spojky.. obávám se, že to má fakt přítlačák spočítaný. Jak ověřím, jestli to je opravdu tím ? Nějaký test za provozu apod. ? Díky za rady. Citovat
HanyZ Vloženo 4. Červen 2010 Autor Vloženo 4. Červen 2010 včera večer opět stejná situace - zatřepání celého předku, pokles otáček za studena, ale co jsem si všiml - pohasly světla v tu chvíli. Tak že by špatná baterka ? Je pravda že mám jen 44 Ah nějakou noname. V zimě však startovala v pohodě. Díky za rady. Citovat
HanyZ Vloženo 4. Červen 2010 Autor Vloženo 4. Červen 2010 tak spojka to není - neklouže, je v pohodě. čidlo teploty vyměněné a nepomohlo. baterka taky nic. sakra kde hledat problém ? Citovat
k.mirda Vloženo 6. Červen 2010 Vloženo 6. Červen 2010 Slabá baterka umí nadělat spoustu problémů. Zkuš si s někým známým prohodit baterku na pár dní a uvidíš, jestli se problém vyskytne. Citovat
Haski Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 Ja bych řekl, že se spojkou to něco bude, dělá mi to taky a na služební OII TDI jsem to myslím taky párkrát pocítil, ale už máme novou. Eletronika s tím podle mě nebude mít nic společného. Pokud se to dá vydržet, neřešil bych to. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.