Premda84 Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Zdravím, předem se omlouvám za mé vyčerpávající otázky které Vám hodlat položit a i když jsem se zde snažil odpoveďi nalézt - tak jelikož dosud jsem jezdil vždy do autorizováneho servisu a nyní se chystám na tyto maličkosti sám tak nechci nic pokazit -ještě dodám, že konkrétně mám Fábii Combi v motorizaci 1.2 HTP 47kW 12V ( typ 6Y ) - verze po faceliftu tedy rok 2005 ? - najeto mám cca 140 000 km 1) olejový filtr hodlám použít MD 427 + olej Shell Helix 5W-40 ( dosud jsem jej vždy dával ) - popř. ještě uvažuji nad Castrolem 5W-40 - tady nemám žádné otázky 2) vzduchový filtr MD 9624 - bohůžel asi jsem hledal špatně, ale nenalezl jsem kde přesně se vzduchový filtr ve Fábii nalézá? ( předpokládám, že pod krytem motoru - ale můžete mne dále nasměřovat ?? ) 3) pylový + prachový - MS 6216 - kde jej nalézt jsem už četl - to snad zvládnu 4) Tady mám zatím nejvetší otázku - hodlám vyměnit také palivový filtr - neboť jak jsem se dočetl neoficiálně by se měl vyměnit po cca 60 000 km a já si nejsem vůbec jist jestli mi do vůbec kdy měnili!! ( najdu staré faktury ) - nicméně při 110 a 125 tis. km to urcite nebylo! Zatím jsem se nedíval jaký mám typ, ale našel jsem ke koupi dvě verze a mám v tom trošku zmatek - je někdo schopen říci jaký typ dle modelu motoru mám v autě? je to ten dvoj anebo tří vývodový?? a je nutné jej koupit i s tím "regulátorem" ? - tady vybírám mezi: ALCO Part Number: SP-2137/1 - 3 Bar Pressure Regulator V.A.G 6Q0 201 051B M&H WK69/1 Height: 165 Outer Dimensions 1: 61 Inner Dimensions 1: 8 Inner Dimensions 2: 8 a ALCO Part Number: SP-2157 - Can be replaced by SP-2137/1 Height: 164 Outer Dimensions 1: 62 Tube Dimensions 1: 8 Tube Dimensions 2: 8 - někde jsem se totiž dočetl, že u "neoriginálů" by nemusela sedět "rozteč"... 5) předposlední věc která mne zajímá je kolik oleje má být v nádoce servo-řízení? Včera jsem tam mrknul - po okraj to plné není, ale když zašroubuji víčko nádržky i s tou "měřící tyčinkou" tak na plastu neuvidím jediný náznak oleje - čili by to chtělo asi doplnit ? 6) doporučte prosím někoho kdo by mi prodal diagnostický kabel k programu VAG-COM - tuším, že se dá do 600kč koupit - jde mi pouze o přečtení závad diagnostiky - popř. vynulování servisních intervalů.. předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Premda84 Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 (editace) Bohůžel se nikdo neozval a tak jsem tedy objednal tak jak jsem uznal za vhodné - přesto mám jeden dotaz - můžete se mi tedy prosím pokusit odpovedět na tuto mou otázku - při 60 000 mi palivový filtr měnili a byl použit typ: 6Q0201051B - při 120k už neměnili žádný - já jsem tedy objednal 6Q0201511 - tedy verzi bez regulátoru - ten použiji původní - tedy doufám a rád bych se Vás zeptal "jak onen regulátor do tohoto filtru" zapojím? možná, že až to uvidím na vlastní oči tak tato otázka bude zbytečná, ale vrhnu se na to až v Sobotu.... Mimochodem - neměl by být filtr na Fábii 1,2 47kW 12V - 3vývodový?? protože to co mám před sebou má pouze "dvě nožičky s krytkou" + jeden slepý vývod nebo jak to nazvat... ( označení topran 109 656 )... a ještě jedna věc - předpokládám, že v hadičkách co odpojím ze starého filtru bude zbytek benzínu - jak postupujete při výmeně krok za krokem Vy? - a dále můžete mi doporučit někoho zde z fóra kdo by mi prodal diagnostický kabel na VAG-COM ? díky moc... Editováno: 15. Duben 2010, autor: Premda84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Keď nájdeš ten palivový filter a vyberieš ho, myslím že ti bude jasné ako sa z neho ten regulátor vyberie. Palivový filter sa nachádza pri zadnom pravom kolese, vidno ho zospodu auta. Hadičky treba po bokoch stlačiť a idú pomerne ľahko dole. Vymeniť, zapnúť klúč do zapalovania, počkať kým čerpadlo natlačí palivový systém a naštartovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Ohnout se pod auto - vyfotit. Jinak palivový filtr na benzínáku netřeba měnit každých 60tis./to platí jen pro dízly/, jednou za 100-150tis stačí. Na oktě ho mám 240tis. A auto taky jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Revolucionar Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Ono slovo "jede" neni u vsech motorizaci stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
béďo Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Zdravim. Podla stranky http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_subpage=02&ktlg_01_mrksl=41&ktlg_01_mdrsl=9&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1 su dostupne 3 verie filtra WK 59 x ... bez regulatora WK 69/1 ... 3 bar WK 69/2 ... 4 bar ked kupim ten bez regulatora (najlacnejsia varianta) tak regulator prehodim v pohode (ako tu pisete) ale, ked dam dole tie hadicky benzin nebude tiect? resp. netreba nieco predtym urobit aby netiekol? predpokladam ze nebude tiect, ale pre istotu sa pytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 benzín tiecť bude iba trochu čo je v hadičkách a z filtra..nič hrozné.. na filtri máš vyrazené,kolko máš barový..ty budeš mať 3 bar http://test.autokelly.sk/detail.aspx?PrimaryCode=XS%206Q0201051&Sender=Catalog&CatalogPath=XS%206Q0201051 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 Zdravím všetkych radcov. Nechcem zakladať novu tému, tak sa spýtam tu. V poslednej dobe (asi tak mesiac) mi dosť hučí palivové čerpadlo. Na voľnobeh je to také nepríjemné bzučanie. Tak ma napadlo, či by to nemohlo byť špinavým filtrom, že čerpadlo musí viac tlačiť a preto ho počuť. Inak, auto ide úplne bez problémov. (klop, klop, klop) Meniť čerpadlo je až ta posledná vec. Či by nepomohla výmena filtru. Viem - najlepšie skúsiť, ale možno niekto poradí. Zbytočná práca veľmi nepoteší. Mot. Fabia 1 r.2003, 1.2HTP, 47kW, 80 kkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 za nezakládání nového tématu chválím . Jinak pokud mi takhle nepříjemně začalo bzučet čerpadlo na Feldě (nedávno), pomohlo vyčistit sítka přímo na čerpadle, byl tam nanich takový jemný šmír a pak zase bylo tichounké jak před tím. Pokud má čerpadlo na fábce takovéto sítko(a) (ale asi jo), tak bych začal asi tím čerpadlem a teprve pak bych řešil ten filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 no on bude asi musieť začať výmenou toho paliv.filtra a je dosť možné,že to skončí aj výmenou čerpadla..nechcem ale privolávať niečo zlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 (editace) Tak už som kúpil 6Q201511- verzia bez regulátora, ten skúsim prehodiť. Je to síce iba nejaka značka VIKA (asi dajaka čína), inú nemali. Sobotu sa na to vrhnem. Podám správu o výsledku Ešte otázka: Treba po výmene filtra nejako odvzdušniť palivový okruh, alebo to pôjde aj bez toho? Editováno: 7. Červenec 2011, autor: bobor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 žiadne odvzdušňovanie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Tak už som kúpil 6Q201511- verzia bez regulátora, ten skúsim prehodiť. Je to síce iba nejaka značka VIKA (asi dajaka čína), inú nemali. Sobotu sa na to vrhnem. Podám správu o výsledku Ešte otázka: Treba po výmene filtra nejako odvzdušniť palivový okruh, alebo to pôjde aj bez toho? Filter VIKA bi som tam urcite NEMONTOVAL. made in CHINA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Už som aj ja múdrejší. Ale keď som ho kupoval, značku VIKA som nepoznal a predpokladal som podľa názvu niečo od Švédov čo Fínov. Dám ho aspoň na skúšku, či to pomôže. Potom by som dal origo. Myslíš že tí šikmo-oki nevedia ani obyčajný filter urobiť poriadne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 BOBOR.: Filter ma aj filtrovat nie len vyzerat ako filter. Urcite tam cinania pouzili kvalitnu filtracnu vlozku. Napis cenu toho VIKA filtru moj typ je cca 10euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 Tak som sa nepotešil. Filter vymenený, ale zlepšenie žiadne. Bzučí to rovnako. Bol som prekvapený, lebo pôvodný filter bol tiež VIKA. Asi už bol menený. Auto som prekúpil v r.2009 od známej. Keď som ho rozrezal, bol len malo znečistený a na moje prekvapenie vyzeral v celkom slušnom prevedení. Za nový som dal necelých 8 €. Takže asi ma čaká výmena čerpadla, až ma to bzučanie dožerie. Čerpadlo som sa už neodvážil vyberať resp. neviem odpojiť svorkovnicu. Nemôžem zistiť, kde má poistku proti vytiahnutiu. Sú ešte aj v čerpadle nejaké filtre, alebo sa mi to neoplatí vyberať a radšej začať šetriť na nové ? Všetkým ďakujem za reakcie na moju tému. Darmo viac hláv - viac skúsenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 na konektoru by měl být takový zámek, je na všech konektorech stejně, tedy optrně podebrat šroubovákem a vytáhnout konektor, pak vyšroubovat tu přírubu, odpojit hadice a máš čerpadlo venku. Určitě na něm budou jemná sítka jak u Feldy. Podívat se jak vypadají, popř je očistit a myslím si že bude po problému, tedy u Feldy mi to pomohlo, čeradlo kvílelo nesnesitelně a nepomohlo ani výrazné zesílení rádia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 možná ti pomůže toto (konečně jsem rozchodil print pdf) palivove cerpadlo.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 Diki. Ja som sa to snažil odtláčať. Preto mi to nešlo. Je to jednoduché. Ešte si urobím nejaký prípravok na tu prírubu a skúsim to vybrať. Dúfam, že to bude tak ako v tvojom prípade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 ve Feldě jsem velkým plochým šroubovákem a kladivem klepal na to vrubování po okraji a postupně to vytočil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 presne tak isto to môže urobiť aj vo Fábii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 17. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2011 Tak včera som sa pustil do čerpadla. S prípravkom, ktorý som si urobil to bolo raz-dva. Sitko bolo čisté ale hadička, ktorou sa benzín vracia od regulátora tlaku späť do nádrže bola v čerpadle zalomená. To spôsobovalo, že čerpadlo dávalo pravdepodobne vyšší tlak ako 3 bary, aby cez tu zalomenú hadičku benzín pretlačilo a to sa prejavilo vo zvýšenom "bzučaní" čerpadla. Ešte ho počujem, ale už je to tak ako predtým. Pri voľnobehu ho nepočuť. Chcem poďakovať všetkým, ktorí prispeli radou. Prajem Vám veľa šťastných km a samozrejme - bez poruch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2011 no vidíš tak jsi to zvládl , tak ať zase slouží bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 Tak včera som sa pustil do čerpadla. S prípravkom, ktorý som si urobil to bolo raz-dva. Sitko bolo čisté ale hadička, ktorou sa benzín vracia od regulátora tlaku späť do nádrže bola v čerpadle zalomená. To spôsobovalo, že čerpadlo dávalo pravdepodobne vyšší tlak ako 3 bary, aby cez tu zalomenú hadičku benzín pretlačilo a to sa prejavilo vo zvýšenom "bzučaní" čerpadla. Ešte ho počujem, ale už je to tak ako predtým. Pri voľnobehu ho nepočuť. Chcem poďakovať všetkým, ktorí prispeli radou. Prajem Vám veľa šťastných km a samozrejme - bez poruch. Jaký přípravek sis urobil, můžeš ho popsat nebo nafotit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 No náhodou som v garáži našiel cca 10 cm rúry priemeru približne ako má ta matica na prírube čerpadla, ktorú potrebuješ vyšroubovať. Zo spodu tej "rúry" som kolmo privaril dva kúsky pásovinky cca 2x1 cm, hrúbka asi 0,5 cm oproti sebe tak, aby zapadli do výstupkov, ktoré sú na matici čerpadla. Na vrchnú časť prípravku som navaril tiež pásovinu a na ňu doprostriedku som privaril maticu M19 (alebo akú nájdeš). Prípravok nasadíš, jednou rukou pritláčaš prípravok na maticu čerpadla a druhou pomocou kľúča (č.19), pohodlne uvoľníš. Nemôžem to odfotiť, som v práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.