Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to v poradku. Si uvedom, ze kdyby voda cirkulovala pres chladic, tak je teply cely, ne jenom hadice a maximalne par cm chladice. Kdyz ja mel otevreny termostat, tak se voda prakticky ani neohrala a chladic byl teply cely. Mam to s novym termostatem stejne jako ty. Klid.

Vloženo (editace)

Koukal jsem při tom na VAG -COM a při venkovní teplotě 7°C to trvalo cca 10 až 15min. než byla teplota motoru 88°C.

To headquest:Jinak já právě nechápu jak to že se do chladiče může vůbec něco dostat,když termostat má být zavřenej...

A právě hadice která jde přímo z termostatu do chladiče.A když mi teplota motoru ukáče 45°C,tak už je chladič uplně horkej.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Vloženo (editace)

Právě proto jsem na to přišel,že se mi to pomalu ohřejvá.Za jízdy v tomhle počasí jedu z práce 4 KM a ručička teploměru se ani nehne.

Zkoušel jsem to na Berlingu a chladič s hadicí je absolutně studenej až do 90 °C.Pak se začne ohřejvat.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

ahoj, mám taky takový problém s teplotou. auto se normálně ohřeje, vesle topí, po cca 15km občas teplota začne klesat a blbě to topí. po chvíli se to vrátí zpátky a hřeje normálně. termostat mám novej a jako bonus mám novou vodní pumpu, stará málo dávala. nemáte někdo s tímhle zkušenost? děkuju dopředu za náměty postřehy a rady díky.

Vloženo

ahoj, mám taky takový problém s teplotou. auto se normálně ohřeje, vesle topí, po cca 15km občas teplota začne klesat a blbě to topí. po chvíli se to vrátí zpátky a hřeje normálně. termostat mám novej a jako bonus mám novou vodní pumpu, stará málo dávala. nemáte někdo s tímhle zkušenost? děkuju dopředu za náměty postřehy a rady díky.

Ak je velka zima a pustiš poriadne ventilator tak dokaže stiahnuť teplotu radiatoru aj na 60 st. ked maš lahku nohu. Ten motor treba točiť aby odovzdal teplo a udržal teplotu v radiatore.

Vloženo

termostat byl venku, zkoušenej ve vodě a vypadalo to ok, rozlámanej taky není. divný je že to dělá jednou za čas...

ručka většinou klesne kousek pod čtvrtinu.

no a s tou "lehkou" nohou, jezdím tak nějak na spotřebu, takže couračky po městě kolem 2500ot +- autobus.

venkovní teplota mohla bejt okolo -5 až -7°C.

je to podivný, nejdřív normálně hřeje topí, a pak během okamžiku padne a začne funět zima :feve:

Vloženo

Ak je velka zima a pustiš poriadne ventilator tak dokaže stiahnuť teplotu radiatoru aj na 60 st. ked maš lahku nohu. Ten motor treba točiť aby odovzdal teplo a udržal teplotu v radiatore.

ano Hube, ale to platí pro naše trojhrnky, ale tohle by mělo být,alespoň podle tématu MPIčko a ty takový problém rozhodně nemají

Vloženo

termostat byl venku, zkoušenej ve vodě a vypadalo to ok, rozlámanej taky není. divný je že to dělá jednou za čas...

ručka většinou klesne kousek pod čtvrtinu.

no a s tou "lehkou" nohou, jezdím tak nějak na spotřebu, takže couračky po městě kolem 2500ot +- autobus.

venkovní teplota mohla bejt okolo -5 až -7°C.

je to podivný, nejdřív normálně hřeje topí, a pak během okamžiku padne a začne funět zima :feve:

a není to zavzdušněné?

Vloženo

Zaujimave že mi to robi aj 1,4MPI LPG tak som dal novy termostat a to iste. Ale zaujimave že prvy rok som si to iba všimol po šiestich rok. Ano a trojvalec každy mi to robi.

Vloženo (editace)

to ne, to už mě napadlo, odvzdušňoval jsem to podle Etzolda(jak na to). vody je tam dost.

zkusím to odvzdušnit ještě jednou.

Editováno: , autor: darda
Vloženo

tak u 1,4MPI LPG bych to přičítal tomu, že hodně tepla si veme i reduktor

No ale o tom sa bavime že to pokladam za normalne ked je velmi zima že sa to chova ako HTP. Len som si to asi predchadzajuce roky asi nevšimal.

Vloženo

odvzdušňuje se tak, že se nechá motor běžet 2-3 minuty kolem 2000ot, pak se to nechá běžet na volnoběh, dokud se nespustí větrák na chladiči. pak odfouknout expanzku a případně dolejt kapalinu.

takhle to prej dělá i servis, tak snad to není nějaké oslovina.

pak jedině že by to někde přisávalo vzduch a vzápětí se to odvzdušnilo?? to je ale už kravinka.. :feve:

kapalina neubejvá

Vloženo

Ten postup je fakt spravny a velakrat 2000 ot. ani nestači lebo nepretlači radiator ale toto sa robi ked sa vypustila chl.zmes a nie spominany pokles teploty termostatom. čiže predpokladam že odvzdušnenie nepomože ale opravte ma ak sa mylim.

Vloženo

no právě že mi měnili termostat a pak vodní pumpu, takže alespoň čás kapaliny vypustit museli,

ale dělali to minulej víkend, a celej tejden jezdím, takže se mi zase nezdá, že by se to neodvzdušnilo během cca 500km

co jsem najezdil.

Mám pocit že v tom autě asi straší nebo tam jsou trpajzlíci.. :kuk:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...