TG_Jirka Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 zdravím všechny, co si to přečtou a děkuji předem těm, kteří odpoví... má někdo zkušenost s aplikací větších brzd na zadek u FI? např. 256 chlazené z OI RS, nebo eventuelně R32 apod. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 na DP foru to je celkem dost probraný, jen nevím jestli to má smysl....obzvlášť u lehký Fabky? (to spíš 312 na předek a zadek nechat klasiku 232x9, ale lepší komponenty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TG_Jirka Vloženo 11. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 tak věci 312ky dopředu už mám,chybí jen kotouče...ale zadek někdo už řešil,jen si nemůžu vzpomenout kdo..a kde jsem to četl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIKI_RS Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 TG_Jirka: 5ešil jsi to nějak ty brzdy vzadu? taky o tom nějak přemýšlím dát tam něco většího... jen kvůli vzhledu v předu už mám jasno O1RS to jistí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Origoš byly vzadu jenom dvě velikosti - "klasika" (stokoňka, dvoulitr a TDi) a o něco větší průměr kotouče - pro RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 jj ty 256 z OI rs tam jdou bez problému. Chtěl jsem je tam dat, ale nějak z toho sešlo. Mám tam jen ty 312 vepředu. Smysl to má určitě vzhledový, origoše vypadají za 17" směšně malé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Nechci se hádat, ale dle mě origoš vzádu byli jen bubny a pak kotouče (232*9). Kotouče byli u všech vzádu stejné, je to tak i u FIIRS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 OIRS měla vzadu 256 mm chlazený kotouč.....a než přehazovat brzdy, je lepší přehodit komplet nápravu = je širší tuším o 2 cm na každé stran+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.